Vlákno názorů k článku 10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout od Petr - Je to přesně jak tady bylo už několikrát...

Petr (neregistrovaný)
Je to přesně jak tady bylo už několikrát napsáno. Jak se o auto staráš a jezdíš, tak podle toho tu vydrží. Mám 12 let starou A6 2,5 tdi V6, najeto 280000 km, kterou jsem koupil jako ojetou se 140 tis. Pravidelně měním olej po 15 tis, včetně výměny oleje v převodovce (automat). Auto věrně slouží a oplácí péči. Každý by před koupi jakéhokoliv auta měl velmi pečlivě zvážit jestli má na provoz a opravy nebo ne. Protože každé auto ma své mouchy a hříchy, ale vždy za to něco nabízí.
Karchee (neregistrovaný)
Ahoj, souhlasím. Já mám Opel Vectra C 1,9 CDTi 110 kw 16 ventil. Všichni mi říkali, bacha na Opely, nespolehlivé. Teď už 13-ti leté auto, po koupě v 137 tisíc km výměna oleje a filtrů, postupně samozřejmě kotouče a bohužel také dvojhmota a variabilní ventily, k tomu maličkosti jako třeba jeden couvací senzor, ale od té doby jak hodinky. Startuje na první, mám bufíka, takže hřeje jako benzín, vyhřívání sedadel a plno věcí k tomu, obrovský kufr, auto jak kráva :-) Interval výměny oleje 50 tisíc km je blbost, já tam chodím po 15-ti tisíc km a motor slouží jak švýcarské hodinky. Elektronika funguje všude a neblbne ani v největších mrazech. Teď mám 220 tisíc km a opravdu se snažím o auto starat, protože mi vydělává - používám ho k práci, jezdím velké dálky. Nedávno malý repas turba - všechny dízly časem tyto věci potřebují, já to udělal preventivně. Kvůli vstřikování common-rail do toho leju kvalitní naftu s aditivy. Je také s DPF, musí se vědět, co se kdy proč v autě děje. Sžili jsme se a nebudu měnit do doby, dokud nebudou elektrická auta vymakaná. To už možná tohle bude veterán :-) Suma sumárum, auto vrací starostlivost, ať tak nebo onak. A kupní cena není všechno, při ojetině musí člověk zvážit, jestli bude mít i na opravy, které časem určitě přijdou.