Bedřich Suldovský
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 19:03
Daleko větším problémem je dopravní značení, tí že je nevhodně umístěné nebo zbytečné, tím dochází mnohdy k zlehčování jeho důležitosti a tím k nerespektování. Pak také to že policie tyto místa zná a tam provádí kontroly, neb má jistotu úspěšnných kontrol a pokut.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vladimír Fritsch
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 19:33
S tím se nedá než souhlasit. Když je omezená rychlost na 50km/h na úplně rovném úseku silnice 1.třídy jen proto, že na sousedním poli probíhá výstavba nové silnice, tak se divím, že ta omezená rychlost tam není, když tam kombajn sekal obilí. Zákaz předjíždění dají na místě, kde jeden z b.l.á.z.n.ů předjížděl, zabil se a proto tam dají zákaz předjíždění? Těch příkladů by se dalo vyjmenovat plno. A tím se opravdu stává, že řidiči nerespektují všechny omezení a zákazy tak jak by měli.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hrd
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 19:15
Naše dopravní policie stojí za hov.o. Ona vlastně ani není dopravní. Řídit dopravu na křižovatkách se už ani nepokouší, a to zejména v době, kdy je toho potřeba - v letních zácpách v dobách dovolených. To že už by na to řidiči ani nedovedli reagovat je druhá věc - nemají si to kde v praxi opakovat. Nejzdí ani k dopravním nehodám, nejraději by byla, slavná policie, kdyby si vše vyřešili řidiči mezi sebou. Nejezdí k nehodám na pozemcích supermarketů - přestože je tam volný přístup, i když je pozemek tzv. soukromý, je veřejný - slouží veřejnosti. Když chytnete zloděje svého auta, neudělají nic, nebo potrestají pro výstrahu vás. Jediné co umějí, je v létě stát za bukem a měřit rychlost na těch nejbizarnějších místech. V zimě ne, to by jim bylo chladno. V zimě můžeme jezdit jako prasata, policie venku neexistuje. Takové měření rychlosti na dálnici, s použitím aut za miliony, to je ale věc! Vy byste chtěli jezdit po dálnici rychleji?! Hamba vám! Vy piráti! Ve vesnici, kde je úplně normální široká silnice si dal starosta třicítku, protože tamtudy jezdí náklaďáky se štěrkem. Ale naše policie tam chytá osobáky, jedoucí 40! Taky hnusní piráti! Ale sídlištěm nám lítají kšiltovky v Golfech 80, přechod nepřechod, a tam se neměřilo NIKDY za celých 27 let co tam bydlím. Prasata parkují na nepřehledných místech, na přechodech, jezdí na červenou, telefon u držky má už téměř přirostlý polovina řidičů - a neděje se nic. Ale to jsou příčiny nehod. Ne to že jedu na přehledné čtyřproudovce 145... Naše slavná sluneční policie si jen dobíjí solární články v čepicích když je hezky, a buzeruje tam, kde vůbec být nemusí. Je to hnus.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Andy
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 20:43
Přesné nezbývá než souhlasit!Mám najeto už přes milion km a naposled jsem boural před 20 roky přestože jezdím rychle , ale právě tam kde to jde a když to jde.V Německu jedete v pohodě 160 a můžete mít 0,3 promile , ale zde jste ožralý prase a pirát silnic.Kontroly rychlosti nic nevyřeší a slouží jen k vybírání peněz.Když jedete po Strakonické na Zbraslaví je tam světový unikát- přechod pro chodce přes 4 proudou komunikaci 1.třídy!!??mimo obec. I když je tento úsek přehledný už z dálky velmi ráda zde PČR měří 50 km rychlost(sic) Je to naprosto nesmyslné , ale velmi výdělečné.Že vás pak ten slušňák co jel těch 50 předjede na plné čáře před zatáčkou to PČR nezajímá.Pro ně jel hezky 50 a tak to má být.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jzk
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 21:22
Ve skutečnosti je to v obci :) ale to nic nemění na tom, že je to totální nesmysl. Unikát to také není, bohužel v Česku jsme na to asi experti, druhý stejný je na "dálnici" k letišti Ruzyně. Divím se, že ekofašos si už dávno nevydupali zrušení toho přechodu na Zbraslavi, neboť ty auta co jedou z Prahy, při tom znovurozjíždění se do kopce musí propálit tuny PHM a zabít emisema tisíce ledních medvědů. Jo počkat, exponovat se kvůli užitečný věci přece nemají ekofašos v popisu práce, tak nic ...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
backmen
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 21:40
Nelze než souhlasit.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Luděk
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 23:28
Naprosto s Vámi souhlasím. Je pěkně, kasíruje se. Je ošklivě, ať si každý jezdí jak umí. Spíš nabourá ten co čučí na tachometr než ten, co jede o dvacet víc.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
ladik
(neregistrovaný)
21. 4. 2017 7:51
svatá pravda.naprosto souhlasím,sám bych to líp nenapsal
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Josef Zajíc
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 19:19
Čtu chytrý názor zkušených řidičů. Vedení policie snad na to nemůže přijít, protože i s historickými pracovníky ministerstva a Besdipu si chrání svoje bydla, natož by přemýšleli. Nevím jak se tento názor může někde uplatnit, protože snad každý schopný řidič toto už chápe od té doby kdy po složení řidičské zkoušky a dostatečnou praxí dospěl k tomu že má svoje vozidlo v ruce a dokáže mu vyhovět. Jsou však tací, kteří se nenaučí jezdit nikdy a tací kteří si myslí že sežrali moudrost a jezdí jako duševně méněcenní, jen když mají na rychlé auto , co s těmi, je jich dost.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel Sýs
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 19:46
Když nastupoval pan Tomáš Lerch, coby vrchní preventista do funkce šéfa dopravky, nechal se v jednom ze svých prvních vystoupení slyšet, že policie bude především důsledně dohlížet na dodržování maximální povolené rychlosti, protože její nedodržování sje příčinou velké části nehod. Ten člověk zjevně nepochopil dodnes, že jet na rovné dálnici 140 je bezpečnější, než se vřítit 90 do zatáčky, který snese max. 60. Ale ono se to lépe vykazuje a snáze měří.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Fána
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 19:47
Pořád mluvíte o překračování povolené maximální rychlosti. Podle mě jsou ale horší ti co jedou dost pod tímto limitem a myslí si jak jedou bezpečně. Chyba! Řidiči kteří je dojedou se snaží je v co možná nejkratší době předjet a tak bohužel riskují. Tak že postih by měli dávat i těmto slimákům kteří vlastně svým jednáním ohrožují ostatní účastníky provozu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
zbyšek pecháček
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 19:51
Ono vubec spousta předpisu a jejich striktní dodržování dostává řidiče do uzkých,zejména ty profesionální.Pak aby dodrželi literu zákona se zrovna nechovají profesionálně.viz doba jízdy.
zvláště pak když Policie k této věci přistupuje netolerantně.TÍM ZADÁVÁ PŘÍČINY K..... stejně jako rychlost na rovném přehledném useku.Ze skušenosti vím ,že lidi pokud už dodržují řekněme 50 či 70 na dlouhém rovném useku tak většinou dělají všechno jiné jen neřídí.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pilot Alda
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 20:05
No jo no, holt peníze jsou až na prvním místě. O žádnou bezpečnost tu už spoustu let nejde, no vlastně jestli vůbec někdy šlo. A když se policistů zeptáte proč měří v obci na rovném přehledném úseku bez domů a ne o pár set metrů dál kde je přechod, obchod, nádraží, tak se vám odvděčí kontrolou dokladů a povinné výbavy.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
cincila
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 20:06
To neni jen o rychlosti, z té si udělali policajti dobrý kšeft. Celá vyhláška připomíná kocourkov, tak kde jsou ty odborníci. Třeba přechody přímo na výjezdech z kruhových objezdů mohl vymyslet jen dementní trouba.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Randwulf
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 20:25
Souhlasím s obsahem příspěvků. Jenže je třeba dodat jednu známou - neznámou skutečnost, že ti, kteří stojí na té silnici a měří jsou zaúkolováni svými nadřízenými aby si na sebe vydělali. Každá osádka má totiž přidělen počet pokutových bloků, které je povinen za ten den "prodat". No a nejjednodušší a nejspolehlivější způsob, jak bloky udat je zas a pouze to měření. Za nedodržení jsou postihy. Tak trochu to připomíná dnešní situaci u České pošty, že ano. Kdysi jsem si myslel, že je to jen vtip. Bohužel jeden vysloužilec to potvrdil.
Další kapitolou by mohly být STK, to je taky česká rarita. Ne jejich existence (jsou i jinde ve světě), ale jejich ryze česká funkčnost.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 21:13
Je jasne, ze policie meri jen tam kde je dobre jasne, ze nekoho nachytaji. Musi totiz splnit plan. A kdyz plany splni, opet na pul roku zmizi do kanclu a znovu vylezou pred vanocnimi svatky. A my ridici se tomu prizpusobujeme a jezdime dl vykonu motoru.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Desmoman
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 21:48
Nezbývá nic jiného, než souhlasit s většinou oprávněných kritik !!!
Sám jsem včera přispěl ke splnění plánu, když mě "hoši co hlásají jak chtějí pomáhat a chránit" změřili cca 150 m před koncem obce na silnici 3 třídy jedoucí v protisměru ve svém voze v místě, kde nepotkáte živou duši jak je rok dlouhej. Když jsem se slušně zeptal zda to je to správné místo pro měření, tak jsem dostal stručnou odpověď, že oni jen dělají svou práci !!! Gratuluji k takovému nasazení a doufám, že budou měřit na místech kde to bude mít smysl a né tam, kde to je zbytečné !!!
Tak hoši ať to sype a příště bych to měřil u cedule
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Luděk
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 21:52
Jen by mne zajímalo, proč Vás toto měření tak rozlítilo. Pan redaktor za tento článek dostane odměnu kolik má čtenářů co čtou takovéto nic neříkající a pouze kritizujici články o ničem a čtenáři se jenom naštvou. Proč Vám měření rychlosti tolik vadí? V komentářích píšete o Německu, dovolíte si tam překračovat rychlost a diskutovat s policií? Ne. Tak to samé dělejte tady a měření Vám nebude vadit, navíc jednou do roka ve větším rozsahu. Nedávejte příčiny a nebude měření. P.S. řidičák mám 30let a kilometrů nepočítaně a nejsem policajt.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hanz
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 23:08
Většině lidí tady ale apriori nejde o měření,jako takové,ale o způsob jakým se policie snaží působit na řidiče.
Já sám v obci dodržuju striktně 50,ale může mě šlak trefit, když je vidím,jak stojí s radarem u cedule konec obce pod kopcem, přičemž mě o cca kilometr před tím málem sejmul blb v golfu,kterej proti mě předjížděl kamion před horizontem přes plnou... Ale to nikdo neřeší, protože se to těžko dokazuje a stíhá... Je prostě jednodušší a levnější si tam s tou mikrovlnkou stoupnout a číhat...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Luby
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 21:57
Je jasné, že policie musí dohlížet nad bezpečností v silničním provozu při jeho dnešní hustotě. Na silnicích je doslova džungle, ale chce u toho přemýšlet logicky kdy, kam a do jakých míst hlídky situovat. Jenže když si vezmeme, že policii velí samý vytudovaný učitel, andragog nebo případně inženýr zemědělství, tak se nedivte, jak to v praxi vypadá.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milan
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 21:57
Problém začíná v osobnosti řidiče,pokračuje vlivem reklam na bezpečnost aut a chybějícím pudem sebezáchovy.Je tu i jistá míra arogance kterou se někteří jedinci projevují výběrem určité značky nebo modelu vozidla.Silnice je plná těchto poděsů kteří si najdou nejnevhodnější moment kdy neudrží svoje emoce a to co následuje je potom zaznamenáno v zápisu o nehodě.Je to cena za to že řízení aut,prodej a komunikace je obrovský kšeft.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka_1
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 22:04
Místa, kde se většinou měří, nevybírají ti, co tam pak šaškují, ale jejich nadřízení, kterým jde vysloveně o šikanu řidičů a příjem do státního rozpočtu. A nejvíce mě štvou udatné místní samosprávy, které zavedli ve svých obcích naprosto nesmyslné třicítky, přestože tam nepotkáte na ulici živáčka. Ohledně těch dvou přechodů (Zbraslav, Ruzyně) asi tolik - jezdím tam docela často, na Zbraslav jsem tam nikdy na přechodu chodce nepotkal a u Ruzyně jednou za rok. Ale škoda mluvit, dokud budou řešit dopravní "uspořádání" telata v jakýchsi pochybných komisích na ouřadech místo praktiků od Policie ČR, lepší to nebude.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 22:27
To zase na Budějovicku dopravní policie jezdi do vesnic vybírat peníze za pásy .Jel jsem z města a to takovou rychlostí že mě málem předbíhali chodci ,dopravka se za mnou rozjela z majákem jako by honila zločince. Stálo mě to 200 Kč a dva body. Je to k pláči neboť po cestě od Rakouska jezdí jako šílenci do města ale tam je nevidíte ,do zákazu vjezdu nákl. vozidel si jezdí náklaďáky kdy chtějí a tam taky nejsou. To byla moje druhá pokuta za 44 let a najeto mám přes milion km. Hold ale mají tam pomáhat a chránit, pomáhat od peněz a chránit pracháče.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Alan Všetečka
(neregistrovaný)
20. 4. 2017 22:40
Ano,proti bezpečnosti se jistě těžko něco namítá.Každý z nás chce jezdit bezpečně.Je to jako zaklínadlo,ale ve skutečnosti tyto akce slouží k snadnému a lukrativnímu výběru peněz.Něco jako druhé zdanění obyvatelsta.Vesnice i stát si tučně přivydělávají.Maximální povolená rychlost je záměrně sražena pro moderní auta na nereálné a neživotné hodnoty ,takže je překročit není problém snad ani s Velorexem či Trabantem.A o to vlastně jde!Omezení jsou tak poddimenzována,že ploužíc se po silnici, za volantem téměř usínám a nejsem a nemohu být při této rychlosti ani ve střehu.A ještě něco.Vyježdění řidiči nehody nedělají.Mám najeto asi 2 miliony km,ŘP od r.1967 a nikdy jsem nezpůsobil žádnou nehodu a celý život jezdím rychle...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
T. Krůta
(neregistrovaný)
21. 4. 2017 1:32
Díky pane Dittrichu, promluvil jste mi z duše. Kolikrát už jsem si pomyslel něco o chabé inteligenci, když jsem v televizi slyšel naše policejní a dopravní špičky říkat jedním dechem, že nejčastější příčinou nehod je "nepřiměřená" rychlost a jak proti tomu budou bojovat trestáním "nepovolené" rychlosti. Oni snad opravdu nechápou ten rozdíl!!!
Navíc tím pěstují v hlavách řidičů, bohužel zejména těch méně zkušených, že jet povolenou rychlostí znamená jet tou přiměřenou... a pak přijde zatáčka a ti chudáci se cestou do nebe diví "vždyť jsem jel přeci správně tou devadesátkou"...
A k tomu přechodu na Zbraslavi. Jezdím tamtudy už 18 let dvakrát týdně, v různé dny a různou denní dobu a za těch 1800 průjezdů jsem na tom přechodu viděl celkem 4! chodce...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Láďa
(neregistrovaný)
21. 4. 2017 2:23
To by ryba nesměla smrdět pičusami počínaje šimonovským (nespletl jsem se, blbovi, který si neumí srovnat v duté gebuli kolik mu ukazuje tachometr a kolik jede reálně ale vykoumat body umí, nepřináleží velké písmeno) konče uťukancem ve velících pozicích
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mirek
(neregistrovaný)
21. 4. 2017 7:55
Počínání Policie ČR ale rovněž tak obecních strážníků lze vidět jedině jako další skryté zdanění řidičů mot.vozidel. O bezpečnost provozu zde NIKDO nemá nejmenší zájem, jenom a jedině z toho syčáka co má za podivných okolností na auto, tak z něj vyždímat další peníze ať již pro státní rozpočet nebo obecní. Jezdím více jak 45 let ale takovou hrůzu jako v posledních letech jsem nezažil. Normální člověk má při jízdě vytřeštěné oči půl kilometru kolem sebe a jenom pátrá kde na něj útočí nějaký černý nebo modrý zoufalec, který se v jiné práci nedokáže prosadit, aby si na Vás vylepšil své ego. To je ten "správný přístup k bezpečnosti provozu ". Vystresovat řidiče, ti se pak nevěnují správně provozu, způsobí nehody a opět je za co vybrat tučné pokuty. Docela vtipně vymyšleno!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Láďa Katzer
(neregistrovaný)
21. 4. 2017 7:57
Policii vůbec nejde o bezpečnost ale pouze o vybírání peněz. Příklad: Pardubice, příjezd do centra. Rovná, široká, dvouproudá vozovka v každém směru. Podél celé délce vozovky vede od Polabin po jedné straně chodník široký minnimálně 2 metry, po druhé straně téměř po celé délce ten samý. A v tomto místě pravidelně měří. Vědí totiž, že mají za hodinu "své jisté" a mohou se jít válet na služebnu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mirek
(neregistrovaný)
21. 4. 2017 8:00
Počínání Policie ČR ale rovněž tak obecních strážníků lze vidět jedině jako další skryté zdanění řidičů mot.vozidel. O bezpečnost provozu zde NIKDO nemá nejmenší zájem, jenom a jedině z toho syčáka co má za podivných okolností na auto, tak z něj vyždímat další peníze ať již pro státní rozpočet nebo obecní. Jezdím více jak 45 let ale takovou hrůzu jako v posledních letech jsem nezažil. Normální člověk má při jízdě vytřeštěné oči půl kilometru kolem sebe a jenom pátrá kde na něj útočí nějaký černý nebo modrý zoufalec, který se v jiné práci nedokáže prosadit, aby si na Vás vylepšil své ego. To je ten "správný přístup k bezpečnosti provozu ". Vystresovat řidiče, ti se pak nevěnují správně provozu, způsobí nehody a opět je za co vybrat tučné pokuty. Docela vtipně vymyšleno!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
tom
(neregistrovaný)
21. 4. 2017 8:29
www.AntiradaryOstrava.cz
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mencl Jaroslav
(neregistrovaný)
21. 4. 2017 10:12
Jarda, 21.04.2017 Ono je snadné prohánět řidiče za překročenou rychlost o několik kilometrů,ale jestliže řidič stále kontroluje,aby nepřekročill rychlost ze strachu z postihu může přehlédnout něco,co se mu stane osudným.Policie by měla více kontrolovat silnice nižších tříd z důvodu znečištění vozovky zemědělskými stroji,protože když řidič vjede do zatáčky se souvislou 5cm vrstvou zeminy ,tak se dost těžko přizpůsobuje jízda stavu a povaze vozovky .V tomto stavu jsou schopni ti,kteří toto znečištění způsobí ,nechat silnici 10 až 14 dnů a nikoho to netrápí.Nejvíce je tímto nešvarem postižena vozovka mezi městy Skalná a Luby u Chebu, okr. Cheb
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Michal Meczner
(neregistrovaný)
21. 4. 2017 13:48
Speed Maraton ? Dva dny jsem tetkom jezdíl po Česku, najel jsem 1600 km... Ani jednoho policajta s radarem jsem nepotkal.. Wtf ?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
STASTNY
(neregistrovaný)
21. 4. 2017 17:28
Nebýt demokracie a Bruselu ( tedy EU ) možná by silniční pravidla vypadala úplně jinak a bylo by na silnicích bezpečnějí i bez plicie.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ondrej
(neregistrovaný)
21. 4. 2017 23:31
Jo,to je nazor k veci a plnej inteligence.mozna byste se plouzil po silnici v trabantu,kterej stejne vic nez 90 nejede. A na silnici by bylo bezpecno,protoze by na ni byla petina aut,protoze by si spousta lidi nemohla to auto ani dovolit a dalsi spousta lidi by jezdila tak maximalne Favoritama po tretim faceliftu,coz by byl nenovejsi hit AZNP .A jak myslite,ze by vypadala pravidla silnicniho provozu bez EU a demokracie? Omlouvam se vsem ze jsem odbocil od tematu,ale takhle de.bilni komentar si o to rikal. Jinak rozhodne souhlasim s tim,ze je daleko nebezpecnejsi sledovat tachac,jestli jedu presne 90,nez jet v pohode na prehlednym useku 120 a venovat pozornost rizeni a situaci v provozu.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
pavel
(neregistrovaný)
22. 4. 2017 7:30
Dobrý den, plně souhlasím s autorem. Rychlost není příčinou, ale důsledkem. Důsledkem arogance, neznalosti a pocitu nepostižitelnosti některých řidičů. At mi nějaký expert z Besipu vysvětlí jaký je rozdíl v bezpečnosti jestli jedu v obci 48 nebo 52 km/h. ( je to rozdíl 500,-Kč a 2 bodů !! ). Řidič se má věnovat řízení vozidla, sledovat provoz před sebou a za sebou, předvídat chování ostatních řidičů a chodců a ne čumět na tachometr. Za 35 let jsem najezdil 1,7 mil km a 8x jsem dostal ránu zezadu od nějakýho imbecila co se mi lepil na kufr. A to je další nešvar, rozestupy mezi vozidly.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Amerlock
(neregistrovaný)
22. 4. 2017 9:31
Se vším, co napsal autor se nechá souhlasit.
Ještě jednu poznámku k akci typu Speed Marathon.
Už vidím ty policajty, kteří hlava nehlava byli nahnání šéfy do aut s radary a dostali příkaz přinést maximum obětí na tácku. Chceš náhradní volno? Dnes ne, musíš na akci.
Přitom dcera měla lehkou nezaviněnou bouračku na Benešovsku a na příjezd policie čekali účastníci 6, slovy šest hodin!!!! Údajně je tolik bouraček, že nestíháme. A to prosím patříme počtem policajtů na 1000 obyvatel na první místo v Evropě.
Tak to mi rozum nebere. Na blbosti je lidi dost, na práci ale nejsou
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jiří Havel
(neregistrovaný)
22. 4. 2017 13:42
Minulý týden 15.4. jsem zažil kuriozitu s naší dopravní policií jel jsem ze Ždáru nad Sázavou do H Brodu . V obci Hamra n/S nikde neoznačená objíždka najednou značka zákaz vjezdu zn B1-přenosná normální komunikace 3 třídy doplněná vjezd povolen občanům , stavbě . Uzavřeno kvůli opravě mostu . Tato cesta delší cca o 300m . V obci dopravní policie ČR kontrolovala obecním úřadem vydané povolení o průjezdu obcí. Jelikož bylo před velikonoci s hlídkou Pčr byl přítomen ošuntělí místní udavač , kdo neměl povolení a řekl že jede např. na návštěvu tento člověk hlídce řekl zda se toto jméno v obci vyskytuje-pokud ne 200kč pokuty. LÉPE zaplatit mýto 200kč než objíždět 10 km po neoznačené objíždce. Hlídka mladých policistů sice říkala že jim to je trapné a práce je nebaví ale byli sem posláni na popud občanů , že jim zde jezdí mnoho aut. Pokud by byla objíždka řádně a včas označená bylo by to OK. Opravdu jak v policejním
státě -pozdrav udavačům do Hamrů nad Sázavou . Takto kdyby se chovali všichni občané kterým to jezdí kolem baráku tak lépe chodit pěšky.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Karel
(neregistrovaný)
1. 5. 2017 14:22
To není jen u nás. Všude v Evropě de policie zaměřuje na věci lehce postizitelne a ještě se chlubí tím ze jen díky zákazům a represím,neustálou šikanou a bodovým systémem sníží nehodovost.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat