Miroslav (neregistrovaný)
Tak jsem ke svému rozčarování zjistil, že asi nejsem čech. To co se tady i jinde píše že to či ono dělají češi já nedělám, co mají rádi češi já rád nemám, v čem nejraději jezdí češi já bych do toho ani nesedl, tak fakt asi nejsem čech
Halley (neregistrovaný)
Mno, podle pravopisu Čech nejste :) Ale článek jste si mylně interpretoval, to by tu bylo Čechů jen 15%. Ale občas zalituji, že nemám na město SUV, třeba když vysoký obrubník u chodníku by mě stál ulomenou zástěrku. V době, kdy se dá zaparkovat jen mezi chodce, by se SUV hodilo.
nikdo (neregistrovaný)
Suv je minimum na cz silnice. Na druhou třídu pak jedině offroad. Až budou silnice v celý čr s povrchem jako první měsíc po "rekonstrukci" tak třeba začnu uvažovat o autíčku na baterky. Do tý doby budu jezdit tankem na naftu.
Karlík (neregistrovaný)
SUV a kombíky jsou prostornější a řekl bych, že i bezpečnější než nízká auta. Jsem zrovna ve fázi vybírání nového miláčka do garáže, takže je to pro mě aktuální téma a určitě půjdu do něčeho bytelného. Neměl by někdo tip? Chtěl bych do toho dát 400, 450, a tak 5 let staré max. Předem díky, Karlík
Víťa (neregistrovaný)
Dobře napsaný, že se z SUvéček staly hlavně pohodlný a rodinný MĚSTSKÝ auta. Dneska jsou totiž vážnější nehody ve městech než někde na polňačce, takže je potřeba mít dobrý brzdy a silný plechy, zejm. v pražským a brněnským provozu.
Charvát (neregistrovaný)
A to ještě uvidíme, co na silnicích a se silnicema udělá letošní zima. Silničáři zas nepřipravený, rok co rok, budou překvapený velice, že sníh zasypal jim silnice (a udělal v nich další díry). Nedivím se, že lidi koukaj po suv a offroadech, nejenom že dobře vypadaj, ale nějakej výmol na silnici je zkrátka nerozhodí
Rákosníček (neregistrovaný)
4x4 je určitě auto nejen do terénu, na hory a na chalupu v horách, v blátě,... Jsou to podle mého kvalitní auta, s lepším podvozkem a lepšími jízdními vlastnostmi. Zvažuji Vitaru, dnes jsem viděl v takové sytě fosforově zelené, ale tlumeně, a bylo to moc pěkné