Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku 10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
Karchee (neregistrovaný)
Ahoj, souhlasím. Já mám Opel Vectra C 1,9 CDTi 110 kw 16 ventil. Všichni mi říkali, bacha na Opely, nespolehlivé. Teď už 13-ti leté auto, po koupě v 137 tisíc km výměna oleje a filtrů, postupně samozřejmě kotouče a bohužel také dvojhmota a variabilní ventily, k tomu maličkosti jako třeba jeden couvací senzor, ale od té doby jak hodinky. Startuje na první, mám bufíka, takže hřeje jako benzín, vyhřívání sedadel a plno věcí k tomu, obrovský kufr, auto jak kráva :-) Interval výměny oleje 50 tisíc km je blbost, já tam chodím po 15-ti tisíc km a motor slouží jak švýcarské hodinky. Elektronika funguje všude a neblbne ani v největších mrazech. Teď mám 220 tisíc km a opravdu se snažím o auto starat, protože mi vydělává - používám ho k práci, jezdím velké dálky. Nedávno malý repas turba - všechny dízly časem tyto věci potřebují, já to udělal preventivně. Kvůli vstřikování common-rail do toho leju kvalitní naftu s aditivy. Je také s DPF, musí se vědět, co se kdy proč v autě děje. Sžili jsme se a nebudu měnit do doby, dokud nebudou elektrická auta vymakaná. To už možná tohle bude veterán :-) Suma sumárum, auto vrací starostlivost, ať tak nebo onak. A kupní cena není všechno, při ojetině musí člověk zvážit, jestli bude mít i na opravy, které časem určitě přijdou.