Vlákno názorů k článku 10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout od Hanz - Pro autora: tak předně - motor 1,6 ve...
Hanz
(neregistrovaný)
22. 11. 2016 19:55
Pro autora: tak předně - motor 1,6 ve Fordu Focus není z koncernu PSA, ale příspěvek právě Fordu do kooperace FORD-PSA, motor 1,6 THP v C5 je zase kooperace PSA-BMW a montoval se i do BMW 1er a 3er. A taky by mě zajímalo, co si konkrétně u té C5 mám představit pod pojmem "stávkující francouzská elektronika". To má autor vlastní zkušenosti, nebo je to jpp (jedna paní povídala)? Pořád totiž slyším od spousty znalců (hlavně vlastníků jiných aut), že se na Citroënech sere elektronika, ale dodneška mi nikdo neřekl, co konkrétně. Pozn. : Citroeny znám docela dobře a pár let je už i opravuju a fakt jsem na to, co je stávkující francouzská elektronika pořád ještě nepřišel...
A ještě jedna věc :kdyby si autor před sepsaním "článku " zjistil dostatek informací a ne jen vykradl starší články z jiných webů, tak by zjistil, že se BMW problémům s rozvody na N47 postavilo docela slušně čelem a za určitých, ne moc přísných, podmínek je mění třeba i na autě se 180tkm a 6 lety...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Dan
(neregistrovaný)
27. 11. 2016 11:19
C4 Grand Picasso rok 2008 1,6 HDI... vyhořelo kvůli elektroinstalaci... stačila k tomu vadná žárovka potkávací ve světle... ručka věčně nefunkční protože i po výměně spínače na ni pořád spínač nereagoval... stačí? najdi si na netu tenhle model a zjistíš kolik jich shořelo...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Hanz
(neregistrovaný)
28. 11. 2016 0:14
Asi jsi mě špatně pochopil. Nepsal jsem, že se na francouzech elektrika nesere. Sere, ale ne nijak víc, než komukoliv jinýmu. Takže prostě nechápu, proč všichni "znalci" pořád melou nesmysly o stávkující francouzský elektronice.
Věř mi, že vím o čem mluvím. Mám za sebou 15 let servisování BMW (převážně elektrika), cca 12 let převážně elektriky na Citroënech a teď už asi 3 roky navíc dělám všechny značky, ale většinou VW group...
A nevěřil bys, co za sračky se řešilo třeba zrovna u toho BMW. Konkrétně když je řeč o vyhořelých autech od elektriky, tak jsem viděl dost E46 a E39 shořelých od větráku a k tomu pár E70 vyhořelých od výhřevu nafty...
A to je jen to, co se dostane na veřejnost...
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Max
(neregistrovaný)
1. 3. 2017 10:59
Jsem mechanikem 26let. nejhorsi a nejdrazsi jsou nemecky ojetiny o tem zadna.(1.2HTP,2.0 TDI PD, 2.5TDI,3.2...adt(Docela slusne se dovedou srat i Japonce Hond Jezz Lexus ,Toyota Subaru.)
Hanz- Ja Mam c5 2007 2.0 hdi. Na tachometru 649tis. Jezdi bez problemu, elektronika take.. Samozrejme dobrej servis.
Mimochodem ta" Stavkujici elektronika" je Siemens a Bosh made in Germany.
Napr. segra ma P. 1.6hdi 115k.2012 najeto 237tis a motor bez prob.(Ne nahodou)Ale, Nafta jedine od OMW a Shell a vymena oleje max 15tisic.
Dane: ta vadna zarovka, se tam dava docela tezko spatne osazeni a zapojeni konektoru + trouba "mechanik" a pruser je na svete.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat