Vlákno názorů k článku Automobilové brzdy: velký comeback bubnů se blíží od Luboš - A vzpomínáte na STK? Souměrnost brzd na jedné...
Luboš
(neregistrovaný)
16. 2. 2019 14:12
A vzpomínáte na STK? Souměrnost brzd na jedné nápravě? Kotouče bez problémů, bubny problém....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
tdc
(neregistrovaný)
16. 2. 2019 14:22
přesně tak každé kolo si brzdí samo jak chce podle opotřebení je to fakt hrůza ještě to udělaj z hliníku jak na ladě a pak to krasně bude praskat i když tam dají ocelové vyztužení tak to bude jen náročnější u kotoučové brzdy je funkce jasná jediný problém je obvodová rychlost u středu disku je tam prostě největší teplota stačí se podívat jak brzdí vlak pakna je vnější asi tak tam je obvodová rychlost v pořádku po celé ploše
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mx83
(neregistrovaný)
17. 2. 2019 18:23
Můžete prosím rozvést trochu tu železniční brzdu? Moc mě to zajímá. Ona se totiž špalíková brzda používala dřív díky jednoduchosti a nízkým rychlostem jízdy. Pro vysoké rychlosti je povolena jen kotoučová brzda. Proto mě zajímá vaše teorie o železniční brzdě.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat