tom (neregistrovaný)
to jsou zase komenty. boha lidi. máme se jak prasata v žitě, však vyasfaltovaná cesta vede do každé prdele, máme protkanou republiku cestami a to je nás jen 10milionů, já vážně nechápu naco si pořad stěžujete, jasně nemáme dálnice jako v německu, ale pořád jsme natom dobře
Michal (neregistrovaný)
Obchvaty u Prahy, Olbramovice, Chýnov, D3 od Miličína ku Praze, Chomutovská a Písecká.... ??? NIC??? Tak to je fakt úžasný, že za 70 miliard, co jim z dopravy zbyde každoročně v eráru, nám nadělej pár cestiček, a nevidim světlo na konci tunelu.
Pavel (neregistrovaný)
To je soutéž o co nejméně důležitou stavbu? To máme opravdu strategický plán... Postavit D1 k Přerovu dle tohoto projektu = 1. ještě více ucpete město, 2. hrozí reálné riziko, že zničíte vodní zdroje pro polovinu Moravy. Už teď všichni řvou ohledně sucha, ale risknou spodní vodu kvůli nesmyslu, že nikdo nechce prověřit jinou stopu dálnice? Proč ji chtějí stavět podle projektu z roku 1960... (Ty projekty včetně dopravních okruhů v Praze mají pověšené na nástěnce TSK Řásnovka 8, P1.. Budete zděšeni, jak zaostalé věci nám pořád někdo nutí jako novinky)
Vaper (neregistrovaný)
Tak snad pak nebudou servisy řešit přes https://ecoservis.eu/sluzby-pro-autoservisy-likvidace-odpadu/ likvidaci odpadu v podobě urvaných převodovek, proražených van a tak dále. Všichni víme, jakou trvanlivost mají české silnice. Zvláštně pak jedna, která vede z Prahy do Brna. :-D Ale tak věřím, že snad už všichni víme, co děláme. Jen nevím, jestli bych si tohle mohl dovolit v práci třeba já.