Na tom, že lidé doslova nevyhazují peníze za nové vehikly není špatného vůbec nic. Drtivé většině lidí stačí auto více či méně ojeté. A to nejen funkčně, ale i ekonomicky. Samozřejmě, když si někdo koupí ojetý krám, má ojetý krám ale to neznamená, že každé ojeté auto je nespolehlivé nebo drahé na provoz. Navíc když nová auta nesmyslně zdražují,tím spíš pak vycházejí rozumnějí vozidla ojetá. Celé to není nic jiného, než ekonomické uvažování. Ano, mohu si koupit nové auto, ale nechci. A čím dražší nová auta jsou, tím víc nechci i když bych mohl. Tak uvažuje spousta lidí. Fakt to neznamená, že by na ně nutně neměli. Doba, kdy se vyspělost společnosti měřila počtem vozidel v soukromém vlastnictví je už dávno pryč.
A že auta zdražují kvůli nesmyslným nařízením a výrobě zhovadilých tabletů na kolech, o tom ani nemluvě, to jistě zvládnou jiní.
Na tom, že lidé doslova nevyhazují peníze za nové vehikly není špatného vůbec nic. Drtivé většině lidí stačí auto více či méně ojeté. A to nejen funkčně, ale i ekonomicky. Samozřejmě, když si někdo koupí ojetý krám, má ojetý krám ale to neznamená, že každé ojeté auto je nespolehlivé nebo drahé na provoz. Navíc když nová auta nesmyslně zdražují,tím spíš pak vycházejí rozumnějí vozidla ojetá. Celé to není nic jiného, než ekonomické uvažování. Ano, mohu si koupit nové auto, ale nechci. A čím dražší nová auta jsou, tím víc nechci i když bych mohl. Tak uvažuje spousta lidí. Fakt to neznamená, že by na ně nutně neměli. Doba, kdy se vyspělost společnosti měřila počtem vozidel v soukromém vlastnictví je už dávno pryč.
A že auta zdražují kvůli nesmyslným nařízením a výrobě zhovadilých tabletů na kolech, o tom ani nemluvě, to jistě zvládnou jiní.