Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku 10 ojetin, které potvrzují špatnou pověst francouzských aut. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Hanz (neregistrovaný)
... K PSA: ano, mají svérázný způsob pohledu na kvalitu zpracování, ale dělal jsem 15 let v autorizovaném servisu jedné německé značky, se kterou PSA spolupracovalo na hodně nepovedeném motoru a není to tam s kvalitou o moc lepší... Jinak motor 1,6 HDi je společný vývoj s Fordem (Ford měl "větší slovo") a zabíjí ho hlavně to, že je v něm opravdu málo oleje a lidi s ním jezdí, jako kdyby každá jízda měla být ta poslední, tak si ji užiju... Na dobu svého vzniku měl neuvěřitelné parametry (80kw a 270 Nm v té době VW pracně doloval z 1,9 TDI), ale jinak se opravdu nepovedl. Stejně, jako 2,7HDi o kterém autor článku asi nikdy neslyšel, jinak by o jeho nespolehlivosti psal se zapnutým Caps lockem... K tomu, co napsal o "vzduchovém podvozku" na C5 se ani vyjadřovat nebudu. Jestli něco na C5 funguje opravdu spolehlivě, pak je to zrovna ten podvozek (hydropneumatický, pane redaktore. I podle názvu Hydractive se to dá odvodit...) A co se týče vzduchového podvozku na Picassu: mechy, které používají, praskají (prodřou se nečistotami) úplně stejně třeba i na BMW. Na E70 většinou nevydrží víc, než 120000km a pokud jde o životnost kompresorů pérování na Picassech, tak tam je to dané nevhodnou konstrukcí jeho sání, do kterého vznikne voda a kompresor se v podstatě utopí. To Frantíci vážně nevychytali... Opravdu mi tenhle článek přijde strašně tendenční a plný takových těch hospodských mouder...