Vlákno názorů k článku Česká republika má pořád téměř nejstarší vozový park v Evropě. Hlavní příčina zůstává stejná od Petr - Auta od roku výroby 2010 a mladší jsou...

Petr (neregistrovaný)
Auta od roku výroby 2010 a mladší jsou již jenom spotřební zboží,které vydrží 5 roků a pak jenom opravy. Starší auta slouží i 20 let a jsou stále v pohodě. Protlačit na STK je jednodušší auto vyrobené do roku 2005 než mladší.
Milbrok (neregistrovaný)
Je to tak, čím mladší, tím poruchovější. Octavie z roku 1998 se začla sypat v 300.000km po 14. letech. Octavie z roku 2011 se začala sypat v 100.000km, kdy byl v záruce vyměněn motor (konstrukční vada). V 180.000km se začal sypat zbytek. Teď s nájezdem 210.000km hnije v kopřivách. V životě už bych nic takového nekoupil. Upozorňuji, že nepatřím mezi závodníky, spíše naopak.