Luděk (neregistrovaný)
Jestli pak se někdo zamýšlel nad tím, kdo tuto informaci pro veřejnost, rádo by s dobrým úmyslem,aby ochránil spotřebitele,!!!!???Přečtěte příspěvek pozorně a hned bude každému jasné, odkud vítr fouká ...Jaká slavná firma to s Vámi myslí jen a jen dobře a kde Že bude nejlepší si zakoupit vůz Vašich snů.To mne zase někdo pobavil, je to celé trapné a k smíchu...
Siley (neregistrovaný)
To jsou rady na pobliti. 1. " Po zapnutí zapalování se musí kontrolka DPF rozsvítit a po chvíli zhasnout. Nerozsvícení kontrolky DPF značí, že s řídící jednotkou (nebo kontrolkou) někdo manipuloval." Moje auto (alfa 159) zadnou kontrolku na dpf nema. Takze dle vas auto na odpis. 2. "kontrolujte koncovku výfuku. Sáhněte dovnitř. Pokud budete mít prsty od černých sazí, je to první náznak problému." Motor byl puvodne euro 3 a nasledne dodelavan do noveho modelu s dpf. Koncovky vyfuku jsou po case cerne i pri plne funkcnim dpf. Takze dle vas opet auto na odpis.
Tomáš (neregistrovaný)
U motorů s velkým obsahem nelze všechny saze pochytat. Audi Q7 a podobná auta , proto se do podradnejsich modelů dávají motory s menším obsahem a téměř stejným filtrem. Je to takové kupčení s emisemi ,počítá se průměr emisí na vyrobená auta. Já mám 2l TDI a i po 279000 km je prst čistý. Je to dárek o pana dislgejta.
alkaloid (neregistrovaný)
Jasně, že je nutné si všechna auto zkontrolovat sám. Jinak nemáte v bazaru šanci. Ale minule mě překvapili v acdodávkách, opravdu měli všechno co jsem prohlížel v dobrém stavu. Koukněte na stránky http://www.acdodavky.cz/ a stavte se tam.
Kaja111 (neregistrovaný)
Tohle pořádně zjistí jen u výkupu v autobazaru, prej jde i přeprogramovat řídící jednotka, aby to nepoznalo že tam filtr není. Já už roky nakupuju jen ve velkym autobazaru 3a. Tam kde mám dobrou zkušenost.