Jan (neregistrovaný)
Hm. A co třeba podívat se k motorkám. Tam jsou kotouče nerezové (asi i proto, že kotouč je podstatným viditelným prvkem a zrezlý by vypadal nehezky). Kotouče na motorkách tedy nereznou a materiály destiček k nim jsou již také vyvinuté.
František Král (neregistrovaný)
Jsem přesvědčen o tom, že konstruktéři určitě brali v potaz i "nevýhody" hliníku, na které zde upozorňují pisatelé přede mnou. Nemusí jít (a taky zřejmě nejde) o čistý hliník, ale bude mít nejspíš karbidovou vrchní vrstvu. Oproti nerezu má krom nižší hmotnosti určitě i lepší odvod tepla. Je dobré věřit konstruktérům, kteří mají pravděpodobně v oboru vyšší vzdělání i zkušenosti než průměrný garážoví "bastlíři", kteří ze sebe rádi dělají "odborníky" na všechny technické otázky.
sundialer (neregistrovaný)
Jedná se spíše o chlazení; odvodu tepla do vlastního kola naopak brání tenké můstky vzniklé dlouhými prořezy pod připojovacími otvory. Jako povrch by se nabízel spíše oxid (Al2O3 – korund), který je na rozdíl od karbidu stabilní. Hodnocení vzdělání je bezpředmětné.
krtek (neregistrovaný)
Samozdrejmne, prumerny garazovy bastlir pak bude resit co s hlinikovym sroubem od hydraulicke spojky na kterem zmizel zavit , protoze odbornici se zkusenostmi nadavajice konstrukterum souseda vyhodili, protoze nevedi co s tim, je jasne ze to musi byt super material, co chteji nasadit, protoze vydrzi celou zivotnost vozidla. To mi pripomnelo, ptal jsem se soudruhu ze Skodovky , po kolika km se meni olejova napln ve Fabii, tvrdili ze je dozivotni, po mem opakovanem dotazu z nich vypadlo ze dozivotni znamena 160.ooo km