cardriver (neregistrovaný)
Myslím, že u benzínu to není jen 16s. Čekání fronty u kasy atd.. Pokud by Porsche zvládlo dojezd 400km za 15min, jak jsem myslím četl u Vás, tak by se jednalo o srovnatelný čas s mírně delší než průměrnou zastávkou u benzínky.
Přemek (neregistrovaný)
Pochopitelně univerzální řešení nabíjení je jediný správný infrastrukturné krok k elektromobilitě. na jedné straně je pomalý standard 230V a klasické vidlice, na druhé pak rychlonabíjecí standard. Krok Tesly je krokem do prázdna.
Radovan (neregistrovaný)
Proboha pane Źáku doplňte si už znalosti ohledně elektromobilů! Nebo když je nemáte rád, tak o nich alespoň nepište a přenechejte to povolanějším, třeba serveru hybrid.cz. Takovou s prominutím hovadinu vyplodit na konci roku 2016 je s podivem: (cituji) "Automobilky si uvědomují, že ne každý si může dovolit čekat kolem 10 hodin, než se mu nabije akumulátor na reálný dojezd okolo 100 km." (konec citace) To je úplný nesmysl. Pokud by dotyčný nabíjel z běžné domácí zásuvky v ČR 230V 16A, tak za tu dobu nabije 36 kWh. Ukažte mi prosím elektromobil, který dnes má (kromě Tesly) tak velkou baterii. Žádný. Vaše počty platí jen v případě, že použijete ten nejslabší nabíjecí kabel, slabou zásuvku 230V 10A, půjde o Nissan Leaf starší verzi se slabší baterií 24 kWh a stejně ujedete reálně více než těch 100 km. V městském provozu dokonce 170, z výrobce udávaných optimistických 190 km.