Hrd (neregistrovaný)
Tak to se Zdendo velmi mýlíte. Za rok a během 10 000 km můžete být tolikrát v servisu se závadami, že se vám o tom ani nezdálo. Nebudu zde vyjmenovávat značky, abych nespustil nekonečnou přenici, ale je to tak. Osobně znám dost nešťastníků, kteří jsou u nás v servisu 5x za rok, ale majitelé Dacií to nejsou. Mohu Vám říci vlastní názor? Dacia je mi milejší, než řada dražších vozů s agresivní, nebo stupidní reklamou. Na nic si nehraje a slouží.
Mirek (neregistrovaný)
A proč by se autor vyhnul tříválcovému turbu 0.9 TCe ? Naopak na ten motor slyším spíš chválu. A jelikož se na koupi Logana (pravda, nového, ne ojetého) chystám a tenhle motor mám v hledáčku, protože podle ohlasů oproti atmosferické 1.2 alespoň trochu jede, tak mne to opravdu zajímá
Hanz (neregistrovaný)
Ano, já jsem naopak teď, během posledního asi čtvrt roku dělal 3 motory 1,4i na kterých byla úplně stejná závada...spadlý řemen pohonu alternátoru... Na dvou to skončilo fatálně (jeden výměna všech ventilů,na druhém navíc ještě potlučených pístů), ten třetí přijel relativně včas,ještě než se řemen probojoval do rozvodů... Myslím,že tohle už není náhoda,takže tohohle motoru bych se asi taky bál...
Josef Novák (neregistrovaný)
Mám Dustera s motorem 1,5 dCi 81 kW 4x4 r.v. 2012, je to zlaté auto, opravdový dělník,do dneška závady 0, koroze 0, spotřeba i na krátkých tratích do 6 lt/100. Rozhodoval jsem se dlouho, naštěstí mne servis varoval jak před předokolkou, tak i před benzínem 1,6, o které je víceméně známo, že z avizovaných 8 lt/100 je snadno 10 a více..... O motorech Renault 1,5 dCi se před časem tvrdilo, že je to nejlepší motor v téhle kategorii, před 3 lety to bylo ve Francii nejprodávanější auto !!! Takže VŘELE DOPORUČUJI
Peter (neregistrovaný)
presne tak ja mam tiez Duster 1.5 Dci 4x4 z roku 2015...najazdil som 36 tis.km...spotreba do 6 litrov,pri troche snazenia sa da jazdit aj pod 5,5 litra...jazdne vlastnosti ok,i pohodlie je slusne...u mna maximalna spokojnost,ale uz pozeram po nejakom pick-upe...
Zbyněk (neregistrovaný)
Vám dobře slouží, protože se o něj nejspíš dobře staráte. Ale jak psal autor článku pokud není dohledatelná a pravidelná servisní historie raději nebrat. Leasinkovky či nějaké firmy servis neřeší a v případě problému stojí opravy podstatně dráž.
Roman (neregistrovaný)
Sandero se mi líbí, určitě bude hodně praktický ten zvýšený posez, zvláště pro starší lidi. A podle mě je to hezké auto, alespoň z vnější strany. Jinak jezdím autem 3x dražším, ale stejně se mi Sandero líbí. Co se týče Dustera, tak je to nejlepší auto do těžšího terénu, v jakém jsem jel. Bohužel ta "výbava" a provedení vnitřku fakt nic moc. O ergonomii se snad ani nedá mluvit.
Jenda (neregistrovaný)
přesně tak... když bude DACIA nová tak možná i dojede, nebo na nějaký DACIA sraz (sraz ubožáků kam jezdí většinou druhým autem, tím jiným než DACIA aby tam dojeli) :D DACIA je shit a poznáte to všude kam se podíváte, auto jak papír a všechno je hrozně fórové chudé a tvrdé a tenké,,, shit prostě a teď mě hejtujte Dacia fanoušci...
Luboš (neregistrovaný)
Mám 10 roků Logan MCV v naftě Dci 50 kw,sedmimístnou,najeto 110000,slouží napůl k podnikání,tahá často přetížený vozík,motor táhne dobře,s 7 lidmi v členité krajině je to trochu horší,i na řízení. Zatím jsem měnil pár čepů na předku,brzdové obložení na předku s kotouči,spojku a rozvodový řemen-servis ,díly rozumná cena oproti značkám top. Nafťák je dost citlivý na kvalitu,když jsem jezdil na tu nejlevnější(ne bio),tak mi to chcípalo na křižovatce,zjistil jsem že nafta od značkových pump je jen o 1 kč dražší,ale je po problémech a najedu i víc. Teď jezdím na bezbabišku-nafta bez bio složek,a supr. Prům spotřeba 5.3 na okreskách/město,na delší trati tak 4.8. Má to i další plus-dácky se moc nekradou. A podle statistiky-z 1000 aut bourají 4 dácky,8 škodovek,15 mercedesů a 23 bmw,ale to je spíš o řidičích....
Martin S. (neregistrovaný)
Dacia 1.4 mpi 55kW cena:30 000kč Koupil jsem před rokem a až na drobnou korozi kterou lze opravit v garáži je to super auto. Nemá sice ABS ani klimu a cetrál trochu blbe ale jinak bezproblémové ale opravdu je třeba hodně auto prozkoumat protože to moje mělo nefunkční zadní brzdy a vymlácený levý a pravý homokineťák a bohužel výměna se dělá i s poloosou takže dražší oprava. Takže závěrem auto dobrý na začátky ale hlídat původ a stav vozu jinak se spálíte.
Daniel Smolka (neregistrovaný)
Já bych to řekl takhle. Dnes už špatná auta nejsou. Jsou jen špatní řidiči a špatné výběry. Pokud jezdím 30 000 km ročně v pěti lidech nekoupím si 1.2 HTp a pokud jezdím víkendové couračky po slevách do hypermarketů pak mi udělá HTp obrovskou službu. Pokud se musíte předvádět v BMW či AUDI je to Vaše věc. Né každý musí své "koule" ukazovat. Dacia je fajn auto na to k čemu byla stvořená a troška skromnosti nikomu neublíží. Já osobně znám neskutečné množství majitelů DACII a NIKDO si nestěžuje o nic víc než jiní majitelé preferovaných značek. Sám uvažuji o novém DUSTERU 2018. Momentálně jezdím v Peugeotu 301 1.6 HDi najeto za tři roky 100 000 km v autoškole a ŽÁDNÁ porucha na tomto autě se nekonala. Žáci spokojení, záda mi neupadla, spotřeba ve výcviku 5,3 l nafty. Pro mne ideál a to za bratru 295 000 Kč jako nové v plné výbavě allure s vyhříváním sedaček atd. Takže já bych se Dacie nebál.
Marcel (neregistrovaný)
logan kombi 1,6 8mi ventil starej asi 7let, najeto cca 125t meneny jen spotrebak, u nas zlate auto. lodgy stara asi 4 roky, 1,5 ropak 107k najeto asi 60t, zlaty auto jasan, babu na to nesbalíš ale jako dělníci paráda, oleje měníme po 10ti motorák, po 40ti převodák, ostatní tak nějak jak se má, paliva pouze od značkových čerpaček. nehoníme je studený, dojezdy děláme pohodový na vydejchání a šlape nám to. za mě Dacia dobrý :-)
Franta B. (neregistrovaný)
Na Dacii nedám dopustit. Mám již druhou. První Logan MCV 1.4 ve 40.000,- přestavěnou na LPG. Za 7 roků jsem na ni najel 147.000,-km. Pravidelně servisovaná. Kromě plánovaných oprav (rozvody ...) jsem měnil 1x svislý čep a jeden kulák. Kotouče jsem měnil na 135.000,-km. Dokkera jsem koupil po té co mi Logana zrušil jeden mladíček Meganem. Nejsem podnikatel, ale auto mi slouží hlavně pro rodinu a převoz staré matky a panímámy, kterým vyhovují posuvné dveře. Nedám na ně dopustit. Ty doby kdy Dacia byl cikánský mercedes jsou ty tam. Jiné auto bych už nechtěl. Když se mu dá to copotřebuje, tak se dobře odmění.
Jeník cofšemurozumí (neregistrovaný)
Každý ať si koupí co chce... můj 88letý děda má Sandero a je úplně nadšený ,ale já bych Dacii nechtěl ani zadarmo :( ...Interiér to je jak ve 20let starém pekáči ...ale za ty prachy se to někomu může hodit.. Za mne fůůj
Kryštof (neregistrovaný)
Dachna je nejlepší auto, jaký jsem kdy koupil. Některý věci musíte odignorovat, ale vepředu mám víc místa než ve služební Octavii III. Mám Logana I z roku 2007, motor 1.4 55kW LPG. Koupena v roce 2015 za 75 tis. CZK a nájezdem 88 tis. km, dnes najeto necelých 170 tis. km (každý den 60 km do práce a 60 km zpět). Co Vám budu povídat, na dveřích u spolujezdce se mi udělala díra, tak jsem jí zatmelil a přeláknul. Náklady cca 300 CZK + hodina v garáži. Dovnitř trochu táhne kvůli špatnému těsnění dvěří, ale nevadí mi to - návštěvám to prezentuju jako klimatizaci, která tam jinak samozřejmě není :) Za studena občas trochu škytá, ale co naplat - v servisu mi bylo řečeno, že se to neděje a že jsem si to celý vymyslel. Trvá to rok a je to OK. Ještě jsem platil šestku za spojku. Toť za cca 80 tisíc mnou najetých km vše. Je to prostě tramvaj, kterou si řídíte sami, sveze Vás za slabou korunku na kilometr a přepravíte v ní s klidem pět lidí + klavír. Kdo netrpí komplexem příliš krátkého přirození, tomu to bohatě stačí ;-) Value for money na pět hvězdiček
Tomáš (neregistrovaný)
Jaké silnice takové auto. máme silnice špatné tak Dacie je to nejlepší auto. Jezdíme s ní od roku 2008 tak, že byla nová je to MCV 1,4MPI. Za devět let se mělo jen Každé dva roky olej a oba filtry. V roce 2013 střední díl výfuku zničen dá se říci vlastní vinnou nahrnutý zmrzlý sníh v zimě. 2014 vůle řízení výměna levá strana nutnost na pravé prevence plus stabilizační čepy spojovací tyč. jediné co jsme neudělali po 4-řech létech vyměnit rozvody auto mělo najeto v té době jen přes 20tis km sice se udává 4 roky nebo 90 tis.km Investice za garanční prohlídku 4 roky rozvody a výměna oleje a filtrů vyčištění brzd výměna brzdové a chladící kapaliny cca kolem 20 000Kč i více. Auto jsem nedal do Dacia -Renault servisu, ale nechal vše co se mělo udělat kromě rozvodů i první STK za 6 000Kč. Sám si měním každé dva roky olej filtry a svíčky. Rozvody byly měněny minulý rok najeto cca 50 tis Sadu jsem dodal výrobce INA a za práci kolem 700 Kč a sada 2 400 Kč, v roce 2014 výměna baterie. Když slyším co lidi mají za problémy a auty po třech létech a cenou oprav + náhradních dílů a těch aut se zbavují, tak zlatá Dacia.
Spokojený s Dácií (neregistrovaný)
Tebe asi hodně sere že máš drahý auto (možná) které jezdí za dražší prachy než dacia ale víc práce neudělá co ?(jinak se ten tvůj exces totiž vysvětlit nedá) Nic si z toho nedělej je vás takových víc ale zase ne moc -chválabohu ;-)PS. My teda ty naše dácky odstavíme aspoň na týden ať ti prodlouříme trochu péro :D
marty (neregistrovaný)
mám dustera, jezdi parádně. servisuji ho sám. jen klasicke prace. auto v pohode. pohodli v rizeni neni ani v octavii.jak pisi v clanku ze ergonomie a pohodli pri rizeni neni zadna. jsou zo jen keci tupcu, pro ktery je vw a jeji odrudy modla. motor 1.5dci 79kw,je spravna volba.
Pavel (neregistrovaný)
Mám Logana MCV, 1.5 dCi dvanáct let, kupován nový, na rozvážení zboží po vesnicích. Předpokládal jsem, že po třech až pěti letech bude na odpis. Baz garáže, zatím nájezd 190tis, bez koroze, výměna pouze běžně opotřebených dílů. Pravidelná výměna oleje po 10tis. Dlouhodobá spotřeba pod 5 litrů, a to občas lítám s přívěsem po dálnici. Za mne obrovské plus. Jediná výhrada - na dálnici bych moc chtěl šestku. Samozřejmě, auto na práci, ne na masírování ega. Na dlouhé cesty také nic moc, ale člověk nemůže chtít všechno. Ps. Baterii jsem měnil po 11 letech a deseti měsících.
Roman (neregistrovaný)
Já to mám taky tak. V létě jsem už udělal i 5,25 a teď v zimě to bývá někdy lehce přes 6 l/100 km. Mám ho 7.rokem. Najeto 130 tisíc. MCV 1,6 62 kW. Destičky na předku mi měnili ve 111 tisících. A na předku jedna manžeta na poloose. Jinak jen žárovky. Velká spokojenost!
Vladim (neregistrovaný)
Většinou nikam nepíšu do rubrik.Především kvůli debilům a jejich komentářům. Takže jen info.-LOGAN MCV rv.2008, najeto 200 000, měněn řemen ve 100 000 a 200 000,destičky 2x,kotouče jednou, pakny 1x, nikde rez s vyjímkou půlky 5dveří vlivem konstr. vady a chyceného plechu ve výrobě (bylo jasné již po roce) ,vodní pumpa původní a OK !.. Provozní náplně měněny cca po 10 až 15 000 km. Souhrně - pro denní používání super ekonomické auto. A vůbec mi nevadí komentáře chytráků typu co je to za plechovku. A otázka do pranice-myslíte,že Dokker je stejně dobrý-uvažuji o novém. Díky za názor.
JH (neregistrovaný)
Firemní LOGAN, diesel, jezdím jen já. Najeto za 8 let 329.00 km. Závady: uklepaný krycí plech nad výfukem, jedno prasklé táhlo za pár stovek, teď po osmi letech přidřený alternátor. Standardní pravidelný servis ve značkovém servisu. Žádné reznutí. Na dálnici od začátku vysoká hlučnost, to je fakt, nad 100 km/h je to prostě hlučné auto, poslouchat radio se nedá. Jinak naprosto spolehlivý, na nic si nehrající dělník. Předpokládali jsme, že vydrží tak tři roky...
Petr (neregistrovaný)
Tak se bavím.... čtu komentáře, v životě jsem měl asi 29 aut. Poslední rozhodnutí jít do Dacie bylo přesednutí z MERCEDESU!!!! V servise mne už poznali z dálky a nic i to co sami zpackali neuznali jako reklamaci. kromě jedné, když mi namontovali """ZNAČKOVÉ" kotouče ala POLSKO a nechali si zaplatit za MEDVĚDÁŘSKÉ, a to prosím v autorizovaném servisu!! Tak jsem se naštval a koupi LODGY.1,5 dieslel 109 koní.V úplné palbě co tam šlo dát. Do dnes jezdí v mé malé firmě a má 150 000km . Na dálnici v Německu umí skoro 190, na dálku bere kolem 5 ltr. V rodinném SANTA FE už vůbec nechci jezdit. Dachna se ovládá líp a stojí třetinu.Teď uvažuji , že si udělám radost a koupím něco do garáže na víkendy.Ale lodgy si nechám, koupím pak jeho nástupce. Kdybyste viděli jak němci čuměli, co se do toho vejde!! A opravy? Co jsem si sám neudělal, to se to se nerozbilo. Ano je to levné auto, ale pro podnikání, nebo lidi, co nemají na výplatě 30000 a víc, je to logická volba a vůbec ne špatná.
MARTIN (neregistrovaný)
Auta do naší stáje vždy pečlivě vybírám a poslední dva roky jezdí manželka v Sanderu 1,4 a já v Lodgy 1,6 obě v LPG a plné výbavě. Oba vozi mají najeto přes 150 tisíc (stáří 9 a 5let) a vypadají jako nová... Měním jen co se musí a jsem naprosto v klidu. Nechci ty auta "přechválit" a tak pro normálního nenamachrovaného uživatele mohu jen doporučit...
Pavel (neregistrovaný)
Mám víc jak 10 let starou dáčii logan a jsem sním velice spokojen jezdí jak má sice malinko rezne ale to se vždy opraví doveze mě to kam potřebuji hlavně to naštěstí neláká tolik zloděje jako ty posrané škodovky a jiné značky je tam najeto asi 84 000 tisíc km a také mi to auto nikdo nezávidí je to můj miláček na 4 kolech až doslouží tak si koupím zase Dáčii logan to je moje značka do konce života luxusní auta jsou pro mladé frajírky který se potřebujou předvést že na to mají ale běda když se tam posere elektronika a ostatní věci to se stoho poserou taky mě ty luxusní křápy nic neříkají člověk potřebuje takové auto aby tam bylo co nejméně blbostí levné náhradní díli a dovezlo to od bodu A do bodu B a to Dáčie logan splňuje konec tečka
(neregistrovaný)
No nevim nevim, v minulosti jsem se jednou spálil s Renaultem Laguna a od té doby už francouzům nevěřím a to platí logicky i pro Dacii. Prostě jednou mi to stačilo a od té doby už v rodině kupujeme jen Toyoty a jsme všichni nadmíru spokojeni. Nechci hanit Dacie, dokonce jsem i řídil Logana, Logdyho i Sandero a mám z toho rozporuplné dojmy. Toyota vyrábí povětšinou nudná auta. Prostě se jezdí a jezdí, tankuje a dělá se občas ta základní údržba,pak se jde na STK a pak se jezdí a jezdí a tak to jde pořád dokola. Což se o mém Renaultu Laguna rozhodně říci nedalo. S ním jsem se rozhodně nenudil. Dacia mi připadala až extrémně nudná, taková bezduchá, beztvará až prkenná a bez fantazie. Ano je levná, to beru, ale i levné auto může mít fun faktor. Jediná značka, která by tak nějak dejme tomu mohla cenově konkurovat Dacii je Suzuki. Kromě silně nepovedeného modelu Ignis se mi všechny ostatní modely líbí, ale u Dacie nepovažuji ani jedem model za pohledný nebo při troše fantazie snad Sandero.
Marek (neregistrovaný)
Čtu tady velké rozumy, kritika od těch, kteří v tom autě ani neseděli. Já mám 3 válec s litrem a autíčko úplně v pohodě zvládá na dálnici 150 km v hodině, spotřeba je luxusní do 5 litrů benzínu. Samozřejmě interiér je úplně osekaný, ale ti co to kupují, tak nekupují pro parádu, ale jako alternativu třeba za vesnickou feldu.
Pavel (neregistrovaný)
Mám Dáčii logan z roku 2007 a jsem sní velice spokojený má najeto necelých 85 tisíc km svíčky si měním sám vzduchový filtr taky nedám na ní dopustit protože ve svých 42 letech mi bohatě stačí posilovač řízení nepotřebuji protože se pořádně najím tudiž síly mám dost klimatizaci tu mám jednoduchou stáhnu okeníma kličkama obě okna pustím malý ventilátor a stačí centrální zamykání taky nepotřebuji protože vezmu klíček zamknu všechny 4 dveře a kufr a vím že se tam nic nerozbije a když někde trochu rezne tak vezmu odrezovač kit a barvu odrezím zakituji natřu zkrátka auto dobrý dost pojistky jsem za skoro 11 let žádné neměnil ono totiž pěkně jezdí protože ho mám rád a starám se o něj a ono mi za odměnu odveze kam potřebuji moje přítelkině si ho také oblíbila a když oba jedeme na nákup a na výlet tak to auto jede na lásku jako v té písničce od Hanky Zagorové auťák na lásku z roku 1983
Tonda (neregistrovaný)
Právě si kupuju nové Sandero, vůz mám na prodejně, ale zatoulal se velký TP, tak čekám až dorazí. Ve výbavě Arktica - manuální klima + nějaké to vybavení na zvýšení pohodlnosti (dálk.centrál, el. okýnka a zrcátka, rádio a tak) První dojem z prodejny moc dobrý, jenom jsem ho neslyšel nastartované, hlučnosti se trochu bojím. Jezdím většinou sám, tak mi ten tříválec bude stačit. Těším se až už ho budu mít v garáži.
Martin (neregistrovaný)
Máme Dustera první generace cca 7 let,1,6 benzín,4x4 předělán na lpg od začátku,ne od výrobce,najeto přes 200tis,zásahové vozidlo bezp. agentury...jezdí převážně po městě,občas do hor,střídalo se na ni 8 řidičů a někteří se k tomu chovali opravdu jako prasata,nebudu řešit komfort,hlučnost,ale co se spolehlivosti týče,nikdy nás nenechala Dacia ve štychu,nikdy jsme nezůstali stát někde k vůli závady,nikdy s ní nebyl žáden větší problém.Možná občas zlobilo lpg ale to jen díky tomu že se s plynem chodilo na kontroly, opravy jen když už fakt muselo nebo něco haprovalo.Veškeré kopce na horách v létě i zimě bez problémů,vyjede snad všechno...Nechci řešit jiná auta,lepší auta,dražší auta..tohle je jen zkušenost s tímto vozem,navíc mám 2 metry a 120 kilo a v tom autě se necítím stísněný:-) Cena byla tehdy myslím něco okolo 350 tisíc s vyhřívanými zrcátky, nastavitelnou sedačkou,manuální klímou ,víc do komfortu firma neinvestovala:-)Jestli v tom bylo i lpg nevím jistě ale za ty prachy slouží doteď. Jezdí denně v létě v zimě a stojí venku není garážovaná a nevšiml jsem si,že by někde rezivěla...takže slouží k účelu k jakému byla koupena,musím říct až překvapivě spolehlivě...
Dacia Lodgy (neregistrovaný)
Koupil jsem Lodgy Arctica 1.6 LPG. Je to neuvěřitelně spolehlivé auto. Za 4 roky 100000 km jsem neměl jedinou závadu. Šlape jak hodinky. Není to bůhví jaký komfort, ale mám ji jako dělnické auto a tempomat i klimu to má tak v poměru cena/výkon to byla dobrá volba.
P. (neregistrovaný)
Mám Dáčku Logan MCV 1.0 Sce v hnědé metalíze. Naprostá spokojenost. Motor je sice základní v litru, ale na běžné ježdění bohatě stačí. Nechtěl jsem turbo ani naftu. Spotřeba do 5 litrů v průměru, svižné, tiché, pohodlné, prostorné, velký kufr který využívám. Poruchy žádné. Auto pro normální lidi. Na dálkových cestách nevnímám žádné negativa, jezdí se mi s tím dobře.
Jorge (neregistrovaný)
Dacia Logan mcv 2016 od výroby rezne kapota a okapničky u zadních dveří.. Dacia Pruhonice se k tomu nemá a druhý rok zdárně jakoukoli reklamaci ignoruje.. tam už bych si nekoupil ani pumpičku! .. třikrát měněno přední sklo, při sebemenším kamínku to hned praskne.. v autě se klepe a chrastí už pomalu všechno.. najeto 45000km po dvou garancich.. občas nefungující blinkry a často svítící kontrolka podhuštěné pneu atd.. navíc v atmosféře 1,2 neskutečně líný auto, Alpy na dovolenou sotva přelezlo, vždy na 1 nebo 2 rychl.stupen.. jediný plus je velkej kufr a spotřeba cca +/-5,5L/100km. Dacia ztratila mou důvěru, kupoval jsem si nový auto, abych neměl žádný investice a zatím do toho sypu víc než do 12.let starý feldy.. :( ani s předešlým Aveem nebylo tolik srani..
Jirka (neregistrovaný)
Skutečně mám pocit, že negativní komentáře pochází pouze od blbečků s 15-ti letými vraky "prémiových " značek. Když stojíte před volbou koupě prostorného auta, které vám přežije cestování po Evropě, dá se v něm přespat, jezdí levně a finanční představa je kolem 300tis...co zvolit..? Pětiletý krám s nejasným původem, stočeným tachometrem a drahým servisem...? Stál jsem před volbou a nakonec vybral Lodgy v plynu z výroby....Vlastním od letošního února, najeto cca14tis. km po celé Evropě (Itálie, Slovinsko, Chorvatsko, několikrát Rakousko...)Bez jediné závady či škytnutí, průměrná spotřeba cca 7,6 kg plynu...Vestavěná lůžkovka po sklopení s plochou 200x140cm... Pro outdoor skvělá záležitost... Negativa - tak nějak "nesedí" do ruky, ergonomie vnitřního prostoru nic moc, ale jinak při mé výšce 190cm prostoru "habakuk"...Ve výbavě Arctica i celkem slušně vybavená...Sedadla - měl jsem před tím řadu let Mondeo a záda bolela-nebolela naprosto stejně.... Takže za mne maximální spokojenost...!
Jorge (neregistrovaný)
Tak nám auto vesele řezné dál, po zimě jsou zrezlé prahy, 5. dveře, blatníky a zadní dveře už máj taky rezaté flíčky.. auto není sice garážovené, ale opečovávané.. najeto 53.000, čerstvě po záruce (3.roky) a je to jak reklama na rez.. :-/
Jitka (neregistrovaný)
Mám DOKKER VAN, 5 let 100 tis. km a naprostá spokojenost. Servis znám jen na garanční prohlídky a výměny oleje, auto jezdí denně a bez jediné poruchy, naprosto spolehlivý stroj, který mi jak padlo výš nikdo nezávidí :-)
Dacia fanoušek (neregistrovaný)
Prva hrdza sa objavila po roku pouzivania na miestach po uderoch kamienkov a prahoch kde sa osuchala farba od nastupovania. 365 dni tomu tenkemu poprašku bohate stacilo. Koberce na podlahe jav javili znamky opotrebenia uz po 5000km. Sedadla su na smiech. Nema to ani asfericke spatne zrkadlo, nema bezpečnostne klucky na dverach. Otvaranie kufra je zly sen. Dno kufra sa zacne rozpadat po 2 dvoch mesiacoch. Po kazdom dazdi zatecene koberce. Nato aky je to vrak je to nesmierne predrazene. Polovicna cena by bola primerana. Ale toto nemozno porovnavat s vychytanou konkurenciou ktora je o trochu drahsia. Ta ponuka omnoho viac pohodlia a bezpecnosti
Ja (neregistrovaný)
Proč tu píšou komentáře lidí co jí vidí jen na ulici? Taky vám nevytykam že si kupujete ojeté fabky, focuse a jen sypete peníze...já mám nové a drží...lepší než po někom uprdene staré auto xkrat opravované dotažené z Německa po důchodci který jezdil jen do aldi...a spravoval ve znackovem servisu ....:)
Tom Kan (neregistrovaný)
Také se podělím. Mám od 11/2018 nového Logan MCV 0.9 TCe ve výbavě Arctica s metalízou. Teď v 12/2020 nalítané 59 tis.km (před garančkou) a zatím žádná závada (krom překousaného kabelu lambdy kunou zkunděnou). Mimo garančku si měním olej co cca 10 tis. km (těch 600,-Kč/5L kanystr za to stojí). Jinak destičky mají ještě víc jak půlku tloušťky, podvozek bez náznaku rzi. Čepy OK, klima a topení bez problému. Jezdím denně 70km vesnice, malé kopce, mimo obec. Spotřeba čistě do práce/z práce stabilně 5,0-5,1 L/100km. Jediné co jsem měnil byly gumičky od stěračů, 3x žárovky potkávaček a preventivně svíčky po 30tis. km. Za ty prachy (280 tis.Kč výbava Artica+metalýza) super kauf.
Petr (neregistrovaný)
Mám Sandero 1.2 9 let a s autem spokojenost není to závodák ale doveze mě kam potřebuji na dálniční provoz se moc nehodí ale po okreskach super auto za celou dobu jej spíte ni věci destičky,čepy řízení a výfuk jediná závada prasklé čidlo serva, ale i s tím jsem domů dojel oprava 300 Kč jinak koroze žádná. Za mě musím říct že za tu cenu povedené spolehlivé auto
Vlasta (neregistrovaný)
Máte někdo zkušenosti s Dacia Dokker,byl mi doporučen na přestavbu pro vozíčkáře 1.6 75 kw,ale jsem laik a nevím jestli benzín nebo naftu a kolik km najeto.Budeme kupovat ojeté,máte někdo zkušenosti?Za každou radu budu ráda.