MaraB
(neregistrovaný)
31. 7. 2018 17:14
Osobne jezdim na naftu bez bioslozky od EuroOilu a aditivum VIF. Cena nafty se pri doporucenem pomeru 1:1000 zvysi o 40 haleru.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
31. 7. 2018 20:32
A co clanek o benzinech? A jeste by mne zajimalo porovnani Effecta 95 od Benziny a Drive 95 co prodava hypermarket Globus.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zdeněk
(neregistrovaný)
31. 7. 2018 20:39
Naprosto souhlasím s kolegou MarouB mám Dustera 1.5dci přidávám Vif super diesel již rok léto zima léto starty super spotřeba klesla v reálu o 0.6 l živější prostě můžu jen doporučit.vybral jsem na zaklade testů v auto časopisu kde porovnávali cca 9-10 produktů.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Vilda S.
(neregistrovaný)
2. 8. 2018 5:32
Souhlasím s Vámi oběma. Má taky Duster 1,5 dci a už šestý rok pravidelně doplňuji VIF a snažím se vždy tankovat u EuroOil bez biosložky. Motor šlape jako hodinky 86tis. km s celkovou dlouhodobou průměrnou spotřebou 5,77l/100km. Myslím, že na čtyřkolku hodně dobrý:-)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
honza
(neregistrovaný)
31. 7. 2018 21:15
Tohle je kurva sračka článek. Nazvat ho: Aditiva do nafty: Mají vůbec smysl? a v posledním odstavci to vyřešit větou: Nejlepší nápovědou jsou nezávislé spotřebitelské testy. Úroveň Babica.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
31. 7. 2018 22:45
A jakou úroveň kvality článku byste očekávali od p. Žáka ???? Píše stále stejné srač..y …
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
David
(neregistrovaný)
1. 8. 2018 1:15
Co chcete?
Koukněte na fotku. Vypadá jako blbec, píše jako blbec a je to blbec. Takže vše v pořádku:)))
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
pra čech
(neregistrovaný)
1. 8. 2018 15:18
Oprava:vypadá jako kunda z ryby :DDD
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Querulant
(neregistrovaný)
2. 8. 2018 13:40
chudáci
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Adam
(neregistrovaný)
1. 8. 2018 8:33
Díky za článek. Chystám se pořídit vůz s common-rail vstřikováním, takže téma přesně pro mě. I do své staré O1 s rotačkou tankuji výhradně naftu bez biosložky (EuroOil), takže ani nový vůz nehodlám zanedbávat.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
1. 8. 2018 23:18
Tankuji aditivovany Optimal Plus od Eurooilu bez bioslozky a Vim, ze pro motor delam maximum. Mozna by davkovani VIF jeste zlepsilo spotrebu, snad i zivost motoru, ale nechce se mi s tim patlat.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Nerez
(neregistrovaný)
2. 8. 2018 10:05
Tankuji do svých naftových aut téměř jakoukoliv naftu. Źádná prémie ani čerpačka na poli, ale zkrátka běžná síť pump, a vždy před tankováním dolévám VIF.
Změna zvuku motoru dle mého žádná, o nějaké živosti nebo tichosti nemůže být vůbec řeč. Změna spotřeby na úrovni placebo... ALE co se týče samotných motorů, nikdy jsem na nich nic neřešil. Žádné zamrzlé starty, ucpané filtry, dýmení, cukání, poruchy aj. Jeden z motorů jsme měli i rozebraný kvůli výměně převodovky a uvnitř krásně čistý po 320tkm. Takže za příplatek cca 50 háleřů na 1litr nafty není co řešit. Rádoby prémiovou naftu si můžou "shellky" nabouchat. Jinak z 80% se tankuje na EuroOilu v Tescu nebo Globusu ;-)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Dan
(neregistrovaný)
2. 8. 2018 12:28
Hlavne shell je jede jen na jmeno, v testech ma nejhorsi paliva
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Lukáš
(neregistrovaný)
2. 8. 2018 14:12
Mám u svého 3.0 TDI (common-rail) problém s tlakem ve válcích.
Občas ukáže chybu DTC: P0087 Fuel Rail / System pressure - Too low.
diagnostika ukázala na grafu, že tlak ve válcích je na volbnoběh 50% pod limitem minimálního tlaku. Budu muset řešit
Nicméně za tohoto stavu velmi dobře rozeznám "slabou" naftu bez adiditiv.
Běžně beru Globus/Tesco/Albert obyčejnou a dolévám VIF, motor jede v pohodě.
Jakmile vezmu nevyzkoušenou neznačku, otáčky jsou nepravidelné a snižení výkonu je citelné.
Ze zkušenosti se vyhýbám se RobinOil, EuroOil, Avanti atd...
Z chorvatských pump motor dokonce chcípal (i přes VIF aditivum).
Jednu dobu jsem kupoval premiová, ale pocit běhu motoru při VIF je prostě lepší.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zbyněk
(neregistrovaný)
9. 5. 2020 21:59
EuroOil je síť čerpacích stanic firmy ČEPRO a.s. Nafta absolutně v pohodě (na výběr s aditivy i bez), neobsahuje příměs žluté, Babišovské srágory. Co víc si přát? Tak hlavně že tankujete u Alberta, Globusu a Tesca :-)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jookee
(neregistrovaný)
2. 8. 2018 16:49
Do mého 2.0CDTi beru Vervu diesel. Spotřeba klesla o 0,7l oproti běžné naftě na Benzině. Se slevovou kartou rozdíl cca 1,80 Kč. V zimě navíc VIF. Shellkou jsou už poučen a o ONO (kde jsem v bývalém civicu měl spotřebu z 6,5 na 7,5l + ztráta výkonu se nemá třeba asi ani bavit). Auta prodávám do rodiny, tak chci mít alespoň dobrý pocit, že pro ně dělám dost. Za mne jedině Benzina nebo výjimečně něco od Čepra (EuroOil).
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mirek
(neregistrovaný)
2. 8. 2018 23:39
Tak se zeptam, co benzin do nafty 55l, nafty a 2l. benzinu? Co to udela s Euro 5tkou? Vim ze s EURO 3 to bylo v poradku a motor najel za 8l. neco pres 550tis. a pouzival jsem benzin hlavne v zime ob nadrz pri tankovani. Ale nevim co to muze udelat ted s EU 5. Aditiva nepouzivam a nepouzival jsem je ani drive a auto jezdilo bez poruch. Vykon melo na rozdavani, jde o to se o nej starat. Mate nekdo radu? nemyslim zapal to a uvidis ale opravdu radu co se stane kdyz se prida trosku benzinu do nafty s Euro 5.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Ondra
(neregistrovaný)
28. 10. 2018 18:37
OMV Maxxmotion zimni je az do -40. Ma ale horsi mazivost ne treba Verva tak davam aditivum Vif. Verva je cca do -28 a Vif uz obsahuje. Hlavne oboji ma vysoke cetanove cislo a to dela motoru dobre. Mam motor 1.4hdi a nemam problem a to mam skoro 400 000 km. Na vervu jezdim cca 8 let a maxxmotion cca druhej rok. Benzin bych urcite nedaval protoze je suchej a nemaze
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
benik
(neregistrovaný)
3. 8. 2018 6:58
jezdim k pumpě a natankuju a čabrat do nádrže ještě nějaký sračky to mě teda nebaví, ropáka jsem nikdy neměl a dobře vám tak smrdutí ropáci. Nafta patří do kamen nebo do traktoru.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
libor
(neregistrovaný)
3. 8. 2018 8:29
pán asi ropáka závidí, mám už asi osmého za sebou a benína bzch na rozdíl o beníka nechtěl a pokud chce naftou za 30 Kč topit tak to je jeho - jistě výhodná - ekonomická kalkulace.....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
benik
(neregistrovaný)
3. 8. 2018 11:32
závidět co, smrad, prach, placeboaditiva, drahý servis ? K*rvakrouťák nepotřebuju pane tdipodnikateli.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
SAm
(neregistrovaný)
3. 8. 2018 13:15
Tak nevím co si myslet. Letos v zimě si na internetu stěžovali mnozí, že jim zamrzla nafta Verva - tankovali ve Zlíně. Co se týká Shell - za 20 let co jsem jezdil Oktávkami služebně cca 60000 km ročně (vždy 4 roky do výměny leasingového auta tedy cca 240000km) jsem nikdy neměl problém se zamrzáním, startováním, nebo s čímkoliv jiným ( naftu Shell w Power jsme měli zakázáno tankovat). Možná při tankování u Shella v Německu jsem měl pocit, že to líp jede, ale možná to bylo dáno těmi dálnicemi a subjektivní pohodou - prostě služební výlet. Teď tankuji v Žarošicích u firmy Zerogas - kousek za Slavkovem u Brna - nejlevnější naftu ( v širém okolí - není ani na servrech na internetu) do svého Volva XC 60 - spotřeba 8- 8,5 l bez aditiva. Tak jsem zkusil u Tesca natankovat plnou lepší nafty Ultra a výsledek - spotřeba 8,9 litrů a na jízdě žádná změna. Těch 200 000 km to vydrží a pak už potopa.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
sulinek
(neregistrovaný)
3. 8. 2018 20:03
sleduju cisterny známých značek co jezdí do úložiště PHM a všichni cucají z jedné bečky
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Štěpán
(neregistrovaný)
15. 11. 2020 22:47
Zdravím a co když dám aditivovanou naftu (např. EuroOil opt+), je potřeba dávat ještě VIF. Popř. teď v zimě?
Dík
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat