Názory k článku Srovnali jsme reálnou spotřebu, dojezd a nabíjení luxusních elektro-SUV Audi e-tron a Jaguar i-Pace. Tabulkám nevěřte
Uvedomely
(neregistrovaný)
4. 9. 2019 11:41
Tak panove 'honici' je to presne naopak nez tvrdite. Snizeni rychlosti E-vozu je benefici, nikoli nevyhodou pro jeho spotrebu (ve vasem pseudo testu). Ac vyrobci uvadi, ze idealni rychlost na nizsi spotrebu je kolem 80-90km/h - nejvyhodnejsi je nekde kolem 40km/h. Taky vas clanek znacne degraduje nevzdelanost a apriorni mylne usudky. Achillovu patu mate v trenkach - opomenuli jste zaradit do testu cenove levnejsiho konkurecniho vyrobce, ktery nabizi mnohem vice a to ve vsech moznych kategoriich. Od dojezdu, jizdnich vlastnosti, pohodli, vybaveni, luxusu, pres spotrebu, cenu za energii az po mnoho dalsich uzasnych veci, ktere vozy Tesla nabizeji.
Jen pro poradek - s dojezdem pri 350km bezne jizdy (50/50 dalnice/mesto) a nabijenim 200km/20min - opravdu zminenymi problemy u sveho EV netrpim... jak to? Ze by vas usudek o luxusu, dojezdu a vlastne vsem co jste v clanku uvedli nesmyslne - byl opravdu zcela mylny?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Franta
(neregistrovaný)
9. 9. 2019 14:34
Páni redaktoři, kdyz už konecne pochopite, ze vykon dobijeni nelze uvadet v kWh
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jozef
(neregistrovaný)
24. 9. 2019 22:47
mám I-pace i Teslu a to nabíjení na 50kWh nabíječče u Jagujen cca 21kWh?No to je nějaký úlet.Skuste si youtube a uvidíte že soudruzi udělali někde chybu.J.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat