Názory k článku 10 ojetin, které potvrzují špatnou pověst francouzských aut
Jirka Ov
(neregistrovaný)
6. 2. 2019 18:03
Od kdy má Citroen měchy!
Jednou jsou to měchy, pak hydropneumatický podvozek, který je a byl to vždy...
No jak jsem to četl, tak je to tradičně převzatý článek plný polopravd a hospodských plků...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka
(neregistrovaný)
4. 8. 2019 18:33
C4 Grand Picasso I, 300000Km 2.0HDI automat a prede jako kote, kde jste vzali problemy s elektrikou? Učelový clanek konkurence.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Robi
(neregistrovaný)
17. 3. 2020 11:39
Nepise se o 2.0 nybrz o 1.6 hdi. Ale ani na tom neni nic pravdy. Moje ma 1,6.hdi robot. prevodovku, meni olej na 20-30 tis., jak se ji proste chce, ma najeto 400 tisic a jediny, co za celou dobu odeslo byl alternator pri cca 350 tisicich. Zadny problemy s elektronikou, s turbem, proste s nicim
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jasom
(neregistrovaný)
6. 2. 2019 21:17
Najhorší článok o jazdených autách, aký som kedy čítal. Mal som Espace 1,9dCi aj VelSatis 3,5 V6 a boli to mimoriadne príjemné a spoľahlivé autá. No oboch fungovala elektronika úplne v pohode a nebol s ňou zásadný problém. A napísať, že Espace mal mizernú ergonómiu, môže len totálny neznalec a človek, čo to auto reálne nevyužíval.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pikaso0000
(neregistrovaný)
7. 2. 2019 5:08
Prej C5 vzduchové měchy ,to snad ví každý že je to hydraulika.A hlavně na podvozek u C5 II byla záruka do 200 000 km,to vyměníte normální tlumiče 2x,ne,já zapoměl,u nás se nemění,jezdí se i s tlumiči s účiností pod 50%,autor by se měl stydět.Jak napsal,že poruchovost byla způsobena špatnou údržbou majitelů,tak jak může napsat že jsou to poruchová auta? To snad bude každě poruchové ne?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Honzo
(neregistrovaný)
7. 2. 2019 22:30
Ten článok písal platený trol konkurenčnej značky. Toľko nezmyslov v jednom článku som už dlho nevidel.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jano
(neregistrovaný)
9. 2. 2019 16:47
Kto konkrétne?
1.6 benzin - srot
1.6 HDI - srot
3.0 - srot
Elektrika ? Vseobecne problem.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Svici
(neregistrovaný)
8. 2. 2019 8:22
Zrovna tak Laguna 2. generace měla problémy, z nichž ale většinu vyřešil facelift a faceliftová verze s motorem 2.0 dCi byla bez větších problémů, motor byl skvělý.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Burák
(neregistrovaný)
8. 2. 2019 15:34
Autor má spoustu odvahy nebo nedostatek pudu sebezáchovy,podepsat se pod takovouhle snůšku blitek....
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jano
(neregistrovaný)
9. 2. 2019 16:46
Kto chce spoľahlivé auto, nemoze kupit auto na F - Fiat, Ford, francúzske.
Je zaujimave, ze prave tieto značky nedokážu ponúknuť záruku dlhšiu ako 2 roky...
Hyundai ma 5 rokov bez limitu, Kia 7 a Pezot?
Max 4 roky alebo 80000km. :-)
Oni sami vedia, ze vyrábajú šroty . :-)
Úprimne sa čudujem, kto si to dobrovoľne kupuje.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
omg
(neregistrovaný)
9. 2. 2019 18:36
2Jano: nvm proc vsichni hospodsti experti zapominaji nejdulezitejsi cast tyhle radoby vtipny hlasky s autama od F, protoze jediny auta od F, kterym je potreba se vazne vyhnout jsou vyrobky Folksvagn grup.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Patrik
(neregistrovaný)
11. 2. 2021 16:39
Kdyz se sype francouz tak je aspon legrace, oprava probehne na koleni, svepomoci, pripadne za par kacek, ale kdyz se sype nemec, tak legrace konci, vetsinou hodne rychle a na dlouho
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
omg
(neregistrovaný)
9. 2. 2019 18:31
Napsat, ze c5 ma “vzduchovy podvozek” a “mechy” muze jenom naprosty technicky ignorant. Snazit se s takovym vzdelanim psat technicke clanky o autech je vrchol drzosti. Mimochodem 1,6 vti a thp jsou motory od BMW..
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
luk
(neregistrovaný)
28. 6. 2019 23:00
a 3.0 dci je isuzu i to tam pise, takze japonec nakonec
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
omg
(neregistrovaný)
9. 2. 2019 18:35
2Jano: nvm proc vsichni hospodsti experti zapominaji nejdulezitejsi cast tyhle radoby vtipny hlasky s autama od F, protoze jediny auta od F, kterym je potreba se vazne vyhnout jsou vyrobky Folksvagn grup.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomáš N
(neregistrovaný)
9. 2. 2019 22:00
Nevim teda mdo to soudi
Ale renaulty jsem mel 3
R19 Chamade 1.8 bylo naprosto spolehlive pohodlne auto.Ani jednou za 12 let nikdy nezklamalo.Jen jednou nenastartoval a jen proto ze se ze statoru starteru odlepil magnet
Renault megane scenic 1.6e
Mam ho po R 19 a uz je to 10 let a tez bez problemu
Ted ho maj rodice a jsou nadale spokojeni.
Scenic 2
Toho mam ted 3 rokem a bez sebemensich problemu.
Nemenil bych renaulty ani za nic
Autum se venuju a udrzbu delam pravidelne a nikdy me auta nenechaly ve stychu.
Kazdy soudi jen podle necich reci a kdyz nekdo ma auto jen na jezdeni a sere na udrzbu nemuze se divit ze mu auto neslouzi.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
10. 2. 2019 18:20
Vsechno je o udrzbe, pokud nekdo pouzeje olej ktery ma viskozito u urcitem rozsahu, ale je urceny pro jinou znacku (ano kazda znacka ma jeste vlastni specifika na oleje) pak je na problem zadelane.
Jinak ano 1.6 THP ma jiste problemy, ale tento motor nevyvijeli Frantici ale BMW
Mam jiz nekolik Peugeotu a najezd z kazdym kolem 150 - 200 tis, a vse bylo vzdy jenom o pravidelnem servise a spotrebnich vecech
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Tomáš N
(neregistrovaný)
10. 2. 2019 21:19
Souhlasim,
Kdyz autu date co potrebuje je pak spolehlive.
Na znacce auta nezalezi vzdy je to problem mezi sedackou a volantem
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
J
(neregistrovaný)
13. 2. 2019 22:20
Spotrebnich vecech. To je ono. Treba nektere veci u jinych aut neodejdou, treba kotouce a vydrzi 2xtolik. Mam novy megane 4, podivam se po pul roce na spodek auta a vsude byla na naprave koroze. Poloosy, ramena, tlumice.. hrozny. Nova auta radeji nekupovat
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jiří Liberec
(neregistrovaný)
28. 3. 2019 21:07
Mám Megane 4 druhý rok najeto 30 000, ale žádnou korozi ani závadu jsem nezjistil.Zas to píše nějaký co s tím nikdy nejel a ani nevlastnil, možná propaguje autobazary.
Před tím jsem měl Megane 3 celkem 4 roky najeto 55000 bez jediné závady.
Žena má Clio 3 staré 11 roků najeto tedy jen 35000 jako druhé auto v rodině,ale je tam původní baterie a brzdy.
Měnil jsem jen rozvodový řemen a sice po 10 ti letech, vím byl to risk, má se měnit po 6 ti letech,ale vydržel těch
málo kilometrů.Jinak samozřejmě olej a filtry dle ser.plánu..
Tak prosím vynechte ty kecy o nekvalitě.
PS: na STK Clio vždy bez závad a technik říkal, že tam měl auta zrezlá po 4 letech,ale Clio bez koroze.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zbyněk
(neregistrovaný)
9. 5. 2020 10:50
Koroze na spodku nového Meganu 4?! Tak tys toho Megana ani neviděl, chytráku. To je největší blábol tohoto vlákna.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jiří
(neregistrovaný)
15. 2. 2019 9:39
můžu se vyjádřit jen Vel Satisu, ale mám pocit, že i ty ostatní "recenze" budou v duchu "Co není z Německa, není auto". Mám Vel Satise 10 let 3.5 phase II a jedinou z popisovaných závad je stahování okénka u řidiče, které se občas stahuje jen po malých sekvencích. Jinak vše ok, perfektní jízdní vlastnosti, spotřeba 10L (LPG 13l) Nejkrásnější je ona "špatná pověst". Ano když jsem si pro Satise jel, každý z mechanilů si klepal na čelo, ale když jsem se zeptal, kolik jich měli na dílně, bylo to nula. Jediný skutečný problém o kterém vím je to, že pokud by se skutečně něco stalo, tak toto auto 3.5 neumí opravit ani v Renaultu - doporučuji jet do Německa (zkušenost mého kamaráda). Za mě je to nádherné nadčasové auto naprosto standardní kvality, které jen výrazně předběhlo svou dobu...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
18. 2. 2019 17:13
Osobně nedám na francouzská auta dopustit. Jsou maximálně pohodlná, komfortní, bezpečná a když správně vyberete i spolehlivá. Samozřejmě i francouzi vyrobili mnoho vozů, které se přinejmenším nevovedly, ostatně jako jakýkoliv jiný výrobce. Francouzská auta máme doma dvě. Citroen C4 Picasso 2.0 Hdi s robotizovanou převodovkou rv 2008 a Renault Espace 2.0 dCi rv 2009.
C4 jsme kupovali novou, nyní má najeto 214000 km s jedinou závadou - nefunkčním centrálem dveří spolujezdce. Espace máme 4 rokem a bez problémů. Dovezen byl z Německa, s jasným servisem a km. Nyní má najeto 238000 km. Obě auta mají pravidelný servis a každý den jezdí.
A k elektronice...... je kompletně německá.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Michal
(neregistrovaný)
20. 2. 2019 19:43
Mám Renault Scénic ll,1.6 82kw, benzín ,teď jsem dělal komplet rozvody včetně ozubeného kola(přesuvník) s prací a výměnou motorového oleje za 11tkč,s autem jsem spokojen,kupoval jsem ojetý z Německa
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Dave
(neregistrovaný)
1. 4. 2019 10:26
Měli jsme doma chronologicky:
Laguna I (už si nepamatuju motor, ale byl to diesel) - nájezd kolem 200k, bez problémů
Laguna II (zase diesel) - to samé
Laguna III - nájezd do 150k, bez problémů
Espace IV 20.dCi - máme od roku 2007, současný nájezd 275k, motor i elektronika bez problémů. Malé problémy s podovzkem (častější výměna silentbloků kvůli konstrukci a váze) ve 200k výměna chladiče klimatizace (je celkem na ráně). Motor vyžaduje kvalitní palivo (na naftu z ONO klepe)
Citroen C5 3.0hDi - Koupen nový v roce 2012. Nájezd 280k. Elektroinstalace bez problémů. Motor bez problémů do 250k, poté zanesený DPF filtr, který se nedostatečně vypaluje, každých 50k tekoucí tlumič na zadní nápravě (oprava v rámci záruky). Ve 150k výměna elektro části automatické převodovky Aisin, kvůli stále častějšímu cukání při zrychlení. (oprava za 70 000Kč)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
vašeka
(neregistrovaný)
11. 7. 2019 15:16
Alespoň nekouří a nesmrdí,jako smogwagen
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
C5
(neregistrovaný)
12. 7. 2019 16:49
To se nedá ani číst je to snůška nesmyslů.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hanz
(neregistrovaný)
2. 9. 2019 8:44
... K PSA: ano, mají svérázný způsob pohledu na kvalitu zpracování, ale dělal jsem 15 let v autorizovaném servisu jedné německé značky, se kterou PSA spolupracovalo na hodně nepovedeném motoru a není to tam s kvalitou o moc lepší...
Jinak motor 1,6 HDi je společný vývoj s Fordem (Ford měl "větší slovo") a zabíjí ho hlavně to, že je v něm opravdu málo oleje a lidi s ním jezdí, jako kdyby každá jízda měla být ta poslední, tak si ji užiju... Na dobu svého vzniku měl neuvěřitelné parametry (80kw a 270 Nm v té době VW pracně doloval z 1,9 TDI), ale jinak se opravdu nepovedl. Stejně, jako 2,7HDi o kterém autor článku asi nikdy neslyšel, jinak by o jeho nespolehlivosti psal se zapnutým Caps lockem...
K tomu, co napsal o "vzduchovém podvozku" na C5 se ani vyjadřovat nebudu. Jestli něco na C5 funguje opravdu spolehlivě, pak je to zrovna ten podvozek (hydropneumatický, pane redaktore. I podle názvu Hydractive se to dá odvodit...)
A co se týče vzduchového podvozku na Picassu: mechy, které používají, praskají (prodřou se nečistotami) úplně stejně třeba i na BMW. Na E70 většinou nevydrží víc, než 120000km a pokud jde o životnost kompresorů pérování na Picassech, tak tam je to dané nevhodnou konstrukcí jeho sání, do kterého vznikne voda a kompresor se v podstatě utopí. To Frantíci vážně nevychytali...
Opravdu mi tenhle článek přijde strašně tendenční a plný takových těch hospodských mouder...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Filip
(neregistrovaný)
6. 9. 2019 1:04
Megane II grandtour 74kw 1.5dci rv 2005 prvomajitel .... s tou spolehlivosti nevim, musim pockat, az s nim neco vice najedu, zatim se povedlo na zacatek jen 239 tisic najet ... ale snad vydrzi, doufam ;-)
Ale u me plati zakladni pravidla :
1/ olej menim po 15tis km nebo maximalne jednou rocne, nechavam stikat dutiny
2/ vzduchovy a kabinovy filtr menim kazde jaro
3/ tankuju jen naftu bez bioslozky
4/ aditivuju vifem
Ackoliv mam najeto skoro 240tisic, vstriky jsou Delphi a stale puvodni. Vsechno je o servisu. Ale je fakt, ze uz je to 15lety veteran, bez koroze ... ale kdyz on je jak novej :-D
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Kuba
(neregistrovaný)
2. 11. 2019 17:27
Jak může někdo psát o autě že je to riziková ojetina když dokáže u c5 napsat že má podvozek na vzduchu místo hydrauliky? hned se tento článek stává věrohodnější.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr H.
(neregistrovaný)
6. 11. 2019 18:46
Tak nevím, podle autora článku jsou Citroën motory šrot. Tak pak by mě ale zajímalo proč PSA motory 2.0 a 1.6 HDI do svého portfolia převzaly značky BMW, Volvo či Ford. O tom nesmyslu se vzduchovým pérování C5 se rozvádět nebudu je toho tu už napsáno dost. Ještě bych zrovna k C5 podotkl že autor se nezmínil o první verzi po faceliftu, kde jsou již elektro problémy vychytané, nemluvě o tom že mám na C5 již přes 300.000 km a auto stále slouží. Autor článku by se měl značkám které jmenoval a dehonestoval veřejně omluvit.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
miF
(neregistrovaný)
15. 1. 2020 13:59
tak to je tak amatérský článek, že jsem u druhého auta přestal číst.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Erik
(neregistrovaný)
6. 3. 2020 16:48
Koupil jsem Renault Clio s nájezdem 159 tisíc kilometrů z autobazaru AAA auto, kde jsem dostal záruku na skryté vady, a také na původ vozu. S tím za kolik jsem ho koupil jsem s autem opravdu spokojený.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Petr
(neregistrovaný)
26. 4. 2020 11:45
Mám Renaulta Espace z roku 1992 motor 2.2i 8v koupeno v roce 2006 v AAA auto Praha,bez problémů jezdí běžná údržba,udělány rozvody motoru, nová pumpa,oleje,výfuk,brzdové destičky najeto poctivých 285687 km,spojka i převodovka původní.Auto bylo i na tu dobu za rozumný peníz do necelých 80000Kč jsem se vešel , když jsem ho kupoval mělo najeto 174234km.A stále jezdí řekl bych motor víc než dobrý .Dnešní auta nevydrží, ani polovinu nájezdu samá elektronika drahé opravy v servisech,nutnost odtahů.V jednoduchosti je krása,co tam zbytečně není to se neporouchá.U mně spokojenost.Vše je jen o údržbě auta,já to udělám každý rok vždy před zimou,auto to potom vrací tím ,že se na něj můžu spolehnou za každého počasí.Je úplně jedno jestli je auto za 3miliony nebo za 50000Kč jde o to jak se kdo o to auto stará - staral.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
18. 7. 2020 15:42
Tak tomu říkám článek .
Co třeba napsat něco o TSI nebo DSG?
Nebo zatékání do dveří u Yetiho? Atd.atd.
Asi měl termín a v hlavě vymeteno tak napsal takové nesmysly.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Robert
(neregistrovaný)
22. 7. 2020 5:18
Já mám pouze vozy PSA a to vždy jen diesel a už jsem jich vyměnil 5. Musím se bohužel přiklonit k tomu že 1.6 hdi nejsou spolehlivé. Vše ostatní co zde autor napsal jsou totální hovadiny někoho co preferuje pouze VW GROUP i když nechápu proč. Třeba jen tak pro srovnání auta do roku 2004 bily 100 let za opicemi oproti PSA. Jinak 2.0hdi je od svého vzniku až doposud nejlepší motor. Měl jsem 3x auto na HYDRA a jedině co jsem dělal byla výměna LHM u XANTIE, jinak jsem si krásně bez problémů plul po silnici a plout ještě nějakou dobu budu. Jinak teď mám u C5 najeto přes 250t a koule původní, což tlumiče už by bili po smrti. A elektrika? Jedině co mě zlobilo u všech aut od roku 2005 blbnou El. okna u řidiče,to není nic proti tomu když nemůžeš třeba TOURAN otevřít ani klíčem páč blbne jednotka centrálu
No shrnu to tak že mít FRANTÍKA je hodně muziky za málo peněz, a tohle vědí všichni milovníci francouzských aut.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zbyněk
(neregistrovaný)
19. 11. 2020 22:59
Mám Peugeot 3008, 1.6VTi od 08/2009. Tankuju aditivované paliva (Benzina , OMV, Shell), dolévám
olej předepsaný výrobcem ( Total ineo ecs 5W30), najeto 140000km a NIC se neděje , NIC se se nepokazilo, žádné hrůzy jako zakarbonovaný motor, rozvody atd., kterými straší všichni "odborníci".
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milan
(neregistrovaný)
11. 5. 2021 17:45
Máme dva renaulty, dvacet let starou thalii, teprv před rokem odešel central a okno u spolujezdce. Druhý je megan z r. 2005, fuguje vše. Samo že obě auta pravidelná údržba
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Josef
(neregistrovaný)
23. 6. 2021 7:50
Mám doma megany 2ks automaty nalitano 150 000 bez oprav.
Espace III benzin vydrzel 300 000 km a konec
Espace IV benzin LPG 330 000 km a ted davam novy motor.
A nyní koupim Espace V s motorem 1,6 tak jsem zvědav.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Maus
(neregistrovaný)
25. 1. 2022 6:54
Prosím o článek jak německá auta jsou pěkný průser, hlavně ty s problémovými motory :) a převodovkami :), ceny za servis jsou taky super :D
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jan54
(neregistrovaný)
4. 4. 2022 12:48
já si nestěžuji. jaké si to uděláte takové to máte. každé auto má něco.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Buchy
(neregistrovaný)
12. 4. 2022 20:26
Vtipné problémy s elektronikou... Například Passat B6 měl mnohem více elektroniky než jeho předchůdce a také si procházel porodními bolestmi. V té době už Renault elektroniku u svých modelů "faceliftoval" vcelku úspěšně.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Zdeněk Polínek
(neregistrovaný)
2. 6. 2022 13:12
Mám citroen c5 diesel kombi ,motor 2 litr z roku 2003 od novoty,mám najeto 220000 km a do dnešního dne jsem neměl žádné problémy,krom výměny oleje,brzdy a pneu.Za tu dobu to auto nemá žádnou korozi.Je garážované.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
jenicek54
(neregistrovaný)
30. 7. 2022 10:41
c3 picasso 1.6 vti 88kw mám a je bez závad
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mira
(neregistrovaný)
11. 8. 2022 11:05
Víte, mne to pobavilo a udivilo.
Osobně bych si netroufnul všeobecně hodnotit auto, pokud ho nemám od nového v ruce alespoň 200 tis.
Bez jistoty, po jakých cestách auto jezdilo,
jak moc se zanesly a čím chladiče, kdo a jak s ním jezdil, kolikrát vypnul diesel bez dochlazení turba, jak řadil, jak brzdil, kolikrát navštívila motor kuna, kolik dostalo štulců od obrubníku...a jak se o něj staral, olej, palivo, ostatní naplně.....garáž? parkoviště? za domem v trávě? nad kanálem?
Už myšlenka povšechného hodnocení mi přijde bláznivá a opravdu... tenhle článek mi to zase potvrdil. To stejné s ergonomií. Každému přece vyhovuje něco jiného. Stejně tak kolaps nějaké současti po ujetí x tis. km považuje někdo za závadu a někdo za běznou věc.
Takže za mne, tenhle članek i některé reakce říkají nejvíc o nás, dnešních lidech, o autech pramálo.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Kareem
(neregistrovaný)
23. 11. 2022 16:19
}
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat