Vlákno názorů k článku Automobilky se chlubí čistotou dieselů v reálném provozu. Škoda, že až teď (komentář) od E15 - Napřed výrobci tvrdili, že požadavky (Euro5) jsou v...

E15 (neregistrovaný)
Napřed výrobci tvrdili, že požadavky (Euro5) jsou v rozporu s fyzikálními zákony a tak se museli uchýlit k šizení. A najednou je vidět, že když se chce, tak to jde a přísnější norma (Euro6) je splnitelná. Ony teda diesely mají pořád dost problém, ale je to značný posun k lepšímu. Navíc se ukazuje, že snaha o zákaz dieselů do Euro5 včetně ve městech je správná a že je to v zájmu zdraví všeho lidu. Diesely Euro6 jsou už tolerovatelné. Pokud jde o ČR, tak tady je potřeba v první řadě vyřešit STK, což je synonymum pro korupci. Za úplatek projde kdejaký dieselový krumpl. V druhé řadě je potřeba zavést v postižených městech nízkoemisní zóny a nepouštět tam diesely do Euro5 včetně a přímovstřikové zážehové motory bez filtru (typicky TSI Euro 5).
Ivan (neregistrovaný)
Jenže on pomalu začíná i hon na benzíňáky. A obdobné zákazy jako pro diesely. V německu jsou žaloby ekoorganizací pro zákaz vjezdu benzínových aut EUR1-3 (třeba trojkový Golf, Alfa 156, GDI motory od Mitshubischi) kvůli emisím NOx. O tom jsem četl dnes. Je to prostě vývoj nečím podobným si prošly energetické zdroje (odsíření). Do teď to nikdo neřešil a zákazník to tedy nebyl ochotný zaplatit.
E15 (neregistrovaný)
A proč ne. Nicméně v Německu jsou úplně jinde, tam už řeší NOx, v Česku jsou zatím problém diesely bez filtrů (ať už proto, že jsou staré a nebo proto, že je kolenovrti vykuchali (případně nahradili nefunkčními atrapami).
majk (neregistrovaný)
No ted jsi to vyřešil a jak mi vysvětlíš že v jistém městě v Německu zakázaly dizly a hodnoty po pul roce co tam měřily byly 4x větší než když naftáci tam jezdily tak kdo ty škodliviny produkuje benzínové motory protože benzín je odpad z nafty než něco napíšeš tak raději studuj co se děje kolem