Porsche sice opustilo hlavní kategorii LMP1 v Le Mans se svým úspěšným speciálem Porsche 919 Hybrid, ale nadále model používá jako zkušební platformu. Testuje, kam až lze s hybridním systémem zajít, pokud nebude vůz svazován přísnými pravidly ohledně hmotnosti, aerodynamiky, množství paliva a spotřebované energie.
Už na belgickém okruhu Spa-Francorchamps automobilka ukázala, že upravený speciál Porsche 919 Hybrid Evo může být rychlejší než monopost Formule 1. A nyní automobilka „něco chystá“ na servisní smyčce Nürburgringu. Prozrazuje to přiložené video od fanoušků, kteří počínání Porsche na Nordschleife nahrávali.
Doporučujeme: Je to „oficiální“. Porsche 911 se změní v hybrid v rámci faceliftu druhé generace
Porsche si totiž pronajalo okruh jen pro sebe, což ale není nic neobvyklého. To automobilky dělají běžně, pokud natáčejí například reklamní materiály nebo potřebují testovat. Porsche ale několik úseků také se speciálem 919 Hybrid Evo doslova proletělo. Že by automobilka chystala útok na obsolutní rekord?
Ten už od roku 1983 drží legendární závodník Stefan Bellof, který s Porsche 956 zajel během kvalifikace na závod 1000 km Nürburgringu čas 6:11,13. Od té doby se tomuto času nikdo nepřiblížil. A to ani přes to, že se povrch Nordschleife několikrát modernizoval a v současnosti je výrazně rychlejší.