Milan (neregistrovaný)
Dobrý den, Nejsem nějaký velký znalec,ale tyto výsledky jsou docela dobré až na informace ohledně případné poruchovosti rádoby vyhnaných motorů práškami jak já říkám např.když Vám odejde turbo a podobně to se pak prohnětení. S pozdravem čtenář.
Fofrik (neregistrovaný)
Raději bych volil mazdu, už jen k tradici tohoto modelu..fiat už neví kudy kam a očividně mu došly nápady už před lety..samá kopie jiných vozů a kvalita na bodu mrazu..je to smutný, a tento konkrétní motor ještě k tomu trpí na kvalitu paliva a další neduhy..
Jason (neregistrovaný)
Palec nahoru za srovnavani absolutni schopnosti akcelerace na nejvhodnejsi prevodovy stupeň. Jde videt, ze ten, kdo si umi zaradit spravny prevodovy stupeň, umi z atmosférického auta vytahnout pruzne zrychleni adekvatni jeho vykonu, jez vůbec nezaostava za jeho oturbenymi kolegy. Zaroven kvituji,ze uvadite i pruznost na fixne zvoleny prevodovy stupeň, který zretelne ukazuje vyhody turbomotoru. Je tak na kazdem uzivateli, jestli si rozhodne uzit krasne gradace vykonu atmosfery s narůstajícími otáčkami anebo zvoli kopanec newtonmetru od 1800 do 5000 tis otáček.
Jan (neregistrovaný)
Tento pán autař (asi zřejmě expert, jak si dnes každý říká) objevil Ameriku, že auta s turbem lépe pružně zrychlují... Pružné zrychlení z 80 na 120 při 4 rychlostním stupni... Zkus tam dát trojku a uvidíš sílu atmosféry. V 80 na čtyřku? To nemusím mít sporťák, ale stačí mi na to Oktáfka f naftě, abych pružně zrychlil... Nezbývá nic jiného, než tomuto pánovi doporučit koupi italského klenotu a schválně, komu to dále vydrží, pane Dittrich. A ještě lépe... Kupte si pěkně 2,0 tdi s filtrem, močovinou a podobnými dovrotami, tam Vás ty výkony naprosto uchvátí a budete si připadat na D1 jako Michael Schumacher. Na podobných stránkách před týdnem novináři píší, že při srovnání např. RS5 vs. C63 AMG, objem ničím nenahradíš... Tam se můžete podívat, co umí objem při pružném zrychlení a Audi tak nějak skoro stálo proti MB. Jde o to, na jaký stupěň zrychlujete, pane Dittrich. Tak se vy experte vozte na peníze cizích v půjčených autech a piště rozumy. Třeba to někomu něco dá, ovšem autařům opravdu ne. Děkujeme pane experte.
ACE (neregistrovaný)
Takže jsem zjistili, že Fiat je výrazně hmotnější, v přímce o fous rychlejší s turbem než podobnej objem bez turba a za to si můžete výrazně připlatit a to furt máte kopii s pochybnou životností. Chápu že je z toho autor nadšenej.
OiWar (neregistrovaný)
milujem autá s objemom 1,2l +- 1,6 l a s výkonom 110+ koní ....životnosť motora garantovaná na doživotie pri max. zaťažení...sorry ale roadster by Fiatu prislúchalo až s motorom 1,8l + turbo...ak budem chcieť bezstrešák podobný Fiatu, tak si vystačím aj s tuningovou Škodou 1000MB a budem v pohode...