Vlákno názorů k článku Aditiva do nafty: Mají vůbec smysl? A o kolik prodraží provoz dieselu? od Lukáš - Mám u svého 3.0 TDI (common-rail) problém s...
Lukáš
(neregistrovaný)
2. 8. 2018 14:12
Mám u svého 3.0 TDI (common-rail) problém s tlakem ve válcích.
Občas ukáže chybu DTC: P0087 Fuel Rail / System pressure - Too low.
diagnostika ukázala na grafu, že tlak ve válcích je na volbnoběh 50% pod limitem minimálního tlaku. Budu muset řešit
Nicméně za tohoto stavu velmi dobře rozeznám "slabou" naftu bez adiditiv.
Běžně beru Globus/Tesco/Albert obyčejnou a dolévám VIF, motor jede v pohodě.
Jakmile vezmu nevyzkoušenou neznačku, otáčky jsou nepravidelné a snižení výkonu je citelné.
Ze zkušenosti se vyhýbám se RobinOil, EuroOil, Avanti atd...
Z chorvatských pump motor dokonce chcípal (i přes VIF aditivum).
Jednu dobu jsem kupoval premiová, ale pocit běhu motoru při VIF je prostě lepší.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zbyněk
(neregistrovaný)
9. 5. 2020 21:59
EuroOil je síť čerpacích stanic firmy ČEPRO a.s. Nafta absolutně v pohodě (na výběr s aditivy i bez), neobsahuje příměs žluté, Babišovské srágory. Co víc si přát? Tak hlavně že tankujete u Alberta, Globusu a Tesca :-)
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat