Jarda (neregistrovaný)
Tak riziko tam je vždycky. Riziko je totiž život sám a sednout si do auta prostě riziko bylo, je a bude. Je holým faktem, že rychlost nezabíjí. Naopak. Rychlostní limity na dálnicích jsou víc smrtící než když limity nejsou. Viz. Montanský paradox. Mrkněte na to. Samozřejmě dálnice musí splňovat podmínky pro neomezenou rychlost, jenže paradoxne se tady dostáváme k tomu proč je jízda Passera kontroverzní. Viděl jsem video kdy chlap jel s Lamborghini Huracán po německé dálnici na neomezeném úseku. Ve chvíli kdy jel přes 300 km/hod vjel na jakousi nerovnost. Auto to rozhodilo takovým způsobem že skončil ve svodidlech. Přežil to, nikdo nebyl zabit nebo vážněji zraněn. Ale byla to štěstí v neštěstí, mohlo to skončit podstatně hůř. Myslím že to video si taky dohledáte. Takže za mě, Passer prostě zbytečně riskoval a ohrožoval i ostatní, protože kdyby to řízení nezvládnul ať už z jakéhokoliv důvodu a auto se stalo neovladatelným, bylo by to už jen na náhodě. On nikam nemusel spěchat, byla to prostě klukovina a vyšla mu. Zbytečné riziko. Já nemám nic proti rychlé jízdě na přehledném a kvalitním úseku dálnice. Jenže nikdo nemá křišťálovou kouli a neví co je na dalším kilometru. Mrtvá srna? Upadlé kolo? Výtluk? Jiná překážka? Každý si holt musí tyhle rizika zvážit sám...