Názory k článku Baterie elektroaut jsou jako v mobilech: Nabíjení na 100 % i rychlonabíjení jim škodí
true
(neregistrovaný)
22. 7. 2019 13:30
vyplatí se? Bez umělého snížení ceny elektromobilů a bez umělého navýšení ceny běžných aut ani omylem.
Ale on by se vyplatil jenže automobilky jsou zvyklé na to že auto s cenovkou 550.000,- je stojí ve výrobních nákladech 55.000,- a to se jestě zahojí na pravidelném servisu olejove filtry, svíčky, převodovka výfuky atd. to vše u elektroaut odpadá mnohem jednoduší na ůdržbu, ale je tu jedno velké ale a to cena baterie která je třeba 300.000,-, fosilní automobilky nechtějí přejít na jiný obchodní model a tak jim cenovka vychází na 3.550.000,- vo tom to je....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milan
(neregistrovaný)
22. 7. 2019 22:51
Baterie pro eTron stojí necelý 1 milion.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milan
(neregistrovaný)
22. 7. 2019 22:58
BTW: Mám pocit, že těch "80%" je z toho důvodu, že automobilky uvádějí vyšší kapacitu, než je jmenovitá, aby měli vyšší dojezd (a nižší náklady), takže baterie přebíjejí (tj. na vyšší než výrobcem doporučené napětí na článek).
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Roman1
(neregistrovaný)
23. 7. 2019 13:15
To jste zase objevili Ameriku!! To je přeci obecně známá věc, že rychlonabíjení, jakož i vybíjení pod určitou hodnotu napětí a nabíjení nad určitou hodnotu napětí Li-on bateriím škodí, resp. zkracuje jim životnost. Některé odborné prameny dokonce doporučují udržovat Li-on akumulátory v rozpětí 30 - 70 %. U baterií v elektromobilech to tedy musí fungovat naprosto stejně, ať si výrobce píše co chce. Já se např. k nabíjení svého mobilu snažím přistupovat právě dle uvedených zásad a ani po 4 letech provozu nepociťuji výraznější úbytek kapacity. Stejné zásady se držím i při nabíjení všech ostatních spotřebičů, které využívají Li-on články. Přiznávám ale, že je docela opruz to uhlídat.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomtom
(neregistrovaný)
25. 7. 2019 16:19
Jsou to sjačky! Elektromobily je hnus!!! A vůbec ne šetrná k přírodě! Co nejdřív je všechny splálit
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Anonym
(neregistrovaný)
23. 7. 2019 14:12
Prosím můžete mně říct, který automobil má výrobní cenu 55 000 Kč a prodává se za 550 000 Kč ?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Krocan
(neregistrovaný)
23. 7. 2019 16:18
O bateriich, nabíjení, teplotách a závislostech kapacity na těchto veličinách, by se nechalo dlouze hovořit. Když ale provětrám Model X, znatelně lépe se mi žije při nabíjení na MVE, než když jsem solil u benzinky 70% daní do eráru. A vo vo vo tom to je....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vladimír
(neregistrovaný)
24. 7. 2019 5:06
Až budeme jezdit na elektriku, tak se přiměřeně zdaní aby se nahradil výpadek na daních za nespotřebované fosilní paliva. A bude po výhodě.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vendouch
(neregistrovaný)
24. 7. 2019 10:23
Ano, baterie pomalinku strácí kapacitu atd...atd.....
Mě jako spotřebitele zajímá co bude taková nová baterie stát a jakou má taková baterie životnost, když budu muset každou chvilku baterii dobíjet. Chci mít auto ke všem účelům jako teď.
To nemluvím cenu nákupu vozu, to bude kotel a cenu proudu za nabíjení. Když si vezmu, že několikrát denně budu dobíjet.
Nejsem matematik, ale evidentně mi tady spoustu věcí falíruje, hlavně ta finanční stránka.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat