Určitě bych si novou 12t nebo i těžší pořídil, s tou stávající, zřejmě jednou z posledních vyrobených, jsem nadmíru spokojen. Protože ale nevyrábějí, před měsícem jsem koupil DAF.... samá elektronika, a až se to začne kujvit a sját, tak to bude na vyhození, páč opravy budou draze placeny servisům a dodavatelům dílů ze zlata.
všechno nové je už prošpikované elektronikou. A jakmile se to začne sypat, je lepší se toho zbavit. Avie šance na vzkříšení neměla, to musí všem být jasné. Elektromobil byl čirý nesmysl - vyvíjet elektromobil s vidinou prodeje desítek kusů, to může schválit jen manažer, co má v hlavě.. piliny. Technik ví, že náklady na vývoj lezou do desítek milionů a bez grantu se to nemá šanci zaplatit.
láska a vlezdopr západu, ano máme po cinkání klíči co jsme chtěli, rozkrádání a devastace hospodářství za posledních 30 let je ještě horší jak za komančů, akorát teď se to nazvalo privatizace.
Co to tady kecáte o cinkání klíči ,vždyt tu značku a fabriku ty komanči po 48 ukradli,pak od francouzů koupili licenci na auta a vyjela česká avia no ale nezlobte se ale oproti tomu savienu od frantíků to byl poruchovej krám a po 89 úplně neprodejnej to samý co 1203ka zase to hospodářství které přežívalo jen díky dodávkám těchto a i jiných zastaralích klumprů do RVHP nepřecenujte.
my stále něco vymýšlíme po čem hovno! přitom je to v jednoduchosti!! ten řidič potřebuje jezdit ne se učit opravovat , bude nový obor řidič elektrotechnik !! tak dopadla Jawa indové nechali tvar přidali motor k tomu kotoučové brzdy a bomba je na světě , 50-60 let stará motorka je in !Tatru taky skoro úplně položili , já nevím že se hned všechno ruší ! řekl bych špatné vedení ne že je přetlak , musíte vyrábět taková auta na která bude stát fronta před fabrikou a to je o vedení o projektantech ne o dělnících ti akorát k vůli neschopákom přijdou o práci!!
To co píše pan Čížek jedna velká lež. AVII zářizl pan Strnad protože se na ni vykašlal. Žádná západní automobilka nevyrábí automobily tohoto typu jako elektromobily ve velkém. AVII se podařilo v Prelouci rozjet výrobu podle původního projektu stěhování Avie z Letnan do Prelouce. Patrně pan Strnad podcenil obchod, podle mého názoru bylo možné automobily Avia s motorem Cummins prodávat do mnoha zemí sveta.Avie je škoda, když už pan Strnad hulákal do světa, jak ji zachraňuje...
"Žádná západní automobilka nevyrábí automobily tohoto typu jako elektromobily ve velkém."
A proč asi? Opravdu si myslíte, že je celý svět tak hloupej, že by nevyráběl něco, co se dá krásně prodávat, po čem Vám lidi utrhaj ruce?
petr :
Komu brání něco takového vyrábět v naší republice ?
Krom toho, ikdyby v naší republice někdo něco takového vyráběl, počítejte s tím, že dvě třetiny dílů bude stejně z EU a výsledná cena vozidla bude stejná.
Jenže to by naše auta musela za něco stát, kvalitou, výbavou atd......
Buďme rádi, že tady ty šroty typu Liaz, Avia, Praga a další sračky nemáme !!!
Nevím jak vy, ale Janusz Juranek si stare AVIE nemůže vynachválit