Viky (neregistrovaný)
Zdravím, naftového Dustera mám čtvrtý rok, pouze přední náhon. Jsem spokojen, ale vámi uváděná spotřeba se mi nezdá. Za 4.7 dokážu jet v létě a nesmím nepřekročit 80 km/h. Při běžném provozu jsem na 5.5 a teď v zimě 5.8l/100km Motor mám 109 k Ale i tak jsem spokojen, zatím žádná závada. Hezký den Viky
Lanza (neregistrovaný)
To se dycinky usmívám, když nějaký "znalec" v televizi řekne to či ono. Postavte vedle sebe deset lidí a co člověk to jiný názor. Podle koho se máme pořád srovnávat ? Kdo je ten pravý, který má opravdu ten nejlepší názor ? Někomu to vyhovuje, jinému zase opak. Hlavně logicky...kdo má prachy, tak si asi Dustera nekoupí, že? Nicméně kolem baráku, z práce do práce a po nákupech naprosto dostačující, pokud nechcete spoustu nesmyslů co se do aut montují.
Petr (neregistrovaný)
Clarkson pouze vyplnil zadání. Pro 1. Dustera 1,5 dci jsem se rozhodnul po velkém výběru 4x4 plná výbava. Najel jsem s ním 160 000km za 6 let, jediná záruční oprava bylo promáčklý spínač troubítka, jinak co jsem sám nerozbil, vydrželo. Správnost volby potvrdilo vytažení Yetiho 4x4 zapadlého ve sněhu na louce, majitel byl tak rozrušený že ani nepoděkoval. Provoz - od dálnic v celé EU po terén a tahání dřeva z lesa. Stejný počet km se služebním autem obě byly nové, pokud bych měl stejné závady u Dustera nekoupil bych druhého Dustera RV 2017,motor 1,6 sce, nový typ jsem nechtěl, nebyla jistota atmosférického agregátu 1,6. Jsem rád že mám starší model, v novém není údajně pomalá jednička - je super při tahání čehokoliv a při jízdě v terénu, údajně už nemá být, je to chyba. Spotřeba - víc než u jiných aut záleží na rychlosti, do 90 je velmi slušná, pak se to zhoršuje. Auto není salonní, nicméně ve srovnání s konkurencí velmi pohodlné, nicméně kdo potřebuje velmi pohodlné auto s nízkou poruchovostí a nízkými údržbovými náklady a netrvá na sebeprezentaci , koupí dobře. Pro naftové modely - podmínkou je kvalitní olej ELF či podobný, nelít tam tu Myrindu, co nabízí v servisu + kvalitní paliva. Ačkoli mám zaplacen 5tiletý servis a na zadním skle mám logo Dacia-Elf, v servisním programu je ta Myrinda, což mi připadá jako tak trochu podvod - no nepřečetl jsem si podrobně servisní podmínky, moje blbost, bohužel mě to při umístění loga ELF na autě tahle možnost nenapadla, ale radši zaplatím za ELF.
Puclik (neregistrovaný)
Tak jak to všechno čtu a poslouchám a čtu tak to potvrzuje, že biblický příběh nevěřícího Tomáše je věčný. Byl jsem majitelem nebo řidičem a opravářem všeho co tu jezdilo a jezdí od spartaku až po kombajn a laická veřejnost udržuje kult přesvěčení, že když odejde ložisko na passatu tak ho vyměním a jezdím dál. Ovšem chraň bůh kdyby odešlo ložisko na Dačií. Tak všechno bahno světa padne na značku Dacia a Dustera dvojnásob.
stanislav (neregistrovaný)
Clarkson - britsky blb s předkusem, kt. nejlíp jde uražení… Mam Nivu, Gaz 69, Duster 1,5 dCi..... vlastnil jsem Patrol GR, Pajero.... Rad uvidím v reálnem výkonu lesníka a myslivce jeden týden v lednu všechny " leštenky …" za milióny Pak jim v značkovém servisu vystaví "účet…" Duster cena/ výkon/ hodnota….. kde je ta konkurence??? V prd...
Jaroslav (neregistrovaný)
Nikde nemohu najít převodové poměry jednotlivých převodových stupňů a poměr stálého převodu u v současnosti prodávaných Dustrů. Zajímá mě hlavně 1. a 2. stupeň + stálý převod. Dacie to nikde neuvádí. Třeba Suzuki i Subaru to uvádí běžně na webu. Budu rád, když mi poskytne někdo informaci.
Vladan (neregistrovaný)
Duster je jediné auto, které bych chtěl, kdybych si auto chtěl koupit. Díky tomu, že nežiju sám a drahá polovička o Dusterovi nechce ani slyšet (prý to vypadá jako traktor, má to malý kufr, bude to pořád v opravě, potřebujeme combi....) tak si ho leda koupím někdy sám. Momentálně jezdíme v jedničkové Octavii combi a nemyslím, že bychom si s novým Dusterem o tolik pohoršili.. Zatím si budu snít a sledovat vývoj v testech. Vyloženě špatný test nebo recenzi jsem nikde neviděl - tak se nechám překvapit, až nám ta "Nová Dacia Duster" trochu zestárne a objeví se zkušenosti lidí, kteří s ní jezdí delší dobu.
bavorak735 (neregistrovaný)
Vladane, počkejte si na nový motor 1,3TCe. To bude teprve paráda. Mám 1,2TCe 4x4 a je to, pokud nebudete pořád v terénu ta nejlepší volba. Dálnice v pohodě 190km/h - na palubě ticho. Okresky svižně zvládá lépe, než Kokodák i Karotka od Škody. Zrychlení 0-100 za 10,8s!! Jen spotřeba 10-11 litrů. A v plné výbavě, kůži a perleti Cosmos Blue fakt bomba za přijatelnou cenu - 480000,-Kč