Miras (neregistrovaný)
Ale vyber novych vozu na CNG u vsech soucasnych znacek a modelu je velice mizerny. Vesmes to vsichni vyrobci cpou do motoru 1,0 s manualem a vykon nejakych 66 kW. Pritom napr.koncern ma slusny, moderni motor 1,5 v kombinaci 7st.automat a pr.nahon staci. Pak uz staci vybrat model a typ. Ostavia, Karoq, Scala, Kamiq, Golf a pod.
Radovan (neregistrovaný)
Ropáky objednaná studie. Plynoprd je jen spalovák s benzínem či naftou, doplněný plynem. Takže opět kravál, vibrace, smrad a jedy z výfuku. Část cesty na benzín/naftu, zbytek na plyn. Po nastartování opět dokola. Tak zoufalá snaha spalovat co nejdéle z toho přímo čiší. Vše doporučuji garážový test - zavřít se s plynoprdem do garáže, nastartovat a zhluboka dýchat. Já udělám totéž se svým elektromobilem. Kdo vyjde po hodině živý, vyhrál...…….
Petr (neregistrovaný)
Dobře, tak Vás zase zavřeme tam, kde se vyrábějí solární panely, nebo pálí uhlí, obilí pro elektřinu pro ten Vás elektromobil. Kde se dělá izolace pro měděné vodiče. Kde se lakují vodiče. Kde se vyrábějí baterie. Ale Vy jen vidíte to co máte v garáži. To že je elektromobil vlastně škodlivější, a dlouho bude. To už Váš mozek nepochopí. Navíc ani není připravená rozvodná síť. A to jak se bude ničit příroda kvůli cenným kovům, a materiálům pro baterie atd.
Milanius (neregistrovaný)
Bohužel takového člověka nepřesvědčí nic a buce si pindat dál .. co je nejhorší ??? to že, čůr*** politik tydle vypatlance poslouchá a snaží se být zelenější než zelený a ve svaté víře páchat na lidstvu dobro vyrábí jednu píč** za druhou. Já teda CNG nemusím, protože to jak to przní "koncern" to neni výhodné ani parametry ani finančně (prostě na to nemaj motory a snahou o zvýšení dojezdu to dojebávaj úžasně), ale čemu nerozumím je že od CNG dávají ruce prič i italové kteří jsou vtom špička. Vůbec se nezmiňují o LPG, kde to sice není tak lepší jako CNG ale přestavět motor je mnohem jednodušší a CO2 klesne o 1/3 hned. Infrastruktura je a udělat auto z dojezdem 600-700km není problém co je problém je v myšlení lidí.
Martin (neregistrovaný)
CNG spotřebuje zhruba 3 litry benzínu na 10 000 km. Jinak řečeno za 500 000 km asi 150 litrů. Je to tedy zanedbatelné. Garážový test je skvělý nápad. Zkuste test kabelový, tedy připojit se za nabíječku. Tyhle dementní testy testují IQ pisatelů.
Paya (neregistrovaný)
Fajn Radovane, honem jeď na Jižní město nebo jiné sídliště a nabíjej... pokud budeš mít alespoň kde zaparkovat, budeš king... Ne každej má vilu Jarmilu, garáž a zcela ekologické solární panely na střeše, aby si mohl nabíjet svoje eko auto.... A představ si, že jsou i tací eko burani, kteří mají ten hluk a vibrace aut rádi. Nedej eko Bože, mají i 8 válcové motory ve svých ve svých mour a popel plivajících ohnivých ořích :-D
Milanius (neregistrovaný)
neplaš ho :-) teď chlapec jistě dostal vosypky a běžel si stěžovat, že jeho snahu zachránit svět někdo bojkotuje... ještě že si nemůže stěžovat Grétičce protože na tý její úžasný lodičce nemaj internet a ty bys to schytal ještě od ní :-P
Leoš (neregistrovaný)
Konečně pravda o elektromobilech. Výborná tabulka. Jen aby si to ještě přečetli soudruzi v Bruselu...