M! (neregistrovaný)
Problém je že kdyby nyní dali na dálnicích neomezenou rychlost, jako v DE, tak poklesne počet nehod (viz montana paradox) a ukázalo by se že nás tu policajti a politici léta balamutili a vybírali prachy jen tak buzeračně. Plus by vyschnul příjem docela slušné porce peněz..
krtek (neregistrovaný)
je tu drobny detail v nemecku jsou k sobe ridici ohleduplnejsi , tady byt neomezena rychlost tak je to masakr, mimochodem dost dalnic kde maj germani neomezenou rychlost ma i 3 pruhy, nedovedu si to predstavit tady s kamiony, autobusy a dalsimi brzdami dopravy
Jiří Rohel (neregistrovaný)
Když dnešní průměrně staré auto není STEJNE jako průměrně staré auto z doby před 20lety,což pozná i laik na tvz.aktivních bezpečnostní prvcích dnešního vozidla...tak proč se nevrátíme k nejvyšší povolené rychlosti v obci 60km/h. kterou tehdy mohly jezdit Škody-120L nebo Žigulíky atd...? A to nemluvě o vyježděnosti dnešních řidičů.
Pavel (neregistrovaný)
Nic proti autorovy tohoto článku ,ale v roce 1997 když bylo průměr auta 14 - 15 let tak to rozhodně nemohl být Favorit to bylo celkem nové auto vyrábělo se od 1988 do 1994 průměrně stáre auto byla třeba Škoda 105/120 nebo žigulík atd.
Saj (neregistrovaný)
Tudle mě pokutovali litrem za 145 km/h na dálnici. Passat. Mladej cajtík. Ztratil jsem víru v policii