Vlákno názorů k článku 10 ekologických „kazítek“, která prodražují provoz auta od Honza - K poslednímu bodu. 100 tkm není žádný nájezd...

Honza (neregistrovaný)
K poslednímu bodu. 100 tkm není žádný nájezd ani měřítko. Připočtěte jednu nulu a pak se můžeme bavit o tom, jestli je to motor použitelný a nebo kšunt. A dobře, ať nežeru, půl mio. Že většina aut u nás má budík smotaný, neznamená, že ta auta tolik najeto nemají. A pokud zmíněného půl mio zvládne auto jen s běžnými servisními zásahy bez vážných prů.erů (což zejména u nafty v našich krajích biokekelů na místo paliva je lehce ztíženo), pak se dá hovořit o použitelném motoru. Jinak nechtěl bych s jakýmkoliv pidiobjemíčkem tahat podvalník, potažmo náklady větší. Stačilo mi to kdysi s Octávkou 1.6 o úžasných 55 kW... Jako koho baví být brzda provozu (a setsakra si rozmýšlet i předjetí traktoru), či si v tom libuje, dobrý, ale mě to fakt nebere. Prostě jak říkali naši předkové, objem nenahradíš. A nahánět kvalty správné otáčky, aby se turbíčko roztočilo a člověk při předjíždění nezkejsl v protisměru rychlostí roven autu předjížděnému, to by mě mohlo...
Jiří (neregistrovaný)
On je spíše problém v tom, koupit auto, které skutečně potřebuji a ne auto, na které nemá soused a já se chci předvést, že na něho mám. Když potřebuji často tahat podvalník, tak potřebuji větší a těžší auto s odpovídajícím motorem. Když mám auto jen na vození dětí do školy, přivezení nákupu a případně občas nějaký ten výlet, tak stačí i ten pidiojemníček. No a když jsem "závodník", tak třeba i Mustanga, jen se pak nesmím na cestě chovat jak debil, abych nebyl brzo nominován na Darwinovu cenu.