Petr Ježek (neregistrovaný)
Nejen z uvedeného zjištění, ale také z rizika blackoutu či prostému výpadku z jiného důvodu je celá koncepce chytré dálnice made in UK nesmysl par excellence. Jede-li pruh vozidel neměnnou rychlostí, je riziko střetu blízké nule. Pokud systém mění rychlost jízdy v pruzích a otevírá a uzavírá jízdní pruhy, znamená to vznik kolizní situace. Tohle si uvědomí každý myslící člověk. Ti, co ve VB projektovali a zaváděli chytrou dálnici, mají v hlavách co? Pražská Blanka je proti tomu super bezpečný tunel.
Vladimír Lukele (neregistrovaný)
Jediná možnost pro zmíněné úseky je dálnici rozšířit a nebo vybudovat náhradní trasu. Proměnlivá rychlost nefunguje. Kolikrát se děje, že svítí 40 (což je asi minimum), ale auta se už téměř nehýbají. Např. z M6 kolem Warringtonu se stává ve špičce parkoviště ( česká D1 je proti tomu pohádka). Zrovna na tomto úseku se kříží několik spojnic vede tu M6 z Birminghamu (Londýna) do Skotska, M62 ze severu manchesteru do Liverpoolu a M56 z jihu Manchesteru do západní části Liverpoolu, Chesteru a severního Walesu. Ty dálnice jsou tu 6-8 proudé, ale když přijde špička tak nemají šanci ten nápor zvládnout.