Martin (neregistrovaný)
Já pracuji jako automechanik a o práci teda nemám nouzi. Pořád se najde hodně lidí, kteří dají přednost poctivým starým autům. Práce mě baví, akorát by k nám mohl být šéf trochu lidštější a dát nám nějaké příplatky nebo koupit alespoň pracovní oblečení. Když jsem mu vyhrožoval, že skončím, tak mi dal peníze, ať si koupím to oblečení sám, tak aspoň něco jsem získal. Oblečení se mi osvědčilo z https://www.ardon.cz/c/309/pracovni-odevy , kde si ho kupuji už druhým rokem a je opravdu kvalitní.
Bartoníček (neregistrovaný)
Sytič, to byla věc. Olcit. Pamatuju. Přitom dáčie se teď hezky pěkně vylepšují. Uvažuju právě o dusteru a jsem úplně v šoku, že novej z konce 2019 vyjde na 360 táců jenom https://www.aaaauto.cz/cz/dacia-duster/car.html?id=304833541#make=24&promo=gp ok při financování úvěrem, v hotovosti 420 tis., ale já hotovost stejně nemám, takže pro mě to je cena bez konkurenční
Brotánek (neregistrovaný)
To je samozřejmě bezvadné, ale když vezmeme v potahu, že se v takovým autě nemůže hrabat obyčejnej automechanik ze starý školy, tak to dává práci mladejm a šikovnejm řemeslníkům, kteří s tím umí. Takže se rozšiřuje poptávka po takových pracantech a to je za mě hodně super!
Martínek81 (neregistrovaný)
Dnes je potřeba mít hlavně všechno smluvě ošetřené a hlavně auto pojištěné. Může se na té elektronice cokoliv stát, nějaká chyba, závada a už prachy lítají... Já mám pojistku carlife vyřízenou při nákupu auta v bazaru s tím, že mám záruku 3 roky např. na vznik elektrické poruchy vozidla. A to se u auta pomalu za 3/4 milionu může stát kdykoliv... První rok vlastnictví bez problémů, snad se to nepo...jakmile doběhnou ty tři roky, ale budu řešit prodloužení nebo jinou pojistku rozhodně
Jakub Zeisel (neregistrovaný)
Tak ony jsou super vychytávky nejenom v elektronice, ale třeba i v hlídání auta přes GPS. Dělá to například Globalsec a jsou velmi dobří. Před lety se mi stalo, že čistili ulice a já auto na chodníku nenašel. Tak jsem si myslel, že ho odtáhli, ale kde že, ještě před příjezdem cisterny ho v noci ukradli a já tak ztratil spoustu času obtelefonováváním odtahovek, kde může bejt, místo abych to hlásil rovnou na policii....
LuBrDa (neregistrovaný)
"Například BMW už umí na dálku diagnostikovat potenciální závadu a rovnou řidiče objednat do servisu". Tak ten jak teď naboural v plný rychlosti do zdi, tak ten měl taky vychytanou káru, že to rovnou samo po nárazu zavolalo sanitku.
Suchánek (neregistrovaný)
Návštěva autorizačního servisu by měla být zakotvena smluvně v kupní smlouvě, protože jsou lidi, kteří na to pečou, ale pak jdou plakat do televize, do černejch ovcí a podobně, že je prodejce podvedl. Nepodvedl. Auto je věc, používá se, nikdo do ní nevidí. Je třeba to prověřit a to hned několikrát, pro maximální jistotu, že zrovna moje auto nemá žádnou skrytou vadu
Ráďa (neregistrovaný)
Tak ale ono to stojí peníze, nějaký autorizační servis. Lidi si myslí, že přece všechno zjistí sami. Ale zapomínají, že dovnitř nikdo nevidí. Dneska už se dělají laky, že nepoznáte, že to je přelakované a podobně. Dá se to rozhodně eliminovat nákupem v prověřeném velkém autobazaru. Ale ne se zavřenejma očima.
IAN (neregistrovaný)
U nás v Butovicích nad metrem je spodní patro BMW a když mají otevřené dveře, je vidět, jak tam koukají na motor, všichni notebook v ruce. To by mě docela i zajímalo, co tam dělají, rozhodně něco s diagnostikou se učí a to už nejsou žádní ušmudlaní servisáci, to jsou slušně oblečení chlapíci.
Marek Benda (neregistrovaný)
Dneska už musí mít auta například povinnou EPS nebo kontrol tlaku v pneumatikách a to jsou všechno serepetičky, který klasická lada, olcit nebo felda neměly. Proto je zásah moderně smýšlejícího a vyučeného automechanika nutností.
Malinak (neregistrovaný)
Bohužel, je to tak. Kde jsou ty časy, kdy člověku na opravu auta stačilo základní nářadí. Dnes je k tomu spíš potřeba počítač. Právě nedávno jsem se o tomto bavil s jedním kamarádem, který se teď chystá otevírat si vlastní autoservis. Prý už má spoustu věcí zařízených. Teď zrovna řeší jak to bude dělat s odpadem, kterého v autoservisu určitě vznikne hodně. Nejlepší prý bude, když to nechá na nějaké specializované firmě, třeba na této: https://ecoservis.eu/sluzby-pro-autoservisy-likvidace-odpadu/
Evžen (neregistrovaný)
Tomu bych věřil, vždyť u těch nových aut je to samá elektronika, to nemá s automechaničinou nic společného. Ještě, že jezdí hodně lidí ve starých autech. Vědí, co je dobré. Na ta auta mi ještě stačí hever, šroubový kompresor, který jsem si pořídil z https://www.kompresory-filtry-servis.cz/produkty/kompresory/kompresory-boge/sroubove-kompresory-boge a pneumatické nářadí. Dokud budou tato auta jezdit po silnicích, tak se o práci nemusím bát.
Radovan (neregistrovaný)
Dobu člověk nezastaví. Já zatím jezdím ve 20 let starém Superbu, ale taky mě asi doba jednou dožene si koupit nové auto, které už si sám neopravím. Zatím mi na to stačí nářadí a ochranné pomůcky, které mám z https://www.uvex-safety.cz/cs/ , protože po těch úrazech, které se mi staly, jsem si řekl, že bez rukavic už nic dělat nebudu.
Tomáš (neregistrovaný)
Právě tohle je důvod, proč se pořád držím jako klíště svého starého auta a dokud jezdí, tak odmítám kupovat něco modernějšího. Takto si jsem schopen nějaké drobné opravy udělat sám. Ale u těch moderních aut člověk musí s každou prkotinou hned navštívit autorizovaný servis jinak dojezdil. A to ani nemluvím o tom trendu poslední doby, kdy si u aut musíte připlatit za softwarové odemčení některých funkcí. To už je skoro jako v nějaké videohře.