Vlákno názorů k článku Automobilové brzdy: velký comeback bubnů se blíží od tom - "Výhod však mají bubny hned několik – jsou...

tom (neregistrovaný)
"Výhod však mají bubny hned několik – jsou servisně nenáročné" Jako fakt? Zkoušel autor někdy měnit pakny?, samostav? nebo prasátko které teče? Že ve většině případů je nejvíce práce stím ten buben vůbec sundat, protože se pakničky chytají za rantlík, který se tam za dobu používání vytvořil, povolit pružiny, nebo je zpátky napnout...Zlaté kotouče, kde člověk povolí 2 šrouby, sundá třmen a vyjme destičky.. Joo pravda na starém nissanu, bůh ví co je to tehdá ve vývoji napadlo, byl kotouč nalisován mezi 2 kónická ložiska, takže byl potřeba stahovák a ke každému kotouči objednat 2 ložiska, protože to nepřežila, ale jinak je kotouč uchycen na pár šroubech.
tom (neregistrovaný)
Pakny ani tak né jako zarezlý samostav nebo zpuchřelé, sáknoucí prasátko. Jde o to, že ten buben za boha nejde sundat, protože se po čase buben vybrousí a zůstane tam rantlík, za který se chytají pakny, pokud se snažíš buben sundat.
tdc (neregistrovaný)
jo bubnová brzda je fakt shit doslova hrůza jak technicky vždy zabírá jen hodní část obvodu pakny a nej humus jsou kotučovobubnové zadní brzdy např peugeot nebo další super stupid udělátko elektronická ruční brzda fakt někdy zírám co se plodí v CADU :D
tom (neregistrovaný)
Nevím jak u nových ale tuším, že je to klasika. aby jsi sundal buben musíš sundat závlačku, pojistku, vyšroubovat matku, schodit kuželové ložisko a stáhnout buben (nějak).