Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Aditiva do nafty: Mají vůbec smysl? A o kolik prodraží provoz dieselu?. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
SAm (neregistrovaný)
Tak nevím co si myslet. Letos v zimě si na internetu stěžovali mnozí, že jim zamrzla nafta Verva - tankovali ve Zlíně. Co se týká Shell - za 20 let co jsem jezdil Oktávkami služebně cca 60000 km ročně (vždy 4 roky do výměny leasingového auta tedy cca 240000km) jsem nikdy neměl problém se zamrzáním, startováním, nebo s čímkoliv jiným ( naftu Shell w Power jsme měli zakázáno tankovat). Možná při tankování u Shella v Německu jsem měl pocit, že to líp jede, ale možná to bylo dáno těmi dálnicemi a subjektivní pohodou - prostě služební výlet. Teď tankuji v Žarošicích u firmy Zerogas - kousek za Slavkovem u Brna - nejlevnější naftu ( v širém okolí - není ani na servrech na internetu) do svého Volva XC 60 - spotřeba 8- 8,5 l bez aditiva. Tak jsem zkusil u Tesca natankovat plnou lepší nafty Ultra a výsledek - spotřeba 8,9 litrů a na jízdě žádná změna. Těch 200 000 km to vydrží a pak už potopa.