Robi (neregistrovaný)
Nepise se o 2.0 nybrz o 1.6 hdi. Ale ani na tom neni nic pravdy. Moje ma 1,6.hdi robot. prevodovku, meni olej na 20-30 tis., jak se ji proste chce, ma najeto 400 tisic a jediny, co za celou dobu odeslo byl alternator pri cca 350 tisicich. Zadny problemy s elektronikou, s turbem, proste s nicim
jasom (neregistrovaný)
Najhorší článok o jazdených autách, aký som kedy čítal. Mal som Espace 1,9dCi aj VelSatis 3,5 V6 a boli to mimoriadne príjemné a spoľahlivé autá. No oboch fungovala elektronika úplne v pohode a nebol s ňou zásadný problém. A napísať, že Espace mal mizernú ergonómiu, môže len totálny neznalec a človek, čo to auto reálne nevyužíval.
Pikaso0000 (neregistrovaný)
Prej C5 vzduchové měchy ,to snad ví každý že je to hydraulika.A hlavně na podvozek u C5 II byla záruka do 200 000 km,to vyměníte normální tlumiče 2x,ne,já zapoměl,u nás se nemění,jezdí se i s tlumiči s účiností pod 50%,autor by se měl stydět.Jak napsal,že poruchovost byla způsobena špatnou údržbou majitelů,tak jak může napsat že jsou to poruchová auta? To snad bude každě poruchové ne?
Jano (neregistrovaný)
Kto chce spoľahlivé auto, nemoze kupit auto na F - Fiat, Ford, francúzske. Je zaujimave, ze prave tieto značky nedokážu ponúknuť záruku dlhšiu ako 2 roky... Hyundai ma 5 rokov bez limitu, Kia 7 a Pezot? Max 4 roky alebo 80000km. :-) Oni sami vedia, ze vyrábajú šroty . :-) Úprimne sa čudujem, kto si to dobrovoľne kupuje.
Tomáš N (neregistrovaný)
Nevim teda mdo to soudi Ale renaulty jsem mel 3 R19 Chamade 1.8 bylo naprosto spolehlive pohodlne auto.Ani jednou za 12 let nikdy nezklamalo.Jen jednou nenastartoval a jen proto ze se ze statoru starteru odlepil magnet Renault megane scenic 1.6e Mam ho po R 19 a uz je to 10 let a tez bez problemu Ted ho maj rodice a jsou nadale spokojeni. Scenic 2 Toho mam ted 3 rokem a bez sebemensich problemu. Nemenil bych renaulty ani za nic Autum se venuju a udrzbu delam pravidelne a nikdy me auta nenechaly ve stychu. Kazdy soudi jen podle necich reci a kdyz nekdo ma auto jen na jezdeni a sere na udrzbu nemuze se divit ze mu auto neslouzi.
Pavel (neregistrovaný)
Vsechno je o udrzbe, pokud nekdo pouzeje olej ktery ma viskozito u urcitem rozsahu, ale je urceny pro jinou znacku (ano kazda znacka ma jeste vlastni specifika na oleje) pak je na problem zadelane. Jinak ano 1.6 THP ma jiste problemy, ale tento motor nevyvijeli Frantici ale BMW Mam jiz nekolik Peugeotu a najezd z kazdym kolem 150 - 200 tis, a vse bylo vzdy jenom o pravidelnem servise a spotrebnich vecech
Jiří Liberec (neregistrovaný)
Mám Megane 4 druhý rok najeto 30 000, ale žádnou korozi ani závadu jsem nezjistil.Zas to píše nějaký co s tím nikdy nejel a ani nevlastnil, možná propaguje autobazary. Před tím jsem měl Megane 3 celkem 4 roky najeto 55000 bez jediné závady. Žena má Clio 3 staré 11 roků najeto tedy jen 35000 jako druhé auto v rodině,ale je tam původní baterie a brzdy. Měnil jsem jen rozvodový řemen a sice po 10 ti letech, vím byl to risk, má se měnit po 6 ti letech,ale vydržel těch málo kilometrů.Jinak samozřejmě olej a filtry dle ser.plánu.. Tak prosím vynechte ty kecy o nekvalitě. PS: na STK Clio vždy bez závad a technik říkal, že tam měl auta zrezlá po 4 letech,ale Clio bez koroze.
Jiří (neregistrovaný)
můžu se vyjádřit jen Vel Satisu, ale mám pocit, že i ty ostatní "recenze" budou v duchu "Co není z Německa, není auto". Mám Vel Satise 10 let 3.5 phase II a jedinou z popisovaných závad je stahování okénka u řidiče, které se občas stahuje jen po malých sekvencích. Jinak vše ok, perfektní jízdní vlastnosti, spotřeba 10L (LPG 13l) Nejkrásnější je ona "špatná pověst". Ano když jsem si pro Satise jel, každý z mechanilů si klepal na čelo, ale když jsem se zeptal, kolik jich měli na dílně, bylo to nula. Jediný skutečný problém o kterém vím je to, že pokud by se skutečně něco stalo, tak toto auto 3.5 neumí opravit ani v Renaultu - doporučuji jet do Německa (zkušenost mého kamaráda). Za mě je to nádherné nadčasové auto naprosto standardní kvality, které jen výrazně předběhlo svou dobu...
Petr (neregistrovaný)
Osobně nedám na francouzská auta dopustit. Jsou maximálně pohodlná, komfortní, bezpečná a když správně vyberete i spolehlivá. Samozřejmě i francouzi vyrobili mnoho vozů, které se přinejmenším nevovedly, ostatně jako jakýkoliv jiný výrobce. Francouzská auta máme doma dvě. Citroen C4 Picasso 2.0 Hdi s robotizovanou převodovkou rv 2008 a Renault Espace 2.0 dCi rv 2009. C4 jsme kupovali novou, nyní má najeto 214000 km s jedinou závadou - nefunkčním centrálem dveří spolujezdce. Espace máme 4 rokem a bez problémů. Dovezen byl z Německa, s jasným servisem a km. Nyní má najeto 238000 km. Obě auta mají pravidelný servis a každý den jezdí. A k elektronice...... je kompletně německá.
Dave (neregistrovaný)
Měli jsme doma chronologicky: Laguna I (už si nepamatuju motor, ale byl to diesel) - nájezd kolem 200k, bez problémů Laguna II (zase diesel) - to samé Laguna III - nájezd do 150k, bez problémů Espace IV 20.dCi - máme od roku 2007, současný nájezd 275k, motor i elektronika bez problémů. Malé problémy s podovzkem (častější výměna silentbloků kvůli konstrukci a váze) ve 200k výměna chladiče klimatizace (je celkem na ráně). Motor vyžaduje kvalitní palivo (na naftu z ONO klepe) Citroen C5 3.0hDi - Koupen nový v roce 2012. Nájezd 280k. Elektroinstalace bez problémů. Motor bez problémů do 250k, poté zanesený DPF filtr, který se nedostatečně vypaluje, každých 50k tekoucí tlumič na zadní nápravě (oprava v rámci záruky). Ve 150k výměna elektro části automatické převodovky Aisin, kvůli stále častějšímu cukání při zrychlení. (oprava za 70 000Kč)
Hanz (neregistrovaný)
... K PSA: ano, mají svérázný způsob pohledu na kvalitu zpracování, ale dělal jsem 15 let v autorizovaném servisu jedné německé značky, se kterou PSA spolupracovalo na hodně nepovedeném motoru a není to tam s kvalitou o moc lepší... Jinak motor 1,6 HDi je společný vývoj s Fordem (Ford měl "větší slovo") a zabíjí ho hlavně to, že je v něm opravdu málo oleje a lidi s ním jezdí, jako kdyby každá jízda měla být ta poslední, tak si ji užiju... Na dobu svého vzniku měl neuvěřitelné parametry (80kw a 270 Nm v té době VW pracně doloval z 1,9 TDI), ale jinak se opravdu nepovedl. Stejně, jako 2,7HDi o kterém autor článku asi nikdy neslyšel, jinak by o jeho nespolehlivosti psal se zapnutým Caps lockem... K tomu, co napsal o "vzduchovém podvozku" na C5 se ani vyjadřovat nebudu. Jestli něco na C5 funguje opravdu spolehlivě, pak je to zrovna ten podvozek (hydropneumatický, pane redaktore. I podle názvu Hydractive se to dá odvodit...) A co se týče vzduchového podvozku na Picassu: mechy, které používají, praskají (prodřou se nečistotami) úplně stejně třeba i na BMW. Na E70 většinou nevydrží víc, než 120000km a pokud jde o životnost kompresorů pérování na Picassech, tak tam je to dané nevhodnou konstrukcí jeho sání, do kterého vznikne voda a kompresor se v podstatě utopí. To Frantíci vážně nevychytali... Opravdu mi tenhle článek přijde strašně tendenční a plný takových těch hospodských mouder...
Filip (neregistrovaný)
Megane II grandtour 74kw 1.5dci rv 2005 prvomajitel .... s tou spolehlivosti nevim, musim pockat, az s nim neco vice najedu, zatim se povedlo na zacatek jen 239 tisic najet ... ale snad vydrzi, doufam ;-) Ale u me plati zakladni pravidla : 1/ olej menim po 15tis km nebo maximalne jednou rocne, nechavam stikat dutiny 2/ vzduchovy a kabinovy filtr menim kazde jaro 3/ tankuju jen naftu bez bioslozky 4/ aditivuju vifem Ackoliv mam najeto skoro 240tisic, vstriky jsou Delphi a stale puvodni. Vsechno je o servisu. Ale je fakt, ze uz je to 15lety veteran, bez koroze ... ale kdyz on je jak novej :-D
Petr H. (neregistrovaný)
Tak nevím, podle autora článku jsou Citroën motory šrot. Tak pak by mě ale zajímalo proč PSA motory 2.0 a 1.6 HDI do svého portfolia převzaly značky BMW, Volvo či Ford. O tom nesmyslu se vzduchovým pérování C5 se rozvádět nebudu je toho tu už napsáno dost. Ještě bych zrovna k C5 podotkl že autor se nezmínil o první verzi po faceliftu, kde jsou již elektro problémy vychytané, nemluvě o tom že mám na C5 již přes 300.000 km a auto stále slouží. Autor článku by se měl značkám které jmenoval a dehonestoval veřejně omluvit.
Petr (neregistrovaný)
Mám Renaulta Espace z roku 1992 motor 2.2i 8v koupeno v roce 2006 v AAA auto Praha,bez problémů jezdí běžná údržba,udělány rozvody motoru, nová pumpa,oleje,výfuk,brzdové destičky najeto poctivých 285687 km,spojka i převodovka původní.Auto bylo i na tu dobu za rozumný peníz do necelých 80000Kč jsem se vešel , když jsem ho kupoval mělo najeto 174234km.A stále jezdí řekl bych motor víc než dobrý .Dnešní auta nevydrží, ani polovinu nájezdu samá elektronika drahé opravy v servisech,nutnost odtahů.V jednoduchosti je krása,co tam zbytečně není to se neporouchá.U mně spokojenost.Vše je jen o údržbě auta,já to udělám každý rok vždy před zimou,auto to potom vrací tím ,že se na něj můžu spolehnou za každého počasí.Je úplně jedno jestli je auto za 3miliony nebo za 50000Kč jde o to jak se kdo o to auto stará - staral.
Robert (neregistrovaný)
Já mám pouze vozy PSA a to vždy jen diesel a už jsem jich vyměnil 5. Musím se bohužel přiklonit k tomu že 1.6 hdi nejsou spolehlivé. Vše ostatní co zde autor napsal jsou totální hovadiny někoho co preferuje pouze VW GROUP i když nechápu proč. Třeba jen tak pro srovnání auta do roku 2004 bily 100 let za opicemi oproti PSA. Jinak 2.0hdi je od svého vzniku až doposud nejlepší motor. Měl jsem 3x auto na HYDRA a jedině co jsem dělal byla výměna LHM u XANTIE, jinak jsem si krásně bez problémů plul po silnici a plout ještě nějakou dobu budu. Jinak teď mám u C5 najeto přes 250t a koule původní, což tlumiče už by bili po smrti. A elektrika? Jedině co mě zlobilo u všech aut od roku 2005 blbnou El. okna u řidiče,to není nic proti tomu když nemůžeš třeba TOURAN otevřít ani klíčem páč blbne jednotka centrálu No shrnu to tak že mít FRANTÍKA je hodně muziky za málo peněz, a tohle vědí všichni milovníci francouzských aut.
Zbyněk (neregistrovaný)
Mám Peugeot 3008, 1.6VTi od 08/2009. Tankuju aditivované paliva (Benzina , OMV, Shell), dolévám olej předepsaný výrobcem ( Total ineo ecs 5W30), najeto 140000km a NIC se neděje , NIC se se nepokazilo, žádné hrůzy jako zakarbonovaný motor, rozvody atd., kterými straší všichni "odborníci".
Buchy (neregistrovaný)
Vtipné problémy s elektronikou... Například Passat B6 měl mnohem více elektroniky než jeho předchůdce a také si procházel porodními bolestmi. V té době už Renault elektroniku u svých modelů "faceliftoval" vcelku úspěšně.
Zdeněk Polínek (neregistrovaný)
Mám citroen c5 diesel kombi ,motor 2 litr z roku 2003 od novoty,mám najeto 220000 km a do dnešního dne jsem neměl žádné problémy,krom výměny oleje,brzdy a pneu.Za tu dobu to auto nemá žádnou korozi.Je garážované.
Mira (neregistrovaný)
Víte, mne to pobavilo a udivilo. Osobně bych si netroufnul všeobecně hodnotit auto, pokud ho nemám od nového v ruce alespoň 200 tis. Bez jistoty, po jakých cestách auto jezdilo, jak moc se zanesly a čím chladiče, kdo a jak s ním jezdil, kolikrát vypnul diesel bez dochlazení turba, jak řadil, jak brzdil, kolikrát navštívila motor kuna, kolik dostalo štulců od obrubníku...a jak se o něj staral, olej, palivo, ostatní naplně.....garáž? parkoviště? za domem v trávě? nad kanálem? Už myšlenka povšechného hodnocení mi přijde bláznivá a opravdu... tenhle článek mi to zase potvrdil. To stejné s ergonomií. Každému přece vyhovuje něco jiného. Stejně tak kolaps nějaké současti po ujetí x tis. km považuje někdo za závadu a někdo za běznou věc. Takže za mne, tenhle članek i některé reakce říkají nejvíc o nás, dnešních lidech, o autech pramálo.