Odpověď na názor
Odpovídáte na názor k článku 10 ojetin, které potvrzují špatnou pověst francouzských aut. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
Hanz
(neregistrovaný)
2. 9. 2019 8:44
... K PSA: ano, mají svérázný způsob pohledu na kvalitu zpracování, ale dělal jsem 15 let v autorizovaném servisu jedné německé značky, se kterou PSA spolupracovalo na hodně nepovedeném motoru a není to tam s kvalitou o moc lepší...
Jinak motor 1,6 HDi je společný vývoj s Fordem (Ford měl "větší slovo") a zabíjí ho hlavně to, že je v něm opravdu málo oleje a lidi s ním jezdí, jako kdyby každá jízda měla být ta poslední, tak si ji užiju... Na dobu svého vzniku měl neuvěřitelné parametry (80kw a 270 Nm v té době VW pracně doloval z 1,9 TDI), ale jinak se opravdu nepovedl. Stejně, jako 2,7HDi o kterém autor článku asi nikdy neslyšel, jinak by o jeho nespolehlivosti psal se zapnutým Caps lockem...
K tomu, co napsal o "vzduchovém podvozku" na C5 se ani vyjadřovat nebudu. Jestli něco na C5 funguje opravdu spolehlivě, pak je to zrovna ten podvozek (hydropneumatický, pane redaktore. I podle názvu Hydractive se to dá odvodit...)
A co se týče vzduchového podvozku na Picassu: mechy, které používají, praskají (prodřou se nečistotami) úplně stejně třeba i na BMW. Na E70 většinou nevydrží víc, než 120000km a pokud jde o životnost kompresorů pérování na Picassech, tak tam je to dané nevhodnou konstrukcí jeho sání, do kterého vznikne voda a kompresor se v podstatě utopí. To Frantíci vážně nevychytali...
Opravdu mi tenhle článek přijde strašně tendenční a plný takových těch hospodských mouder...
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM