Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku CNG vs. benzin: O kolik levnější byl půlroční provoz Ibizy 1.0 TGI oproti Škodě Fabia 1.0 TSI?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
briza
(neregistrovaný)
28. 12. 2018 19:49
Klasický servis vychází stejně, problém nastane v případě, že je potřeba něco vyměnit na systému CNG, tam to pak lítá poměrně brutálně. Ostatně majitelé prvních Passatů ecofuel by mohli vyprávět. Nicméně např. u Octavií to vypadá poměrně bezproblémově a to je jich spousta prověřená např. v taxi flotilách. Kamarád pro jednu servisuje, auta mění po třech letech, kdy mají najeto kolem 300tis. km a s CNG zatím problém nebyl. Takže to fungovat asi bude. Osobně mám taky Octavii ve verzi G-tec. Po 14 měsíčním používání a cca 70tis. najetých km už asi můžu hodnotit. Pokud jde o cenu provozu, je to opravdu fajn. Většinu mého nájezdu dělají dálnice a města, čili režim s vyšší spotřebou, ale i tak se dlouhodobě držím kolem 5kg/100km. Pokud ale například jedu do mých oblíbených Jizerek(obvykle směr Bedřichov nebo Smědava), kde je to kombinace dálnice/okresky(vyjíždím z Prahy), obvykle mám konečný průměr 3,8 - 4kg/100km, přičemž to ani neženu, ani nešetřím. Prostě na dálnici mám tempomat na 140km/h a na okreskách pak maximálně 100km/h. Samozřejmě, všechno není jen zalité sluncem. Krom toho, že je třeba počítat s menším zavazadelníkem, jsou hlavní nevýhodou jízdní vlastnosti, obzvlášť pokud je zhoršená adheze. Prostě lehký motor a zároveň metrák a půl navíc v kufru, to není žádná výhra.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM