qwertz
(neregistrovaný)
4. 7. 2018 16:50
nedávno tu byl článek, že nejlepší auto na tahání přívěsů je embéčko:-DD
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Kr.
(neregistrovaný)
5. 7. 2018 15:09
Mám 8 let LC100, a tahám občas vlek s bagrem. Mám najeto 250 tis, a vše zatím bez problémů. S Hlítkou bych se kopců bál, s Diskoškou bych asi moc parády po servisech neudělal. Měl jsem Géčko 400cdi, a větší klumprt jsem neviděl, musel jsem mít 2 auta, abych měl jistotu, že ráno vyjedu, takže ML bych nikdy nezobnul. Lc 100 byla nejlepší volba, s odstupem času to vidím jasně....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Buran
(neregistrovaný)
6. 7. 2018 5:52
Nechápu, proč v tomto článku nejsou levní tahouni jako Sorento,Rexton,Pajero atd .Zase článek o ničem.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Marek. B
(neregistrovaný)
16. 11. 2019 15:42
Jsou to poměrně lehká auta. Hlavně obyčejné a v dalěko nižší třídě..... Zase komentář o ničem.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Krs
(neregistrovaný)
26. 9. 2018 23:46
Chybí Pajero V60, síly na vlek dost, terénu se nebojí, na kouli 3,3 t. Je to velký a pohodlný stroj, který zastane i špinavou práci.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Marek
(neregistrovaný)
16. 11. 2019 15:44
Jsi na omylu Pajero není velký stroj patří do středně lehkých až lehčích Offroadů.... Bylo by to trápení tahat pro něj nějaký velký přívěs. Jinak jsou Pajera dobrá a fajn.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Marek
(neregistrovaný)
3. 12. 2019 23:59
A co Explorer? 4.6 V8 a treba predelany na LPG.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
GASS
(neregistrovaný)
28. 5. 2020 8:52
Vážení,
Na tento článek jsem narazil naprostou náhodou a jeho téma mne zaujalo spíše z nostalgie a nestíhám se divit. Mám letitou zkušenost s převážením všemožných nákladů (od dodávek až po kamiony).
Pořídit si Patrola na tahání těžkých vleků je blbost! Protože táhla zadní nápravy půjdou do prdele a auto pak lítá po silnici při každém zrychlení nebo zpomalení (změna o 1 jízdní pruh). Je ale pravda že to nebude hned, ale u představy ojetého vozu se s tímto rozhodně potkáte dost brzo. A následuje servis a to bohužel opakovaný. Osobně jsem to před lety vyzkoušel na 2 kusech staršího typu Y60. Následně vlek tahán za Terrano2 (taž. 2,7 tuny) a nakonec jsem stejně pořídil odtahovku (transit). Když už chcete mučit nějaký ojetý vůz těžkým vlekem, tak si nejprve řekněte jestli to musí být offroad (budu tahat auta nebo jachtu....). Pokud nemusíte do terénu (terén není polní cesta!!), tak absolutně zapomeňte na něco s pohonem 4x4, teprve až je to krajně nutné, tak se radši poohlédněte třeba po Navaře (NV200..).
Pamatujte že platí heslo: mám na opičku, ale nemám na banány!
Za vaše peníze seženete uvedené vozy ve velkém cenovém rozpětí a za stejný peníze a ve výsledku menší nervy se můžete vozit třeba Transporterem, který může tahat až 2,5 tuny.
Jde vlastně jen o to na kolik si můžete dovolit "neřešit" finance. Protože vozy uvedené v článku jsou nákladnější na provoz i na servis. A teď si otevřeně řekněme že tyto auta jsou fakt super, ALE - a to je ono to ALE.
A pane autore rozlišujte pojem a průjem, protože stejně tak dobře můžete nějakému méně zkušenému čtenáři poradit jiný druh sebepoškozování například skok z okna! (fuj)
Já vím že napsat něco celistvého je problém a pravděpodobně jste na sbírání informací měl méně času než já (20 let automobilismu na vlastní noze), ale i tak je to prostě a jednoduše FUJ.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
petr
(neregistrovaný)
25. 2. 2021 18:57
Hodně záleží v čem chcete jezdit a jak umíte jezdit.
Já vlastním 5 roků nissan patrol y60 2,8td .
Mám ho jak na práci- tahání přívěsu 3,5t , hodne pomůže mimo silnici,.tak i na zábavu.
Tohle auto tě musí bavit, protože když chceš mít opici, musíš mít na banány :)
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat