ficus (neregistrovaný)
Určitě bych si novou 12t nebo i těžší pořídil, s tou stávající, zřejmě jednou z posledních vyrobených, jsem nadmíru spokojen. Protože ale nevyrábějí, před měsícem jsem koupil DAF.... samá elektronika, a až se to začne kujvit a sját, tak to bude na vyhození, páč opravy budou draze placeny servisům a dodavatelům dílů ze zlata.
milan.83 (neregistrovaný)
všechno nové je už prošpikované elektronikou. A jakmile se to začne sypat, je lepší se toho zbavit. Avie šance na vzkříšení neměla, to musí všem být jasné. Elektromobil byl čirý nesmysl - vyvíjet elektromobil s vidinou prodeje desítek kusů, to může schválit jen manažer, co má v hlavě.. piliny. Technik ví, že náklady na vývoj lezou do desítek milionů a bez grantu se to nemá šanci zaplatit.
S (neregistrovaný)
Co to tady kecáte o cinkání klíči ,vždyt tu značku a fabriku ty komanči po 48 ukradli,pak od francouzů koupili licenci na auta a vyjela česká avia no ale nezlobte se ale oproti tomu savienu od frantíků to byl poruchovej krám a po 89 úplně neprodejnej to samý co 1203ka zase to hospodářství které přežívalo jen díky dodávkám těchto a i jiných zastaralích klumprů do RVHP nepřecenujte.
Bohumil (neregistrovaný)
my stále něco vymýšlíme po čem hovno! přitom je to v jednoduchosti!! ten řidič potřebuje jezdit ne se učit opravovat , bude nový obor řidič elektrotechnik !! tak dopadla Jawa indové nechali tvar přidali motor k tomu kotoučové brzdy a bomba je na světě , 50-60 let stará motorka je in !Tatru taky skoro úplně položili , já nevím že se hned všechno ruší ! řekl bych špatné vedení ne že je přetlak , musíte vyrábět taková auta na která bude stát fronta před fabrikou a to je o vedení o projektantech ne o dělnících ti akorát k vůli neschopákom přijdou o práci!!
Karel Veselý (neregistrovaný)
To co píše pan Čížek jedna velká lež. AVII zářizl pan Strnad protože se na ni vykašlal. Žádná západní automobilka nevyrábí automobily tohoto typu jako elektromobily ve velkém. AVII se podařilo v Prelouci rozjet výrobu podle původního projektu stěhování Avie z Letnan do Prelouce. Patrně pan Strnad podcenil obchod, podle mého názoru bylo možné automobily Avia s motorem Cummins prodávat do mnoha zemí sveta.Avie je škoda, když už pan Strnad hulákal do světa, jak ji zachraňuje...
Richard (neregistrovaný)
"Žádná západní automobilka nevyrábí automobily tohoto typu jako elektromobily ve velkém." A proč asi? Opravdu si myslíte, že je celý svět tak hloupej, že by nevyráběl něco, co se dá krásně prodávat, po čem Vám lidi utrhaj ruce?
Vencl (neregistrovaný)
petr : Komu brání něco takového vyrábět v naší republice ? Krom toho, ikdyby v naší republice někdo něco takového vyráběl, počítejte s tím, že dvě třetiny dílů bude stejně z EU a výsledná cena vozidla bude stejná. Jenže to by naše auta musela za něco stát, kvalitou, výbavou atd...... Buďme rádi, že tady ty šroty typu Liaz, Avia, Praga a další sračky nemáme !!!