Názor k článku Česká republika má pořád téměř nejstarší vozový park v Evropě. Hlavní příčina zůstává stejná od Milbrok - Souhlas. Já měl octavii I., najeto 300.000km, auto...
Milbrok
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 18:45
Souhlas. Já měl octavii I., najeto 300.000km, auto furt v servisu. Poslal jsem ho do světa a koupil octavii II, dva roky bez problému, pak totální pálky za servis. Auto jsem ještě splácel a už vyžadovalo servis za 60.000,-Kč, nechal jsem ho spravit a za půl roku zase v servisu, tentokrát odhad opravy 30.000,-Kč + že mám čekat výměnu spojky za 20.000,-Kč a velký intervalový servis. Na to už jsem fakt neměl. Tak co dělat, do práce se busem nedostanu. Koupil jsem tedy v rakousku ojetou felicii diesel a jezdím s ní doteď. Ta mě vyšla s poplatky a ekodaní na cca 25000,-Kč a jezdím zase za 4 litry, gumy stojí taky pár korun a servis - olej, filtry atd. taky není drahý. Takže není co řešit.
Já bych si koupil nejraději novou Dacii na LPG, ale prostě ty finance nejsou.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat