pospec (neregistrovaný)
s přírodou .... ty nejhezčí auta z 50.-70. let byla tak krásná zejména proto, že se jednalo o věk letadel a raket a design se inspiroval u spitfirů, V2, B52 atd. Dneska je věk digitálních plastikových krabiček, tak auta vypadají jako notebooky nebo CD přehrávače, no .....
MaxMI16 (neregistrovaný)
Celkový design je "profláknutý" a poslední módní retrovlna mě začíná docela štvát. Designéři mají asi tvůrčí impotenci a tak se kopíruje úspěšné kdeco a bohužel tahle nastavovaná kaše je většinou propadák. Na druhou stranu musím uznat že to někdo dotáhl až do konce a na dojíždění do práce si to dokážu představit - jen se obávám že cenovka nedovolí víc než výrobu velmi omezeného počtu kusů. (když el prase stojí čtvrt mega tak tohle přes míč)
jack (neregistrovaný)
MW Motors je odnož Maurice Ward & Co. Group, logistická to společnost, pro kterou mám tu 'čest' lopotit ve skladu. Náš chlebodárce, jistý pan Maurice Ward, není čech, nýbrž brit žijící v Praze, většinu kapitálu odvádí z republiky. Tedy bych polemizoval o 'čekém' původu automobilu, ale budiž, na konceptu pracovalo i několik čechů. Pokud jsou moje informace správné, tak se Luka neplánuje prodávat (pokud dojde k sériové výrobě) jako hotový produk, ale jako polotovar, který si na vlastní náklady budete muset nechat složit, případně si ho složíte svépomocí. Pak budete muset podstoupit homologaci a spoustu byrokracie, abyste vůbec mohli na silnici. Dva roky zpátky se mluvilo o ceně 20 000 €, poslední rok se ale o informacích slehla země, kolegové přestali zahlcovat interní poštu novými informacemi :)
Jakub Miler (neregistrovaný)
Maurice Ward není brit, ale Ir, nebydlí v Praze, ale v malém městě za Prahou a prachy investuje třeba do výstavby nových logistických a výrobních hal právě pro sériovou výrobu Luky EV, kde bude zaměstnávat lidi z České republiky, kde platí daně a ostatní poplatky, které se se zaměstnáváním lidí pojí. To jen aby nevznikaly zbytečné dezinformace... V České republice má trvalý pobyt už skoro dvacet let a česko považuje za svůj domov. Mimo elektromobilu se zabývá i dalšími projekty v motorsportu, protože má prostě rád auta. O aktuálnosti Tvých informací a očividné averzi vůči svému zaměstnavateli si z Tvého příspěvku již udělá názor každý sám...
Lukáš Meistner (neregistrovaný)
To víš, klasický český komunista. Zaměstnavatele pomlouvá, kde se dá a při první příležitosti mu vrazí nůž do zad a ještě s ním otočí. Pracuji v Notinu ve skladu a tam taková svoloč také pracuje. Viděl jste Zahradnictví Dezertér? Je tam také takový vděčný zaměstnanec, takový komunistický blondýn. To je přesně obraz většiny Čechů. Je mi z toho smutno!!
Petr (neregistrovaný)
Chapu asi smer a cil. Pro podobne nadsence bych mel navrh...Nechtel by nekdo udelat take 2mistne "zenske" auto, tj. hlavne sladene barvicky, posezeni, hlavne propoj na navigaci, zmacku cudlik a jedu ? tj. auto do prace, za kamoskou, na elektriku. Diky elektrice muze byt relativne jednoduche....a samozrejme s rozumnou cenou....myslim,ze by to potencial melo...(neco jako zjednodusene puvodni Mini). Toto podle me na trhu chybi...i10 a podobna zverstva jsou mimo...
Mates2000 (neregistrovaný)
No a ještě je tam místo na vodíkový pohon. Pak by to bylo ještě víc zajimavý. Čistě zaměření na elektromobilitu je slepá ulice automobilismu. Tohle je pěknej počin a blahopřeju k tomuto projektu, nicméně v tomhle stavu je to jistě bez budoucnosti.
Dave (neregistrovaný)
Mě se to líbí, i když taky cítím inspiraci designu u již výše zmíněných vozů. Čistě elektikcký pohon není budoucnost, proto si myslím, že pro úspěch takového projektu bude důležitá cena. Dokážu si to představit jako vyjížďkový vůz nebo na nákupy. V tom případě je to opravdu povedený kousek. Jako další by mohl být třeba roadster nebo kabriolet v podobném podání.
dalibor (neregistrovaný)
Nedávno jsem si o Luka EV četl na https://kralmotoru.cz/media/luka-ev-ceske-elektricke-retro-auto-ujede-300-km-bez-nabiti , ale to už je celkem starý článek. Mezitím už uběhl rok a moc jsem o tomto autě neslyšel. Nevíte jak to s ním vypadá? Prodává se vůbec, dotáhlo se to nějak do konce? Projekt mi to příjde nadějný, tak by byla škoda, kdyby se takové auto nakonec nevyrábělo.