Bridgestone uvádí na trh pneumatiku VX-Tractor s maximální trakcí a dlouhou životností, která rozšiřuje nabídku v segmentu ultravysokovýkonných zemědělských pneumatik. Nová pneumatika s vysokou trakcí vychází vstříc požadavkům uživatelů na delší životnost při provozu na silnicích a svými vyspělými technologiemi stanovuje zcela nová měřítka v oblasti provozních vlastností, včetně vyšší nosnosti při zachování dlouhé životnosti.
Konstruktéři se zaměřili především na provozní vlastnosti pneumatiky VX-Tractor, aby uživatelům poskytovala maximální pocit jistoty. Další cílem vývoje bylo prodloužení životnosti, a to zejména při provozu na silnici. VX-Tractor proto používá patentované řešení dezénu společnosti Bridgestone s delšími a širšími žebry, která mají až o 20 % větší objem než přímí konkurenti. Větší objem žeber umožnil vytvořit celkovou hloubku dezénu, která je u pneumatiky VX-Tractor větší než u přímých konkurentů.
Konstrukce kostry minimalizuje vnitřní namáhání. Pneumatika tak umožňuje jízdu vyšší rychlostí a při přepravě těžkého nákladu může být nahuštěna až na tlak 2,4 bar.
Větší objem pryžové směsi v žebrech dezénu zvyšuje odolnost a minimalizuje opotřebení oděrem a třením. Prémiový šestivrstvý nárazníkový pás přispívá k ochraně proti poškození. Plocha bočnic se zmenšila a je vyztužená, čímž se snížila náchylnost k poškození ostrými předměty.
Pneumatika VX-Tractor se vyrábí z nové pryžové směsi, která je odolnější vůči opotřebení.
Pneumatiku VX-Tractor vyvinulo evropské výzkumné a vývojové centrum Bridgestone v Itálii. Její výrobu zajišťuje výrobní závod Bridgestone ve španělském městě Puente San Miguel.