Citroën modernizoval model C4 Cactus. První velkou změnou, které se hned všimnete, je absence „airbagů“ na dveřích a v rozích blatníků. Tento zajímavý detail, který měl sloužit jako ochrana proti otlučení, se přesunul do prahů dveří a byl více zakomponován do designu auta. Jak se Citroën C4 Cactus změnil po stránce designu, to se můžete podívat na přiloženém videu:
Technika se žádným zásadním způsobem nemění, ale přeci jen se tu objevuje jedna prvotina. Citroën C4 Cactus dostal nové tlumiče PHC (Progressive Hydraulic Cushions), které mají nahradit vzduchový podvozek. Podle automobilky poskytnou onen slibovaný zážitek jako z létajícího koberce. Celý systém funguje mechanicky. I pro tyto nové tlumiče zveřejnil Citroën vysvětlující video:
Pod kapotou zůstává tříválec 1,2 l PureTec ve verzích 110 nebo 130 koní. Ta silnější má pouze šestistupňový manuál, slabší má buď pětistupňový manuál nebo šestistupňový automat s hydrodynamickým měničem, což je v této třídě veliká vzácnost. Naprostým základem je atmosférická verze dvanáctistovky s výkonem 82 koní a manuální převodovkou.
Doporučujeme: Citroën C5 Aircross oficiálně: Historicky nejsilnější sériový Citroën přichází
Diesely zastoupí šestnáctistovka BlueHDI o výkonu 100 koní, která může mít prozatím jen šestistupňový manuál, ale příští rok přibude i verze s šestistupňovým automatem. Přijde také silnější provedení o výkonu 120 koní, které se má nabízet výhradně s automatem. Na některé trhy se bude vozit slabší provedení ještě s robotizovanou převodovkou.
Jak bývá u faceliftů obvyklé, modernizovala se výbava. C4 Cactus může mít až 12 různých asistenčních systémů včetně samočinného nouzového brzdění, hlídání opuštění jízdního pruhu či sledování pozornosti řidiče. Pár změn se událo v interiéru, jsou tu třeba větší odkládací přihrádky a ke zlepšení mělo dojít v oblasti ergonomie. Nové jsou barvy, potahy a nyní je těch různých barevných kombinací ještě víc. Infotainment pak nabízí tři různé systémy konektivity.