Igor (neregistrovaný)
Nelze než souhlasit s výstižnou kategorizací. Najezdil jsem toho mnoho jako amatér po západní Evropě, v Kanadě i USA a vždy, když přejedu naši západní hranici, tak si jízdu užívám. Horší, než v Česku je to snad jen na Slovensku, nebo v Polsku, tam se opravdu bojím. Osobně si myslím, že valná část viny spočívá i na instruktorech autoškoly, kteří nejsou schopni vštípit žákům alespoň ty základní návyky, jako je rychlé a souběžné rozjetí se z křižovatky po zelené (to mi potvrdil i můj kamarád, co v autoškole učí), sledovat provoz i za autem a co je hlavní, ohleduplnost. V Německu se mi nikdy nestalo, že by mě řidič v levém pruhu "zazdil" za náklaďákem, tady je to snad jistý druh sportu. To, že se nejezdí na dálnici v pravém pruhu je ovšem chyba policie - v autoškole se to neučí a na silnicích netrestá.
honzas (neregistrovaný)
Je mi 68 ale těmhle opatrníkům bych nbakopal zadek. 10 km pod limit je však to poslední co mě štrve. V každé zatáčce brzdí a když je předjíždíte, je z nich Fitipaldi (by tu Filcku ztrhal). Ve městě jezdí zásadně v levém a když jede vpravo náklaďák tak jedou souběžně a blokují provoz. I když jezdí jako pos....í tak v zatáčkách najíždí do protisměru. Nepředjíždí, autu se nalepí na pr...l takže se nemáte kam zařadit. Bliknu nepoužívají protože je drahá elektřina. Jsou to prostě vítězové,v koloně vždy na prvním místě, blbci.....
Vostryto (neregistrovaný)
Toto si vyprošuji. Protože kamion narozdíl od osobáku má omezovač na 90km/h nemůže tedy předjíždět rychleji. Navíc těch 5-10min Vás na ty Vaší 50om trase co jezdíte nevytrhne. Ale řídiči, musí dodržovat povinné bezpečnostní přestávky, takže se řeší každá minuta, vteřina. Rozdíl mezi 85km/h a 86km/h rozhoduje o tom jestli se stihnu vrátit domů nebo ne... Kdežto Vás v osobách toto nezajímá, protože vy nemusíte řešit zákonem dané bezpečnostní přestávky.
Ken (neregistrovaný)
Pane Igor,mate zcela pravdu,je to v instruktazi a pak jeste v povaze.Delal jsem ridicsky prukaz v Cesku a take nasledne v Anglii.Pristup instruktoru je rozdilny,v anglii jsou velmi dusledni,nemaji zadne ucebny,vse na silnici za plneho provozu.S Polaky je snad problem na celem svete.Maji to v sobe,Polak narozeny v Anglii udela na silnici v Anglii stejnej masakr(rozdrtil dve za sebou stojici auta kde byla cela rodina svym nakladnim vozem o dalsi nakladni auto stojici v kolone),jako rozenej v polsku,co delaji nehody(masakry) v Cesku
loka (neregistrovaný)
Dobrý den. Mnoho let jezdíme do Itálie na dovolenou.Za ty roky mám potvrzeno,že naši řidiči jedoucí v zahraničí náhle umí střídavé řazení,nedělají posunky o zdvižených prostředníčcích ani nemluvě,dokonce umožní jinému řidiči něco co by doma nikdy neudělali.Náhle jsou to jiní lidé.Čím to je?Asi hraje roli citelný finanční postih,asi. hezký den a BEZ NEHOD.
El (neregistrovaný)
Tento článek mi v mnohém připomíná snahu pražského magistrátu hodnotit jak špatná jsou SUV. V článku chybí zásadní informace. Nejhorší typ řidiče je ten co usedá za volant a myslí si o sobě, že je tím nejlepším. Jezdí plynule a vyžaduje po všech ostatních ohleduplnost jinak jsou to kloboučníci, filozofové nebo vnucovači. Nebezpečné na nich je když je někdo omezuje v obci tou otravnou povolenou rychlostí a tím brání jejich plynulému provozu. V ten moment bliká a nadává do krav a debilů :-) . Každému člověku za volantem se občas stane, že se zamyslí v moment kdy stojí na červené a to obvykle takové řidiče, kterým řízení vozidla nijak nevadí. Někdy se stane, že se člověk za volantem zasní, zamyslí ať z důvodu ospalosti nebo využití času k uspořádání myšlenek. Na takové řidiče stačí pouze houknout klaksonem a jet v klidu spokojeně dál. Za volantem je třeba dávat si na všechny účastníky provozu. Mě osobně nejvíc vadí tací co neumí jet plynule dle předpisů a musí předjíždět i na plné čáře, blikají na pomalejší řidiče neustále troubí gestikulují a myslí si že jsou nadřazení a neomylní. A nejsou to žádní mladí nezkušení frajírci. Jejich popis mi v tomto článku chybí. Škatulkování řidičů je při nejmenším hloupé :-)
Honza (neregistrovaný)
Mnohé věci věcné, ale kendat o "držení" jednou rukou v souvislosti s frajírky (tento pohodlný a rozumný způsob používá každý normální, nesváteční řidič) je trochu pasé, zvlášť když příkladem trouby nezvládajícího řízení je frajírek obouruční...
LEOPOLD TRDÝ (neregistrovaný)
Ale prosím vás. Snad s výjimkou toho Van Diesela tak - občas - jezdi každý. Zbrzdit ve 130 "dvoustovkáře" je vysloveně záslužné, coz platí i pro jiné spěchače a blikače. Jízda na spotřebu je v podstatě nutnost, a kdo tvrdí že občas není duchem mimo a nezaspí na semaforu tak lže. Článek vtipný, ale naprosto mimo.
Jirka (neregistrovaný)
A Co Kdyz jede v nouzi debile. Me uz se to stalo v zivote trikrat jsem je v nouzi pak rychlostni Limit neplati. Jednou na dalnici kdy jsem jel Co Auto dalo cca 210 GPS, jednou ve velkem meste kdy jsem jel stovkou Do Spitalu, a jednou v rakousku kdy jsem Do mesta vlitl u znacky ve stopadesati smer Spital kokote.
Pavel K. (neregistrovaný)
A pak ses probudil a maminka musela měnit pyžámko :D Dojezdové doby sanitek jsou velmi dobré. Rozhodně lepší, než akční pokusy debílků, kteří si hrají na hrdiny, aby pak kvůli nim musely vyjíždět nakonec 3 sanitky. Jet na dálnici bez majáků 210 je hazard, který těžko omluví jakákoli krajní nouze. V jejích podmínkách totiž je, že člověk nesmí jedno nebezpečí nahradit dalším (a ještě větším) a ohrožovat tak životy ostatních.
honzas (neregistrovaný)
U benzinky jsem natankoval a dal si malé pivko, najel na dálnici a mastil to 200. Zastavili mě policajti, zkontrolovali doklady, auto, dali dýchnout, zasalutovali, popřáli hezký den a jel jsem dál. Pro ně jsem byl normální slušný řidič dodržující pravidla. Po přejetí hranice v Rozvadově bych byl opilec a vrah (podle vás). V čem to asi bude? Asi vám ti Šlinkové a jiní odborníci natolik zmastili mozek že jste zapoměli samostatně přemýšlet. Na dopravní nehodovost má největší vliv nepřiměřená rychlost což v žádném případě není překročení limitu. Někdy je moc i 50, jindy je i 100 pohodová rychlost. A napsat že 210 je hazardérství může jenom člověk který jezdí celý život v Dácii. Když si sednete do MB a pojedete na volné silnici bez tempomatu tak se budete muset hoooodně kontrolovat aby jste nepřekročil limit.
Miroslav (neregistrovaný)
Nikdy nebrděte dvoustovkáře.Dáváte v šanc hlavně život svůj ale i ostatních.On bliká hlavně proto abyste si ho všimli a co nejrychleji uvolnily cestu.Trestání a školení nechte na policii.Ono když Vás trefí ve dvoustovce zezadu tak vám to auto doslova rozpůlí a vy se svezete vrtulníkem.V lepším případě.
Tom (neregistrovaný)
Celkem lze i souhlasit,až na tu Jižní spojku. Pokud po ní projíždíte delší úsek, tak zařadit se k levému svodidlu a nastavit povolené maximum (nebo malinko nad a využít tolerance) je lepší a i bezpečnější, než muset neustále hlídat chování najíždějících a odbočujících řidičů v pravém pruhu. Jde o stejný princip, jako při jízdě na kruháku s více pruhy, ale ten se v naší zemi bohužel zatím také neusadil.
František (neregistrovaný)
Na Jižní spojce jezdím zpravidla ve středním pruhu, ovšem pokud to jde maximální dovolenou rychlostí, abych nikoho za sebou nezpomaloval. Pravý pruh považuji při tom počtu odboček za odbočovací, v levém pruhu jen při předjíždění kamionů, pokud za sebou mám dostatek místa.
Boris (neregistrovaný)
Za vším je nečinnost policie , buď není vidět nebo nekoná nebo koná polovičatě. Když vešly v platnost body, vsichni jezdili měsíc slušně a podle předpisů, tady naše policie opět totálně zaspala, protože nebyla v ulicich vidět vše se vrátilo do původních ne li horsich kolejí.
Evžen (neregistrovaný)
Stím lze souhlasit,policie naprosto ignoruje co se kolem ní děje!Vijímka je jen v případě,že je načelník pošle měřit rychlost,Jsem 40.let šofér z povolaní,tak že něco málo otom vím.Můj názor je,zavést povinné psychotesty pro začínajicí adepty řid.průkazů!Určitě by řidičák neziskali debilové,kterych je na silnici dost.
Michal (neregistrovaný)
No nejlepší je to poslední video, kdy se poukazuje na pomalu jedoucí auto před nimi, ale sám autor natáčí jízdu (nevěnuje se řízení), kterou by v klidu mohla natočit jeho, mimochodem nepřipoutaná, spolujezdkyně.
Miroslav Nový (neregistrovaný)
Na našich cestách je to opravdu děs. Jezdím docela dost. U nás i v cizině. 60-70 tisíc rok co rok. Fakt miluju trotly jedoucí v levém pruhu na dálnici 100. Nebo ve městě 30 a za městem šedesát. A že jich je, předjedete jednoho a okamžitě dojedete jiného. A neuhnou se. Zrovna nedávno jsem takového potkal v ČB. Na 70 jel asi 45. Měl jsem tu drzost na něj zatroubit. Co myslíte, že udělal? Nejdřív přibrzdil a potom hodil varovkya zastavil uprostřed silnice, pak vystoupil. Asi si chtěl povídat.
Jirka (neregistrovaný)
No jo, sakra, občas jsem školitel... Ale ne vždycky. Postrádám šestou škatulku - totální, skutečně hodně nebezpečné magory... Bohužel když potkám ráno cestou do práce dva taková, stává se ze mě někdy školitel... I když vím, že bych neměl. No nezbývá než si cvičit do dnešního provozu chladnou hlavu a na palubní desku si koupit křišťálovou kouli pro jasnovidce, abych uhodl, kam někteří bez blinkru hodlají odbočit.
Luděk (neregistrovaný)
Naprostý souhlas.Každý ať si jede,jak chce.Na kontrolu dodržování pravidel je tu přece policie.Já sám patřím k těm,co občas přitlačí na plyn.Ale proboha!!!Tam,kde to jde!!!Když vidím,že se na mě někdo "lepí",tak mu prostě uhnu a nebudu ho soudit za to,že jede rychleji,než já.Všechno je o toleranci.Jenže u nás bohužel převládají školiči a totální magoři.Nedávno jsem jel v koloně.Viděl jsem za sebou motorkáře,tak jsem mu prostě uhnul.Jen díky řidičskému umění motorkáře ho nesestřelil řidič auta přede mnou,který se zjevně do zrcátka nedíval.Lidi,jezděte hlavou!!!
Xaver (neregistrovaný)
Na kontrolu dodržování pravidel jsme tu všichni! Na udílení pokut je tu policie! Třeba ve Finsku můžete dostat pokutu za rychlou jízdu, kterou nahlásí jakýkoli účastník provozu. Lidé tam totiž chápou, že idiot co musí dojet někam o 23 sekund dříve, může cestou zabít vašeho kamaráda nebo příbuzného. Proč je podle vás "tolerantní" uhnout člověku, který jede 200 a předjíždí vás z prava a "netolerantní" jet chvíli před někým pomaleji? Nemělo by to být obráceně? V Kanadě je na většině dálnic 100km/h na jedné 110. Nikdo se tam za ničím nehoní a vzdálenosti jsou tam úplně jiné.
Ricchochet (neregistrovaný)
Zvláštní odrůdou šetřiče je tzv. plachtař .... když vidí v dálce, že bude na rovné silnici první třídy následovat obec, vyřadí 3 kilometry před značkou na neutrál a doplachtí po pěti minutách ke značce přesně tak, aby měl tachometrových 45 ( rozuměj skutečných 35 km/h ) :-)
Pavel (neregistrovaný)
Ale hlavne, to auto před ním jede s nejvetsi pravdepodobnosti podle pravidel. V case 1:28 miji zakazovou znacku B20a, se 70. Je dost tedy pravdebodobny, ze byla i v tom useku, kde autor videa nabyl dojmu, ze ho nejak omezuje a zaslouzi si vedle problikavani i nahrani a postnuti na youtube.
Petr (neregistrovaný)
Celkově skoro dobrý, jen Vin Diesel se úplně nepovedl - jestli jsem se v něčem našel - tak v poloze ležmo uprostřed vozu s levou rukou nahoře na volantu s položeným opěradlem - možná je to tím, že mám prakticky 2 metry a do téhle polohy jsem se usadil po více než milionu ujetých kilometrů - a to že jsem se našel i v dojížděn a dobržďování ( ne vybržďování!!!! ) ostatních účastníků provozu je právě skutečnost, že oni jedou v levém pruhu o 20 km/hod méně než by měli, na semaforu dělají vše ostatní mimo sledování změny barev na semaforu, a myslím, že každého kdo něco nebere na sklidnění to po několikaletém každodenním několikahodinovém sezení za volantem musí dohnat k podobnému stavu mysli - pochopitelně vyházím z předpokladu že nejede jen na nějakej výlet ale musí stíhat nějakej časovej plán celé cesty včetně zastávek a času na jednání na nich potřebných.
lomihnát (neregistrovaný)
Chybí mi tu kategorie "sedmdesátkář", i když, pravda, je příbuzná s kloboučníkem nebo snad šetřičem. Prostě jede furt tak nějak sedmdesát, jestli je zrovna mimo vesnici nebo ve vesnici, to je jedno. Pak zpravidla někde bez blikání zastaví, nebo neočekávaně zahne. No a nelze zapomenout na kategorii "jsme v práci", to jsou přesuny zaměstnanců služebními vozy na místo, kde budou pracovat. Takže dodávky s dělníky se plouží okolo Loun 65 km/hod, plat přece běží.., nebo cestářský Zetor SÚS Mělník jede na místo, kde budou ti melodyboys něco dělat, velmi zvolna max15 km/hod, přestože i letité stroje této značky jsou schopny vyvinout rychlost ke 30...
pürát a vivrhel fizzer (neregistrovaný)
No zrovna ta Jižní spojka, zkoušeli jste si ji někdo projet celou v pravým? Já jo, kotouče svítěj ještě teď. Mezi sjezdama no problem, tam je pravej pruh pro losery a sralbotky, tudíž je prázdnej, ale u sjezdů je to samej "mám blinkr uhni" a "z nuly na padesát pět minut", přes prostřední kde jede had filozofů nárazník na nárazník šedesátkou to objet nelze, prostě je jednodušší jet plynule levým s tempomatem na osmdesát, beztak jsou všichni vycukaní z úsekovek (nebejt jich, byl by provoz plynulejší - to samý pražský tunely, specielně strahovskej směr smíchov u sjezdu z patočkárny).
Dave (neregistrovaný)
Připojuji se k zavedení kategorie Lepič. Visí vám v koloně na kufru, udělá se pak v protisměru mezera, a začnou předjíždět s nulovou rozdílovou rychlostí. Na malér zaděláno... Další, poměrně zábavnou kategorií, je jídelní záchranka. Většinou mladí borci v litrových autech s nápisem "Dáme jídlo" (asi potravinová pomoc, či co) nebo pizza či jiná ňamka. Jídlo se musí rychle dovézt v původní teplotě, jinak dojde k imunitní reakci a tělo ho odmítne. :-) K rádoby vtipné kategorii Pražák lze dodat jen to, že na pražských značkách ve firemních autech jezdí spousta přespolních nemehel.
Konstantin (neregistrovaný)
Výborná zábava, pokud je k dispozici tempomat... staň se i ty "Konstantinem" , nejlepší borci to dokážou i bez tempomatu, ale chce to cit v noze a nasadit pokerface (čti pokrfejs) https://cestina20.cz/slovnik/konstantin/
Kary (neregistrovaný)
Dovolím si nesouhlasit s Jižní spojkou. Pravidelně jezdím ve středním pruhu a levým předjíždím. Do pravého mě nikdo nedostane, neustále jsou tam kolony kamionů; každou chvíli sjezd, až pruh působí jako odbočovací a hlavně pěkně hluboké koleje v některých úsecích, které jsou pro mě největším důvodem držet se uprostřed. Pro mě nejlepší řešení, jen pak nesmí být člověk líný uhnout a pustit ty rychlejší, kteří jsou stejně většinou v pruhu levém.
Radek (neregistrovaný)
To podle pravidel je samozrejme jedno, ale uz to neni jedno kvuli dobdym navykum. Kdyz nekdo jezdi ve meste stale v levem, ak bude stale v levem i na dalnici. Proste ridici jsou arogantni egoicky ignoranti. Na jizni spojce jezdim kazdej den a levej pruh od Barandova mostu je nejplnejsi a nejpomalejsi. Nejprazdnejsi je pravy pruh. WTF.
Tomík (neregistrovaný)
Každým rokem se jezdí hůř a hůř. Tam kde člověk loni prolít čistě, dnes se táhne v koloně. Už jako mladší jsme si s bratrancem zavedli teorii, že viník kolony je druhé a třetí vozidlo. První jede pomalu z nějakého důvodu a druhý a třetí se bojí předjíždět, čtvrtý už moc šancí na předjetí nemá a pátý už je jen obětí. Říkám tomu být otrokem lidské blbosti. Pozoruji poslední 2 roky nový trend, Když jedu se soupravou, běžně 90 do kopce 30. a začne se za mnou pomalu tvořit kolona, která semnou udržuje rychlost, nevadí jí pomalé drápání do kopce ani zpomalování před klesáním a držení rychlosti v klesání, i přesto, že je prázdný protisměr a já jim uhnu za rozšířenou krajnici. Ale je toho víc, co lze pozorovat na cestách. Konec vesnice, další až za 3km, Rychlost jakou vesnici opouští (50km/h) udržují po celé 3km a stejnou rychlostí do následující vsi, města vjíždí. Předjet se mnohdy nedají, neb řidiči nepřemýšlejí a jezdí v intervalech, že by jim jeden nejraději lísknul. V obci jedou 50 dojedou k radaru a preventivně zpomalí na 40 ne-li přímo na 30km/h. Za traktorem se vytvoří v nepřehledném úseku kolona, jen co se kolona dostane na přehledný úsek a projede vozidlo v protisměru, začne kromě prvního předjíždět i poslední, místo aby traktor předjelo 10 aut, předjedou jej kvůli tomu poslednímu 2 nebo 3 auta. Auto se blíží k ciklistovi, v protisměru než aby zajel ke krajnici a dal místo protijedoucímu nalepí se na čáru. Vozidlo před vámi jedoucí, pokud se nedá předjet jeho rychlost jest vysoce pod povolenou rychlosti. v místě kde by se dal předjet ukáže jak pěkně mu to jede a člověk se ani nesnaží nějak zrychlovat a udržet sním rychlost, neb je mu zcela jasné, že jen co skončí tenhle úsek, zas se za ním potáhne. Že je na běžných silnicích povolená rychlost 90km/h je každému jasné, že člověka někdo dojede a předjede budiš, nechce se táhnou za soupravou, přes kterou nevidí, ale že v obci zpomalí na 40km/h? naprostá klasika. Že se nákladní táhne za osobákem to je další klasika. Člověk stojí na vedlejší, dává přednost vozidlu jedoucímu po hlavní, ten těsně před křižovatkou, ne-li až v ní dá teprve znamení o změně směru, nejlépe na vedlejší na níž jeho oběť stojí. Úmyslné zpomalování, čeká-li vozidlo na vedlejší a děje se často, že vozidlo jedoucí po hlavní zpomaluje, a "čeká" až ho dojedou vozidla jedoucí za ním. Vozidlo z vedlejší odbočující do vašeho směru plně přidá plyn až lítají saze, aby se před vás dostal ale další 2km se rozjíždí na 50. Vozidlo z vedljší odbočující do vašeho směru se ani neobtěžuje nijak do křižovatky rychle vjet, jste nuceni zpomalit za ním na 30 poměrně intenzivním bržděním (souprava 48t), a on ujede 50m hodí směrovku do leva a dává přednost protijedoucím. Když na něj člověk tak nějak už podruhé troubí, zaflekuje vyskočí ven a jde se hádat. (hádka končila slovy: Troubíš jak č***k, Bodejď bych netroubil, když jako č***k jezdíš) Bezohlednost a sobectví vládne na českých silnicích.
grauwolf (neregistrovaný)
jezdím denně 20 a 20 kilometrů do práce v okrese Plzeň -jih, podotýkám, nejsem odtamtud, a zažívám kamikadze situace denně ráno již poznávám protijedoucí pitomce a tlačím se preventivně na kraj lesa, , to jedou za sebou ti dva volové v zatáčkách v protisměru,pravidelně závoděj, pak jede jedlej druh mým směrem, asi má čas, takže kličkuje v padesátce po asfaltu až do Dvorce, tam se ploužím zase já, jelikož do místní fabričky se otráveně plazí po silnici vedle chodníku horda otrávenejch rozespalejch asi blbě placenejch dělníčků ,ti neuhnou,od chvíle, co se sejdou k sobě tvoří totiž dav, stádo, a to neuhybá, odpoledne nazpět je to obdobné , však přibývá ještě pár ožralů na silnici, jinak ostatní slušní řidiči pouze jedou prostředkem silnice a nechápou....běda však, kdyby jste měli pražskou značku., tak vás začnou hned školit!!! prostě Plzeň -jih tedy na značce PJ,tedy pozor jedu-,.
Jirka (neregistrovaný)
Pokud jsou místní autoři komentů alespoň trošku reprezentativním vzorkem populace, není se vlastně na silnicích čemu divit. Až na vyjímky, neomylní mistři světa i volantu, nasraní, bez nejmenšího náznaku empatie, tolerance, ohleduplnosti či slušnosti, s jedinou, univerzální vlastní pravdou, pro které je všechno kolem shit. Jejich dědci, nebo možná ještě i fotři, jezdili po (pravda, poloprázdných) cestách s úsměvem, hrdostí a pocitem "rytířů silnic", možná i proto, že byli z domova k respektu a slušnosti vychovaní. Jak se asi tak budou za pár let chovat, v anonymitě virtuálních světů a popelnic s tmavými skly, vámi "vychovaní" potomci? Zrušej blinkry a vrátěj se k bytelným nárazníkům s gumovejma špalkama? Nebo jim bude stačit "bytelný" pojištění? Nu, počkejte si, -dočkáte se! ;-)
Karel Endler (neregistrovaný)
V poslední době mě štved úplně jiný typ řidičů. Soukromě jim říkám pošuci, ale asi by se to mělo nazvat superslušňáctvím? Prostě lidé, kteří mají přednost v jízdě a přesto ji dávají mně. Ano, jako každý jsem rád, že mě při výjezdu od pumpy někdo pustí do fronty. Jenže to má ustálený postup - ukáže mi nebo blikne. Ale když jsme široko daleko jen já a on / ona, tak proč mě pouštějí? Kdyby normálně jeli, tak se za ně hladce zařadím. Ale takhle musím zpomalit, oni zpomalují také, až oba skoro stojíme - a stejně nevím, kdo má jet. Poslední dva roky se v našem kraji tento nešvar hodně rozmohl a nevím, co s tím dělat.
pidalin (neregistrovaný)
Mě fascinuje hlavně kolik idiotů si myslí že maximální povolená rychlost je minimální povolená rychlost a trouběj na někoho kdo jede mezi vesnicema 80. Lidi dejde se trochu do klidu, pochopte že ne každej furt musí někam spěchat a ne každej se chce zabít někde o strom. Fakt nechápu kam furt všichni spěchaj že musej jet vždycky minimálně tou maximální povolenou rychlostí a na pomalejší trouběj.
Izibia (neregistrovaný)
Nejzásadnějším problémem řidičů je nedostatek tolerance k nedokonalosti ostatních. To platí i o autorovi a velké části diskutujících. Mimochodem, autor evidentně není Pražák a po Jižní spojce jel v noci nebo v poledne o víkendu: pravý pruh je pro kamiony a pro odbočování. Jízda středním pruhem 80kou je možná jenom za řidšího provozu, za silnějšího provozu je třeba vjet do pruhu levého.
Miki (neregistrovaný)
Za mě jsou nejhorší starší řidiči jejichž poznávací znamení je čepice na hlavě a mladí závodníci, kteří si neuvědomují riziko smyku. Možná i proto jsem raději mladému zaplatil školu smyku přes https://topskolasmyku.cz/ a od té doby jezdí opatrněji. :)
jozkazhor (neregistrovaný)
Josef Zapomněli jste na řidiče, kteří nedodržují bezpečnou vzdálenost. Co dělat, když jedete 90 a 5 m za zadkem máte agresivního spěchálka, který Vás chce "popohnat"? Můžete jediné. Přibrzdit a umožnit mu předjet. I když je souvislá čára. A věřte, že takoví to často i udělají.
Štěpán (neregistrovaný)
Myslím, že provoz na cestách by se mohl docela dobře inspirovat obecným pravidlem amatérského leteckého provozu, ve kterém je obsažen princip ohleduplnosti: "Jsi rychlejší, pak máš dávat přednost pomalejším". Tedy balón má přednost před padákovým kluzákem, padákový kluzák před rogalem, rogalo před větroněm, větroň před motorovým letadlem." Na naše chodníky by se to dalo přenést jako povinost ohleduplnosti cyklistů k chodcům a na naše cesty jako ohleduplnost k pomalu jedoucím vozidlům. Tím neříkám, že bezdůvodně pomalá jízda je v pořádku. Jak zde již někdo uváděl, že může v nouzi jet rychle, stejně tak může někdo jet v nouzi pomalu a pokud neznám důvod nemohu soudit. Jezdím denně a při provozu použivám maximálně povolených rychlostních limitů (někdy i překročím). Každý týden ale potkám někoho, kdo mě v obci v nepřehledném úseku předjede rychlostí 70-80 km/hod. a mimo obec v nepřehledném úseku rychlostí 100-150 km/hod. A takovíto řidiči mě v denním provozu ohrožují mnohem více než někdo kdo jede pomalu. Vše je spíše o psychické labilitě některých řidičů.
Eerik Vanhanen (neregistrovaný)
Blbost. Kromě snad Vin Diesel, kterých je ale čím dál tím méně, jsou ostatní “kategorie” jen výplodem choré mysle autora - poučovače a vynucovače. Já jsem za posledních 5-6 let neměl problém se žádným řidičem. Řízení mě baví a užíval jsem si to.
Jan Mrkvica (neregistrovaný)
Chci se zeptat autora článku, když už se pasoval do role kritika, který ví všechno nejlíp, co říká na svou spolujezdkyni, která má vyložené nohy na palubní desce a zřejmě nebude ani připoutaná. Co na to jeho cítění za dodržování pravidel?
sxpedtkyy (neregistrovaný)
5 druhů nejhorších a nejotravnějších řidičů: Jste jedním z nich? - Autobible.cz [url=http://www.gaa190925089j1tg717knnrx0sq8dm3gs.org/]usxpedtkyy[/url] asxpedtkyy sxpedtkyy http://www.gaa190925089j1tg717knnrx0sq8dm3gs.org/