Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku 10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Hanz (neregistrovaný)
Pro autora: tak předně - motor 1,6 ve Fordu Focus není z koncernu PSA, ale příspěvek právě Fordu do kooperace FORD-PSA, motor 1,6 THP v C5 je zase kooperace PSA-BMW a montoval se i do BMW 1er a 3er. A taky by mě zajímalo, co si konkrétně u té C5 mám představit pod pojmem "stávkující francouzská elektronika". To má autor vlastní zkušenosti, nebo je to jpp (jedna paní povídala)? Pořád totiž slyším od spousty znalců (hlavně vlastníků jiných aut), že se na Citroënech sere elektronika, ale dodneška mi nikdo neřekl, co konkrétně. Pozn. : Citroeny znám docela dobře a pár let je už i opravuju a fakt jsem na to, co je stávkující francouzská elektronika pořád ještě nepřišel... A ještě jedna věc :kdyby si autor před sepsaním "článku " zjistil dostatek informací a ne jen vykradl starší články z jiných webů, tak by zjistil, že se BMW problémům s rozvody na N47 postavilo docela slušně čelem a za určitých, ne moc přísných, podmínek je mění třeba i na autě se 180tkm a 6 lety...