Názory k článku Česká republika má pořád téměř nejstarší vozový park v Evropě. Hlavní příčina zůstává stejná
Martin
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 10:37
Problém není ani tak stáří aut, jako spíše jejich technický stav.
Lidem se prostě nechce dávat u 10 let starého auta několik desítek tisíc za výměnu podvozkových celků, zašlých světel nebo třeba i jen brzdového vedení. Všechny ty věci papírově navyšují cenu aut kolikrát násobkem jejich reálné ceny. A jak se většinou u 10+ let starého auta začne něco sypat, tak to vesele pokračuje.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vendys
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 14:00
Samozřejmě, když jsou díly totálně předražené.
Díly, kde výrobní hodnota za ty leta je pár stovek korun a Vy je tady koupíte
za tisícové položky. Proč lidi jezdí s odstraněnými DPF filtry, protože cena nového filtru je mnohdy 60 tisíc korun plus práce ! Autoservisy si seženou díly za třetinu ceny, ale Vám jako zákazníkovi je dají za běžnou cenu na krámě mnohdy o 50-70 procent dráž a z toho mají ty peníze. Vy když si díly přinesete vlastní, nové, originální, tak Vám auto nikdo neopraví ! Vše je jen o PENĚZÍCH !!!!
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
black
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 22:11
No tak za tretinovou cenu urcite ne to je takova povera v ceskych hospodach max kdyz vemu nakup nejakeho shitoveho dilu a pak to nekdo porovnava s kvalitnim dilem.
PAk se lidi taky divi ze servis potrebuje rabat na dilech a nemuze delat za 200,- za hodinu :-)
Ted budu stavet servis jen 5 zvedaku a 4 mista k stani + sklad a kancl takze zadne monstrum a budu tam za cca 20 000 000,- takze logicky nemuzu delat za 200,- :-)
Mechanik si domu odnese 200-250 za hodinu cisteho( bavim se o sikovnem cloveku ) takze prace pokud budu davat 500,- za hodinu tak s toho jako majitel nemam ani korunu :-) dalsich 200-250 sezere stat tak proto je tech 500,- zmineno
A kdyz vezmeme donesene dily tak ty muze pouzivat jen imbecil , protoze zakaznik si v 99% pripadu mysli ze pokud dil odejde tak servis na nej nese zaruku a nebo ze ho zdarma vynda popripade kdyz nebude pasovat tak ze budu mit dalsi 2 dny blokovanou zdviz zadarmo :-) Proto uz donesene dily ne protoze lidi jsou svine a pak akorat pomlouvaji
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
6k
(neregistrovaný)
17. 12. 2019 13:46
za 20mega si můžeš postavit dílnu 25x25m a do té se ti určitě nevlezou jenom 4 zvedáky....a až mechanici budou zase mechanici a ne jen prachprostí meniči náhodnýh dílů, kteří nedokáží ani říct dopředu jak dlouho to bude trvat a co to bude stát, tak si lidi nebudou nosit svoje a nebudou nadávat..
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Realista
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 13:46
Je třeba zdanit starší auta. Za každý rok stáří 10 tis. Z tohoto fondu bych proplácel Babišovi dotace.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Lofas
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 17:10
Je to hnus jak si může obyčejný člověk dovolit nové auto za 16tis co zarobi to je ten důvod a když už ho koupi na splátky tak se modli aby ho někdo nesejmul nebo aby tam neodešel tŕeba nějaky ten pojebany filtr co je stejně k hovnu kolik potkate denně Tater a starych naklaďaku stovky.....
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Lofas
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 17:11
Je to hnus jak si může obyčejný člověk dovolit nové auto za 16tis co zarobi to je ten důvod a když už ho koupi na splátky tak se modli aby ho někdo nesejmul nebo aby tam neodešel tŕeba nějaky ten pojebany filtr co je stejně k hovnu kolik potkate denně Tater a starych naklaďaku stovky.....
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Rosta07
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 17:43
To se vám říká snadno, když máte těch 300 000 Kč na nové auto. Já jezdím doteď s Felicií (rok výroby 2000), a když si představím, že bych do felicie cpal každej rok 190 000, tak radši budu jezdit vlakem, protože já osobně bych na nové auto hodně dlouho šetřil a pak bych řešil problémy jako bezdůvodně svíticí kontrolka nebo vytahanyý rozvodový řetěz, který u Felicie vydrží klidně 1 000 000 Km. Takže já bych to osobně taky zaved, ale jenom pro takové bezohledné lidi jako jste vy.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
vladimir
(neregistrovaný)
17. 12. 2019 16:01
Ty kretene jezdil jsi s kravama a jezdiš dosud nebo jsi někdo jinej
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
marek
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 13:47
chce to razantně,razantně zvednout platy,hlavně lidem pracujicim v soukromem sektoru a je po problemu,.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Musketer
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 16:51
V soukromém sektoru nikdo platy nezvedne :-( Proč by to soukromník - továrník dělal ? Nelíbí se ti tu? Tak běž. Pracující u soukromníka je novodobý otrok a to i v případě když něco umí a zná. Člověk pracující na někoho, nikdy nezbohatne.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mirek
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 17:29
Jseš obyčejná ovce poslouchající našeho STBáka.Až sám něco vytvoříš a dokážeš pak si ber do huby soukrommíky
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
moje jméno
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 19:33
Marku : a Vy máte tu kouzelnou hůlku ? Nebo jak si to jako představujete? Státní úředníci přidáno dostali, protože vláda rozhodla bez ohledu na cokoliv a to víc si půjčí. To má jako vláda rozhodnout, že každý soukromník má zaměstnancům přidat? To myslíte vážně? Jste tak naivní, nebo t*otl?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Roman
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 13:48
Co když si lidé záměrně nechávají starší auta k jejichž opravám a údrbě není potřeba balík a centrální mozek...?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Miroslav
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 14:03
To je jedna věc, že není dost peněz na nové. Protože jsem starší člověk, tak všechny delší tůry jsem až dosud absolvoval vlakem a auto nechal v garáži. Včíl nám tak zkomplikovaly dopravu vlakem, že mi nezbude nic jiného, než znovu jezdit svým 23 let starým autem.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Bohumil
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 14:10
Potvrzuji autorův názor na to že "Cesta dodatečných daní na provoz a nákup starých vozů fungovat nebude". V mém případě byly tzv "ekologické" daně důvodem proč jsem Š105 a dva R19 provozoval, dokud byly schopny jezdit bez větších investic, místo toho abych si pořídil novější automobil.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 14:14
Češi kupují kvalitu! Co je to 15 let ?
Rychlostní limity jak před 15 lety 50/90/130 !
Dopravní nehody zaviní řidiči jen starých vozů?
Umírají jen řidiči starý vozů?
Jaká je statistika dopravních nehod podle stáří vozů ?
Ekologie ??? Nové auto první tři roky než tomu někdo vykuchá výfuk!
Motivace pořídit mladší - Lepší plat, větší rodina, nenašla se lepší investice, a EGO spotřebitele :-)
Jo a nebo nafasovat :-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
coolibra
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 14:45
Pane mluvte za sebe. Myslíte , že je lepší koupit nový střep za minimálně 300.000,-Kč, než opravit brzdy za 800,- nebo vyčistit světla za 300,-Kč? Na starších autech se mě nikdy nic závažného nesypalo. Motor jede, světla svítí, houkačka troubí! I auta ve stáří 20 let jsou svou výbavou plně srovnatelné s těmi novými, pokud samozřejmě neprovozujete nějakou mrdku. Pokud nemáte nahrkáno minimálně 2OOOOO km tak se tam nemá co pokazit, nepočítám tlumiče a třeba rezavý výfuk. O cenách za opravy, o kterých mluvíte vy se bude jednat jedině u nějakého Audi Q7, nebo BMW X5. Žijete v čistém bludu ale asi máte problém, my ostatní se můžeme jenom pousmát.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
moje jméno
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 19:35
V zásadě souhlas, ale jedno "ale" tu přeci je. Koroze.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Babiz
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 14:52
Hrozné, autor zřejmě má rád populistická prohlášení. Přece nikdo nemůže napsat za normálních okolností takový nesmysl. Auto je to poslední v nutnosti výdajů a pokud na něj nemám a nechci zatěžovat životní prostředí, tak nemusím koupit starou popelnici! Bohužel zde nefunguje plnění i zpřísnění emisí, resp. z politických(volebních) důvodů to zatím nikdo neřeší.
To proboha není o tom, že zvedneme platy, abychom měli všichni na nová auta! Je vidět, že autobible.cz uveřejní každou hloupost. Opravdu je třeba stále připomínat, že je pouze 30 let po revoluci. Myšlení se mění velmi pomalu.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ondřej
(neregistrovaný)
18. 12. 2019 13:05
Možná to pro vás bude nová informace, ale opravdu nemáte patent na univerzální pravdu a jste zcela mimo :) Já například najezdím měsíčně cca 1500km do práce, což znamená nutné a dost prioritní výdaje za dopravu. Jezdíme ve třech, tzn. každý téměř za třetinovou cenu oproti využití veřejných hromadných dopravních prostředků (musel bych dvěma autobusy + vlakem) a časově je to autem cca o hodinu rychlejší za obě cesty dohromady. Auto je tudíž celkem priorita. Navíc píšete, o čem to není, ale měl byste tedy dokončit, o čem to je, hmm? Pokud totiž člověk říká, že něco ne a je to špatně, musí říct i to druhé...jak by to bylo podle něj dobře a můžeme debatovat. Jinak je to hlupák, co se se svými dialogy zbytečně namáhá. Pracuji jako procesní inženýr a s hlupáky se setkávám denně, takže vím, o čem mluvím :)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 15:05
Tak předně, kupovat si každých 5 nebo 10 let nové auto rozhodně nemá nic společného s jakoukoli ekologií. Nejekologičtější je užívat věci do konce jejich životnosti a opravovat je, než se k nim chovat jako ke spotřebnímu zboží a platí to i v případě automobilů, které se alespoň naštěstí z velké části recyklují. Samotná ekonomická stránka věci je pak jasná, Pokud si kdokoli vezme kalkulačku a spočítá si na kolik ho vyjde ujetý kilometr v novém autě po započtení amortizace z pořizovací hodnoty a bežných servisních prohlídek, provozních nákladů, třeba v rámci prvních pěti let provozu a dejme tomu 100 000 ujetých Km, zjistí, že i přes nutné investice do staršího auta je každý kilometr ujetý třeba v 15tiletém autě o polovinu levnější. Ten mýtus že u nového auta se platí méně za servis je bezpředmětný, protože většinou i banální servisní úkony na nových autech běžně daleko cenově převyšují i komplikované opravy aut starých a nejde jen o samotnou cenu dílů. Také platí, že ta aktuálně probíraná generace cca rv. 1998-2004 byla o hodně bezproblémovější oproti dnešním autům která jsou vyráběna stále více jako spotřební, tudíž s důrazem na jiné vlastnosti než je životnost a jednoduše každý, kdo jezdí svím starým autem, nevidí moc důvodů proč by měl přesedlávat do něčeho novějšího, když mu to nenabídne skoro žádnou přidanou hodnotu.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Babiz
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 15:23
Tak to je ještě horší než jsem si myslel. Bohužel opravdu je jenom 30 let po revoluci. A to žijeme v ČR, která by měla být vzděláním z bývalých postkomunistických zemí na tom nejlépe. Babiš věděl na co má vsadit myslím, že brzy bude mít Ano 40%. Jsem odpůrce elektromobilů, ale tento komentář mluví za vše.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 16:45
Nějak se v toku Vašich myšlenek nedokážu orientovat.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ttt,
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 15:15
A není to taky náhodou o tom, že starší auta mají vícebodové vstřikování a na občasné kratší cesty je to lepší a lidi to ví a nejsou hloupí. Mám dvoulitr turbo nepřímé vstřikování a motor přes dvě stě tisíc a jak novej. Kupte si ojetý BMW s tím samým a budete mít velký problémy s motorem a velké investice, nebo 2.0 tsi. Realne ty motory dnes kvůli karbonu mají poloviční životnost.ale emise to jako nový splní to je tak vše. Dobře už bylo .
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
eLzyx
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 16:12
všichni pisálci (ne, novináři nejste) akorát přetiskují jeden a ten samý blaf napříč všemi plátky. Proč asi. Lobby Škodovky a korejců.
Pokud byste byli novináři, tak si zjistíte, co je na tom pravdy a porovnáte např. volně dostupná data o registracích mezi ČR a DE. Zjistíte, že u nás je v registru spousta mrtvých duší a taky spousta veteránů (240t ks na běžných značkách). Kdybychom provedli čistku mrtvých duší, tak jsme na 12letech v průměru. Postrčit veterány do registru veteránů (to by to ale muselo být výhodné, případně s možností obousměrného převodu) a jsme na stavu "pod 10let".
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milomír Vognar
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 16:12
Bylo nebylo, opotřebovaná nákladní auta se vrátila zpět do opraven, kde se rozebrala, nepotřebné díly se vyměnily a zákazník si převzal opravená jako nová. Stejné to musí být i s osobními automobily. Jak již bylo řečeno, je to ekonomické a i ekologické. Není hodné dobrého hospodáře po 5 letech vozidlo dát do šrotu, když stačí vyměnit, opravit pár dílů a vozidlo může sloužit dál. Tak je to se vším. Kdo chce nové a má na to, tak prosím.
Co se týká té ekologie, prosím nepřehánět. I když tu lidstvo nebude, stejně se jednou všechny ledy rozpustí, tak jak se to již stalo. Sahara byla dříve zelená a dnes ? Nebo mi chce někdo tvrdit, že a to mohli indiáni, kteří kouřili dýmky míru ?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Host
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 16:12
Stará auta, mnohá jsou nádherná, stále jezdí proto, že taková nová neexistují. Nová auta jsou obvykle křápy. Nová auta jsou narvaná spoustou vymožeností a věcí, které zaplatíte, vozíte a nepotřebujete. Vozíte v nich a zaplatíte také spoustu věcí, které v autě vysloveně mít nechcete. A naopak nemůžete si dopřát a vozit věci, které v autě mít chcete a potřebujete. A v těch starších autech si to správné stále ještě vyberete. Tak proč kupovat něco, co je sice nové ale nevyhovuje?
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 20:02
Máte naprostou pravdu.Můj Accord na LPG z roku 1994 jezdí jako čert.Mám 320000 km najeto a motor je ve stavu nového.Auto nijak nešetřím,v kopci proháním Superby 1,9 TDI,často jezdím s vozíkem s nákladem skoro 1 tuna,provoz stále na LPG.Auto má nové pouze brzdy,alternátor,spojku a rozvody.Jinak vše původní,dokonce i čepy na nápravě.Na STK stále naprosto v pohodě,emise jsou na jedné desetině předepsaných.Nemám důvod kupovat nové.Druhé auto v rodině je Němec z roku 2005 a je to sráč,který má pořád nějaký problém a na STK a emise jdu se strachem co zas bude.Ne,staré auto je kvalita a žádné nové se nechytá.Aspoň o žádném nevím.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Radog
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 16:17
Povrchní článek se závěry, které odpovídají kvalitě zvolených vstupních dat a také nulové práce s nimi.
K domácímu studiu:
1) pojem: medián
2) reálný stav registru automobilů (př. počet neodhlášených automobilů)
3) obecná zdrženlivost v osobních neověřených postojích
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Radek
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 16:46
Nevím podle čeho autor článku píše, že náš vozový park je jeden ze nejzastarelejší v Evropě ale asi podle mě nejezdí vůbec za hranice Čr. Protože auta v např. v Rumunsku nebo v Maďarsku nepodkavate tak moderní jako u nás. Jezdím často po východní a střední Evropě a vidím značný rozdíl.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
autíčkář Pitris
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 16:50
Vlastním sportovní upravený vůz. Má 14let, plně restaurovaný, interiér i exteriér, plní vše co má. Proč bych ho měnil? Sice je to starší vůz, ale takovou radost z jízdy a výkon mi moderní auto nenabídne. A když se přece jen něco pokazí? Na většinu oprav mi stačilo nářadí z kufru. Zkuste si třeba jak vypadají opravy moderních elektronických aut.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 16:54
Kurva co je na tom divnýho ? Čím novější auto, tím větší a dražší šmejd. Životnost a poruchovost nových aut je naprosto tragická a to nemluvím o přítomnosti zcela zbytečných asistentů a jiných vyjebávek !
Poslední kvalitní auta se vyráběla v devadesátkách, nechci nový auto ani zadarmo, fuj !
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
MildaS
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 17:05
Na nová auta stále nemáme a tak budeme jezdit v tom, co na nás zbyde. Mám 20 let starého Forda. Nového bych bral ale třeba i jen novějšího. Jenže i ten 10 let starý je nad mé možnosti a koupit si auto, které je pouze o pět let novější než to co mám mi nedává smysl.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Motor
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 17:29
Staci srovnat platy EU za stejnou praci nedelat za tretinu.....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milbrok
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 17:39
Vždyť je to pravda. Taky bych si koupil nové auto, ale nemohu si ho dovolit. Jsem rád, že mi starý diesel z roku 2000 ještě jezdí, a až nebude, koupím zase auto se spotřebou cca 4l/100km do max. 50.000,-Kč.
A dražší mladou ojetinu si také dovolit nemohu, už mi jedna škodovka plná kur..tek stojí na dvoře, nemám nazbyt desetitísíce na servis, které vyžaduje.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 17:51
Ja si koupil novou fabii 3valec turbo, po trech mesicich, 30t.km a totalne bolavich zadech jsem vytahl z kopriv moje 15 lete mitsibushi a fabia sla do sveta!!! nové auto (skoda) nejvetsi omyl meho zivota!
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Roman
(neregistrovaný)
17. 12. 2019 15:18
Pane Jane, Vy se svým omezeným myšlením do devadesátek perfektně zapadáte.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 18:04
Hodnoty mu vytvářejí právě zaměstnanci. Na urážení jste borci podnikatelé. Pozor ať ti nepraskne cévka.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Autokarosář
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 18:16
Pracuji jako autokarosář, máme tolik práce na vyvaření zhnilých aut že se můžem zbláznit. Ale hlavně že Babiš tvrdí že máme ekonomický růst a že se všichni topíme v penězích.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milbrok
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 18:45
Souhlas. Já měl octavii I., najeto 300.000km, auto furt v servisu. Poslal jsem ho do světa a koupil octavii II, dva roky bez problému, pak totální pálky za servis. Auto jsem ještě splácel a už vyžadovalo servis za 60.000,-Kč, nechal jsem ho spravit a za půl roku zase v servisu, tentokrát odhad opravy 30.000,-Kč + že mám čekat výměnu spojky za 20.000,-Kč a velký intervalový servis. Na to už jsem fakt neměl. Tak co dělat, do práce se busem nedostanu. Koupil jsem tedy v rakousku ojetou felicii diesel a jezdím s ní doteď. Ta mě vyšla s poplatky a ekodaní na cca 25000,-Kč a jezdím zase za 4 litry, gumy stojí taky pár korun a servis - olej, filtry atd. taky není drahý. Takže není co řešit.
Já bych si koupil nejraději novou Dacii na LPG, ale prostě ty finance nejsou.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Halley
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 18:54
Vláda umí řešit všechno přes daně a dotace. Tak tedy ať zdaní stará auta a vrhne dotace na nová... To samozřejmě nikdy neudělá, to by byla rázem z vlády venku. Takže budeme takovéto články číst dál ještě dlouho a čuchat smraďochy jakbysmet.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Brik
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 19:27
Situaci nejvíc zhoršuje ekologická daň. Mám auto z roku 2006 ve výborném stavu, ale už bych ho klidně vyměnil za nové, ale co s ním? Dát ho do šrotu mě je líto. Normálně bych ho za dal zadarmo sousedovi, který trápí 35 let starou stodvacítku a já bych si koupil nové auto. Jenže soused nemá na to aby zaplatil ekologickou daň a já přece nebudu platit za to, abych se zbavil funkční věci. Takže on dál jezdí ve stodvacítce a já dál jezdím v autě z roku 2006. Ekologická daň úplně zablokovala obměnu vozového parku. Jen úplný primitiv(=ekolog) si může myslet, že nová auta si budou kupovat ti, co mají dnes stodvacítku.
-------
ekologové se nazývají ekology proto, že páchají ekologické katastrofy
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 19:48
Auta od roku výroby 2010 a mladší jsou již jenom spotřební zboží,které vydrží 5 roků a pak jenom opravy. Starší auta slouží i 20 let a jsou stále v pohodě. Protlačit na STK je jednodušší auto vyrobené do roku 2005 než mladší.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milbrok
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 20:19
Je to tak, čím mladší, tím poruchovější. Octavie z roku 1998 se začla sypat v 300.000km po 14. letech. Octavie z roku 2011 se začala sypat v 100.000km, kdy byl v záruce vyměněn motor (konstrukční vada). V 180.000km se začal sypat zbytek. Teď s nájezdem 210.000km hnije v kopřivách. V životě už bych nic takového nekoupil. Upozorňuji, že nepatřím mezi závodníky, spíše naopak.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jan
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 20:32
S platem jakým mám si nemůžu dovolit ani ojetinu.
Člověk má strach koupit i tu ojetinu.Smrdí to jen dalšími náklady.
Navíc stát překrucuje emise a to abych se bál, že budu platit něco navíc.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarda
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 20:36
Auto je spotřební zboží...leckdy podivné kvality.....je tam tolik potencialnich kurvitek, že to nemá ani smysl kupovat....navic, kvuli nefunkcnimu autozapalovaci nebo radiu se celý auto zastaví...opravy jsou tak drahý, že je lepší si koupit kolo nebo motorku...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
WAX
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 21:19
U jiných věcí by se říkalo "neplýtváme"...tady se říká "špatní Češi, jsou chudí a nemají na nová auta"... Nevím proč šrotovat něco, když to funguje. 15 let stará auta jsou nyní dost jinde, než třeba v roce 2005 (což tvrdí i autor ostatně)...jestli s tím jezdí rodina jen na víkendový nákup, vyprodukuje CO2 míň, než když se pro ni vyrobí fungl nový vůz... Ale o tom už se napsalo mnoho, racionální diskuze už na toto téma neexistuje. A že neprošla čtvrtina aut?? Vždyť zastavovali vytipované vozy u kterých byl předpoklad, že nejsou v pořádku. Dá se na to dívat i naopak, u vytipovaných aut bylo až 75% v pořádku, i když se policii nezdála od pohledu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Paja Krtkovič
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 21:42
Mám Astru 1.4 benzin, made in Poland, 2005, najeto 444tis. nežere olej a táhne jako zamlada. Naposled jsem do servisu podvozku spojkového ložiska a brzd vrazil 20tis. ale je to miláček, který mi nekecá do řízení, tak hádám že to spolu do půl miliónu km dotáhnem...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milan
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 21:45
No, já nevím kde na to chodí, že máme nejstarší vozový park. Nedávno jsem četl v Německým automobilním týdeníků a tam byl průměr staří vozidla v Evropě a stav vozidel. 1- Rumunsko.2 Bulharsko 3 Polsko 4 Maďarsko 5 Slovensko 6 Slovinsko 7 Česká republika ... Lotyšsko a podobné státy tam nebyly. Tak zase vypouštění kachen. Byl bych ale rád kdyby to bylo např. jako v Rakousku nebo Německu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milan
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 22:39
No jo - kdyby si z nás zahraniční firmy neudělaly krmelec, tak si novější auta koupíme.... V HDP jsme už přes 80% průměru EU, ale naše průměrná mzda je na nějakých 40% průměru EU - tedy naprosto neodpovídá našemu HDP. Ten rozdíl končí v kapsách převážně zahraničních firem, které zaměstnávají snad až 80% lidí v nestátním sektoru a český podnikatel se holt přizpůsobí většině. Dle HDP by již dnes měla být naše průměrná mzda kolem 60tis a pak by pro většinu lidí nebyl problém auta měnit častěji. Jenže jak správně říká článek - bude hůř. Nově budou aut povinně nacpaná všemožnými stupidními nesmysly a asistenty a zdrží o desítky tisíc až statisíce a to nemluvím o těch nesmyslech na elektřinu. Už teď nechávám své staré auto pro dítě, až si za pár let udělá řidičák, protože na novější mít po škole rozhodně nebude - je to lepší, než ho prodat pod cenou i kvůli stále rostoucím "ekologickým" poplatkům - když staré auto nechám v rodině, tak mají děti s čím jezdit a na ten nesmysl s ekologií z vysoka kašlu - stejně planetu devastují 100x víc především rozvojové státy provozující tu svou množírnu...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Dušan
(neregistrovaný)
16. 12. 2019 23:22
Problém není v tom, že Češi mají malé příjmy (to by přeci za námi byli i Maďaři, Poláci a Slováci), naopak i rozvržení příjmu (a bohatství) je nejrovnoměrější v Evropě (tzv. sociální nůžky). Trochu opak je pravdou. Počet vozidel na obyvatele je ten "problém". Rodiny si nechávají stará auta jako druhá až třetí do rodiny, starší auta "dědí" děti, atd. Proto máme více aut i než např. USA. Souvisí to i s nízkým zdaněním starých automobilů (vždyť za starou škodovku stačí platit povinné ručení v řádech pár stokorun a prodat se ji - i kvůli ekodani - jednoduše nevyplatí). A ten poměr - vozidlo na obyvatele neustále u nás roste. Jen za posledních 5 let z 2,3 na 1,8 obyvatele ČR na 1 auto. To je to celé tajemství vážení páni ekonomové, analytici a statistici.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Davy
(neregistrovaný)
17. 12. 2019 8:43
Až k nám znovu začne jezdit autobus, který mě doveze po odpolední směně domů, nebudu muset jezdit 20 let starým autem a všichni budeme spokojeni. Jenže, když poslední autobus do vaší obce jede ve všední den v 18:30 a vy v práci končíte ve 22:00, tak vám nic jiného, než vlastnit dvacet let staré auto prostě nezbude. A když ještě druhý člen domácnosti pracuje jinde a dělá noční, tak u chalupy potřebujete taková auta 2. A to vás potom zvedne ze židle po sčítání ovčanů článek o tom, jak je venkov bohatý, že u každé chalupy mají 2 až 3 auta. Ale jaká a proč, to už statistika nezahrnuje
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
17. 12. 2019 10:02
No jo, typicti cesi..ja mam auto 3roky stare, najete 29 000km. Jsem mladas a uz davno vim, ze auto musi byt stare max. do 5roku, pak se zacne kazit a behate jen fo autoservisu, kterych je v nasi zemi jak hribu a pak uz je auto jen pokladnicka...ale to cechum nevysvetlite, oni budou cpat do stareho kramu desetisice a jen si budou stezovat, kolik je to stalo...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
scania
(neregistrovaný)
20. 12. 2019 8:46
vážený pane Mladas,mám auto rv 1999,ted jsem platil go motoru cca 30t.,ukažte mi nové auto,které splní mé požadavky(bez turba,200-250hp,zadní náhon,výdrž při běžném servisu min,300t.km)z letošní modelové nabídky jakéhokoliv výrobce,které mě bude stát méně než cca 350tis.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Frank on
(neregistrovaný)
17. 12. 2019 18:45
Ekolog článek: Banda debilů nic víc nic miň. Zlatej život v USA - no STK pojištění apod. pí...iny. Objemy motorů os. aut srovnatelný s českým náklaďáky atd. atd. Svoboda USA forever. Nebo super ruské lokomotivy na BAMu, Moldava 3TE10 L, V, M, U, S, 10D100 DIESEL např. na youtube apod. Tam by hitlerácká EU dopadla stejně, jako kdysi ten jejich uch..ák. V Česku a jinde by poroučeli tohle a takhle a oslové poslouchejte!!! EU k smíchu. Akorát tak velkou pí...u!!!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
17. 12. 2019 20:55
Je otázka jestli vyrábět auta na 10 let je ekologičtější, než auta na 20 let. Já o tom silně pochybuji. z fabrik se taky kouří, nehledě na spotřebu surovin a energií...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Bebe
(neregistrovaný)
17. 12. 2019 22:30
Za auto z r.2006 se žádná ekologická daň neplatí,nerozšiřuj nesmysly....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Bebe
(neregistrovaný)
17. 12. 2019 22:45
Až budu mít průměrnou mzdu jako v Rakousku,a náklady na živit zhruba stejné,taky si koupím každých pět let nové.....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
já a já
(neregistrovaný)
18. 12. 2019 10:05
tady ale nejde o to že lidá mají stará auta,která jsou kvalitnější a něco vydrží,ale jde o to,že nikdo nechce kupovat ty nové popelnice a ještě předražené hodně předražené které tak dlouho nevydrží jako ty starší,hlavně jim nejde o kologii,protože ta výroba toho nekvalitního zboží je neekologická a korporace chtějí stále vice prachů,asi si sněma utírají už i řitě,tak že jde o prachy nikoliv o ekologii
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tom
(neregistrovaný)
18. 12. 2019 10:53
Ty budeš ve vší úctě právě ten spotřebitel - kterého přesně tyhle automobilky potřebují. Takže držím palce při nákupu dalšího modernějšího a spolehlivějšího dopravního prostředku.
Jelikož se automobilový průmysl stále vyvíjí a bohužel (dle mého názoru) né pokaždé ku prospěchu spotřebitele.Přikláním se spíš k názoru,že ty lepší kompromisy už tady prostě byly. Pamatuji si ještě dobu kdy automobilky soutěžily mezi sebou především kvalitou svých výrobků a né marketingovými kličkami. Mně už doslova baví tyto a podobné články :-) Zvlášť ty kde se samozvaní odborníci zabývají pojmem Ojetina . Ale dle mého názoru veškeré statistiky tady u nás v ČR jsou naprosto zavádějící,nepřesné a nebo dokonce účelově zmanipulované - takže nemá cenu se nad tím vůbec pozastavovat. Ale tady ještě k tomuto tématu si myslím,že my Češi jsme v rámci Evropy naprosto jedineční. Každý by chtěl mít ve stodole zakonzervovaného miláčka ze 60. či 70. let A spousta lidí to taky i tak má. A proto ty statistiky vyplodí nakonec takové nesmysly. Podle mě je důležité co opravdu na dálnicích potkáváme a co jezdí jen jednou týdně na nákup do marketu. Problém je,že nám chce zase někdo lajnovat to jak máme žít a co smíme a co nesmím.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan
(neregistrovaný)
24. 12. 2019 18:00
Osobně bych řešení viděl, v přístupu státu. Pomocí dotací donutit leasingovky k upravení svých podmínek aby byli přijatelné pro většinu populace, daňové úlevy na alternativní pohony, nebo hybridní auta. Tím by se zajistila poměrně rychlá výměna vozového parku v republice, protože když se za leasing nového vozu spoluzaručí stát a to i v případě ztráty zaměstnání, nebo dlouhodobé pracovní neschopnosti, a podmínky leasinku bude přijatelný i pro lidi z nižšími příjmy, tak leasing bude přijatelný pro mnohem širší vrstvu obyvatel, než je dnes a tím by se poměrně rychle vozový park proměnil a stará auta by brzy zmizela ze silnic....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Miloš
(neregistrovaný)
12. 7. 2020 13:59
Stará auta jsou kvalitní, tak k čemu kupovat nová, která jsou samá elektronika? Já jsem daleko radši, když ke mě přijede na opravu staré auto než nové. Já sám mám doma Golfa z roku 1998 a měnit ho rozhodně nebudu, protože vím, že mě spolehlivě doveze, kam budu potřebovat. Auta opravuji poctivě, aby moje opravy vydržely. Používám proto speciální povrchovou úpravu PTFE z https://www.technicoat.cz/cs/nase-procesy/povrchova-uprava-fluoroplasty-ptfe/ , která prodlouží životnost jednotlivých náhradních dílů.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat