Pro zákazníky, kteří řeší prodej svého staršího vozu, je k dispozici nová online služba. Jejím cílem je umožnit uživateli získat cenovou nabídku na svůj vůz z pohodlí domova. Jedná se o druhou část online platformy, kterou společnost Autohub Czech pro své zákazníky spouští.
“Ve spolupráci s vybranými autorizovanými prodejci jsme připravili službu, která má za cíl koncovému zákazníkovi ušetřit nejen čas při prodeji jeho vozu, ale i náklady na jeho inzerci”, říká Jan Paul, spoluzakladatel projektu.
Přestože se jedná o online službu, stojí za ní zákaznický servis v podobě telefonické podpory, ve které vystupuje autohub.cz jako nezávislý subjekt.
V rámci této podpory může zájemce konzultovat správné nastavení ceny nebo např. požadavek na místo výkupu v blízkosti jeho bydliště. Veškeré služby jsou pro zákaníky zdarma.
Vedle nabídky vice než 10.000 skladových vozů od autorizovaných prodejců na autohub.cz, se tak jedná již o druhou část online platformy, kterou tato společnost na trh uvedla. “Potřebu prodeje stávajího vozu vnímáme jako prvotní impuls zákazníka k jeho výměně za nový. Zjednodušení celého procesu pořízení nového vozu nebo mobility online formou, bude tak logicky dalším krokem, který se chystáme v krátké době spustit”, dodává Jan Paul.
Autohub.cz vznikl v úzké spolupráci s heureka.cz, která nabízí svým uživatelům v sekci Auto-moto přes 10 mil. položek a rozšířením této sekce o nové skladové vozy dále rozšiřuje své portfolio produktů a míří tím na trh s velikostí přes 130 mld CZK.