Názor k článku CNG vs. benzin: O kolik levnější byl půlroční provoz Ibizy 1.0 TGI oproti Škodě Fabia 1.0 TSI? od briza - Klasický servis vychází stejně, problém nastane v případě,...
briza
(neregistrovaný)
28. 12. 2018 19:49
Klasický servis vychází stejně, problém nastane v případě, že je potřeba něco vyměnit na systému CNG, tam to pak lítá poměrně brutálně. Ostatně majitelé prvních Passatů ecofuel by mohli vyprávět. Nicméně např. u Octavií to vypadá poměrně bezproblémově a to je jich spousta prověřená např. v taxi flotilách. Kamarád pro jednu servisuje, auta mění po třech letech, kdy mají najeto kolem 300tis. km a s CNG zatím problém nebyl. Takže to fungovat asi bude. Osobně mám taky Octavii ve verzi G-tec. Po 14 měsíčním používání a cca 70tis. najetých km už asi můžu hodnotit. Pokud jde o cenu provozu, je to opravdu fajn. Většinu mého nájezdu dělají dálnice a města, čili režim s vyšší spotřebou, ale i tak se dlouhodobě držím kolem 5kg/100km. Pokud ale například jedu do mých oblíbených Jizerek(obvykle směr Bedřichov nebo Smědava), kde je to kombinace dálnice/okresky(vyjíždím z Prahy), obvykle mám konečný průměr 3,8 - 4kg/100km, přičemž to ani neženu, ani nešetřím. Prostě na dálnici mám tempomat na 140km/h a na okreskách pak maximálně 100km/h. Samozřejmě, všechno není jen zalité sluncem. Krom toho, že je třeba počítat s menším zavazadelníkem, jsou hlavní nevýhodou jízdní vlastnosti, obzvlášť pokud je zhoršená adheze. Prostě lehký motor a zároveň metrák a půl navíc v kufru, to není žádná výhra.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat