Výkonný ředitel čínské automobilky Lynk & CO Alain Visser promluvil na kongresu Automotive News Europe Congress ve švédském Gothenburgu o blížícím se vstupu na evropský trh. K tomu má dojít v polovině příštího roku. Lynk & CO, spadající stejně jako značky Volvo nebo Lotus pod koncern Zhejiang Geely Holding, hodlá v jednotlivých zemích otevřít dvě až tři dealerství v největších městech, do menších pak bude vysílat putovní pop-up prodejny, které budou potenciálním zájemcům k dispozici po jeden týden. První evropské dealerství bude v Amsterdamu, následovat budou Barcelona, Berlín, Brusel a Londýn.
Automobilka v současné době vyrábí tři modely s jednoduchým označením 01, 02 a 03. První dva jmenované vozy jsou crossovery, třetí má karoserii sedan. Všechny stojí na platformě CMA, kterou koncern Zhejiang Geely Holding vyvinul společně s Volvem, tu v současné době využívají Volvo XC40, Geely Borui GE, Geely Xingyue a výše zmíněné modely Lynk & CO. Do budoucna ji využije ještě SUV 05 a čistě elektrický fastback Polestar 2.
Automobilka v loňském roce prodala na čínském trhu 120 414 aut, což při více než 23 milionech prodaných vozech na tamním trhu představuje podíl 0,52 procenta. V letošním roce spustí výrobu modelu 01 v belgickém Gentu na stejné lince, kde vzniká Volvo XC40.