Názory k článku 10 ekologických „kazítek“, která prodražují provoz auta
Bezpapírů
(neregistrovaný)
13. 2. 2018 22:24
K tomu vypínání válců. Je rozdíl, když to udělá Cadillac s motorem L62 (V8/6/4) již v roce 81, případně Mercedes na přelomu tisíciletí u svých V8 v S/CL 500 (odpojení dvou válců na každé straně), případně u V12 v S/CL 600 kde se naopak odpojovala celá řada. U těchto motorů bude i reálný dopad na spotřebu nezanedbatelný. Ale problém je stále stejný spolehlivost. A to nezmíním pokusy dalších, např. Alfy, Mitsu, atd.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka_1
(neregistrovaný)
13. 2. 2018 22:45
Dovstřikovat naftu do DPF musíš, jinak se vypalování filtru nespustí. Prostě mu foukneš do výfukového zdvihu naftu, která se v rozpáleném DPF vznítí a zapálí zachycené saze. Dalibore, Dalibore - doplň si vzdělání a nepiš nesmysly.
Long life oleje - měl jsem 5 Octavií s prodlouženým servisním intervalem a několikrát jsem si dal olej po výměně na rozbor, hlavně kvůli pilinám. Nikdy nic, co by stálo za řeč. Ono je totiž otázkou, jak se auto provozuje, kdo najede za dva roky 15 000 km, tak pro něj není long life olej vhodný. Ohledně long life olejů se toho už nalhalo docela dost.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan
(neregistrovaný)
9. 5. 2018 14:41
neni nahodou jedním principů long life olejů takový, že do sebe neváže bordel v motoru a proto vydrží dlouho? Ale tím pádem tento bordel zustavá v motoru. Pokud jste dal long life olej na rozbor a nic v něm nebylo, tohle by to vysvětlilo.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jaroslav Vojtěch
(neregistrovaný)
13. 2. 2018 23:38
No, konečně rozumný článek, pan žák je u mne pan novinář, jen tak dál a lidem nedávat klíny do hlavy. SOUHLASÍM.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Kámo
(neregistrovaný)
14. 2. 2018 7:44
Naposledy, když jsem si procházel před koupí auta výhody a nevýhody automatických převodovek klasických a dvojspojkových, dočetl jsem se, že dvojspojky nejsou namáhané vysokým tlakem oleje a proto je jejich životnost daleko delší (teoreticky se zbytkem motoru). A teď je všechno jinak?
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
pelli
(neregistrovaný)
14. 2. 2018 8:47
Motoristé holt budou větší a větší chudáci.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Karel
(neregistrovaný)
14. 2. 2018 18:43
Pořád všichni melou o spotřebě paliva a emisích CO2 (což je vlastně totéž), ale nikoho nezajímá, kam se poděje gumový prach z ojetých pneumatik a prach ze spojkového a brzdového obložení odřený na milionech kruháčů a jiných retardérů.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
LeeXX666
(neregistrovaný)
14. 2. 2018 23:19
No taky si rikam ze ty kokotiny co kolikrat vymysli a sneci tempo zony jsou daleko vetsi zlo ale na Tom se da vydelat,vybiranim pokut takze je to predci spravne ..))
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Radovan
(neregistrovaný)
15. 2. 2018 9:09
To čtení je fakt síla. Málokdy novináři, placení především reklamou spalovacích automobilek, takto souhrnně přiznají, jak je spalovací motor škodlivý. Kolik toho do něj dáváme k řešení důsledků, místo abychom odstranili příčinu - spalovací motor. Ale uznejte, není to krásné - Proč jezdit elektromobilem, když můžeme ve spalovacích vozech pořád řešit tolik potíží a bavit se dalšími kazítky.......
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
8. 5. 2018 16:28
Až budeme mít všichni elektromobily, tak jsem zvědav kde a čím je budeme nabíjet.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Kotrmelec
(neregistrovaný)
15. 2. 2018 19:26
Samozřejmě, protože přeci výroba el. energie je tak čistá, až se z mnohých stávají lepší lidé. No a baterie, které vydrží věčně, nekazí se a hlavně jsou vyráběny 100% bio (snad z padaného listí a ručně), jsou také pro matičku přírodu nezatěžující... Nechci elektromobily ze základu odsuzovat, ale všechno má své klady a zápory. Až uvidím několik seriózních a nezaujatých studií, které porovnají obě technologie ve všech aspektech od výroby přes provozování až po recyklovatelnost, pak třeba změním názor. Do té doby zůstanu u svého přesvědčení, že nejčistší je chození pěšky nebo snad jízda na mulách, ale nesmějí moc prdět;)
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Yun
(neregistrovaný)
13. 3. 2018 20:50
A proto mi bohatě stačí ojetiny kolem roku 2012 =). Žádný ekologický kraviny a jezdí to skvěle.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Honza
(neregistrovaný)
3. 4. 2018 23:44
K poslednímu bodu. 100 tkm není žádný nájezd ani měřítko. Připočtěte jednu nulu a pak se můžeme bavit o tom, jestli je to motor použitelný a nebo kšunt. A dobře, ať nežeru, půl mio. Že většina aut u nás má budík smotaný, neznamená, že ta auta tolik najeto nemají. A pokud zmíněného půl mio zvládne auto jen s běžnými servisními zásahy bez vážných prů.erů (což zejména u nafty v našich krajích biokekelů na místo paliva je lehce ztíženo), pak se dá hovořit o použitelném motoru.
Jinak nechtěl bych s jakýmkoliv pidiobjemíčkem tahat podvalník, potažmo náklady větší. Stačilo mi to kdysi s Octávkou 1.6 o úžasných 55 kW... Jako koho baví být brzda provozu (a setsakra si rozmýšlet i předjetí traktoru), či si v tom libuje, dobrý, ale mě to fakt nebere. Prostě jak říkali naši předkové, objem nenahradíš. A nahánět kvalty správné otáčky, aby se turbíčko roztočilo a člověk při předjíždění nezkejsl v protisměru rychlostí roven autu předjížděnému, to by mě mohlo...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
skodafil
(neregistrovaný)
7. 5. 2018 23:06
Tak pozor, ta mala turba stoji za vyzkouseni. Jede to prekvapive, i kdyz tomu vetsinou schazi nejaka spicka a jsou to takova nudna priblizovadla. Asi to tak dnesnim ridicum vyhovuje.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jiří
(neregistrovaný)
9. 5. 2018 17:21
On je spíše problém v tom, koupit auto, které skutečně potřebuji a ne auto, na které nemá soused a já se chci předvést, že na něho mám.
Když potřebuji často tahat podvalník, tak potřebuji větší a těžší auto s odpovídajícím motorem. Když mám auto jen na vození dětí do školy, přivezení nákupu a případně občas nějaký ten výlet, tak stačí i ten pidiojemníček. No a když jsem "závodník", tak třeba i Mustanga, jen se pak nesmím na cestě chovat jak debil, abych nebyl brzo nominován na Darwinovu cenu.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Brázdil
(neregistrovaný)
8. 5. 2018 9:35
Mám benzínový 3litr v automatu. Chtěl jsem pohodlné auto na delší trasy a tak neřeším spotřebu., která je na dálnici do 8 litrů. To pohodlí to plně kompenzuje.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Milan
(neregistrovaný)
8. 5. 2018 12:57
Pokud chcete auto od vyrobce ktery to mysli s vama vazne a nedela si z vas legraci a dojnou kravu tak jedine Toyotu pripadne Mercedes.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jan Burian
(neregistrovaný)
17. 10. 2018 17:36
No tak s tím mercedes bych byl malinko opatrný, jejich dieselové motor o objemu 1,5 který se dává do malých MB je ve skutečnosti od Renaultu a ostatně Citan je kompletně převlečené Kangoo. A poslední zpráva se týká toho velkého Pick upu od MB, taky není jejich, opět převlečené auto...
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
8. 5. 2018 19:57
Mno nevím, ale DPF pro hondu 2,2idtec zdaleka nestojí 120 000 kč, ale nyní stojí již 12tis., a dá se sehnat i noname za 8tis. 120 tis., stál tak před pěti lety, ale i v té době se dal sehnat za 40tis.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jaroslav
(neregistrovaný)
9. 5. 2018 6:56
original opravdu stojí 120tis. třeba pro hodnu crv
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarin
(neregistrovaný)
8. 5. 2018 21:42
Problem tech litrovych trihrnku je, ze ceska internetova ridic s tim nijdy nejet a pouze snit o tom, jak to nejde :).. Doporucuju se projet treba v 1.0 ecoboost a pak mudrcovat ;)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Erik
(neregistrovaný)
9. 5. 2018 1:08
Jojo, ecoboost 1.0 od Fordu, měl jsem několikrát tu čest - zapůjčený jako náhradní vůz od servisu. Pro jednoho člověka vyhovující, ovšem ta spotřeba (10l/100km) - žere to víc než můj V6 3.0. (teda pokud chcete alespoň nějaký jízdní komfort a ne si připadat, že tlačíte auto).
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin
(neregistrovaný)
9. 5. 2018 6:25
10l na sto, to jste stal na plynu i na světlech? Když jedu slušně dle předpisů auto jede za 5litru úplně bez problémů, když chci ukázat české modle oktavce v TDI záda jezdí mi to za necelých sedum, a to je na 140koni hodně málo.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarin
(neregistrovaný)
9. 5. 2018 18:15
Erik troluje :)
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
PeaK
(neregistrovaný)
8. 5. 2018 22:02
Mám zkušenosti s Downsizingovými zážehovými motory do VW a od Forda a zodpovědně říkám, další auto bude šestiválec s objemem 2 litry+ bez Troublemakeru (turba).
Proč ne downsizing?
Praskající hlavy - špatný teplotní manegement, vydírající se ventily - špatná konstrukce hlavy - ventily jsou mechanicky namáhány mimo osu, odcházející turba - nejen vypínání - prostě je to poddimenzované pro tu zátěž, poddimenzované spojkové soustrojí, odcházející uložení hřídelů - nevhodné dimenzování pro nejen pro start stop, ale především pro dlouhodovou zátěž (vydírá se komponzice na ložiscích), zakarbonovávání motoru a problémy s mazáním (nesmyslné intervaly výmeny oleje) - motory často běhají na sucho - což vede opět k destrukcím
Jasně nová tahle auta fungují, ale za vše mluví prodloužení záruky u Škoda Auto na 5 let/100 000km - drobné, prodloužení záruky na 5let/150 000 km 10000 + Kč
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarin
(neregistrovaný)
8. 5. 2018 22:17
Co berete jako downsizing? Pokud uz jste stacil takhle znicit nekolik motoru, tak to byl asi nezodpovedny vyber pro vase potreby... Ono na naky tahani lode do Chorvatska apod. ty trihrnky nejsou to prave orechove.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jaroslav
(neregistrovaný)
9. 5. 2018 6:54
pěkný článek. vždycky jsem měl benzín. nejhorší je start stop. nemůžete koupit ani normální baterku, patří tam speciální, samozřejmě dražší. blbý je, že už se ani moc neprodávají auta bez start stopu nebo kde by se dal zcela vypnout. možná fiat má vypnutí, vw, škoda vůbec. ost nevím.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Mirek
(neregistrovaný)
9. 5. 2018 10:14
Nejvetsi pakarna jsou super 3valcove motorky ze sekacek ktere se davaji do auta. Nizka spotreba jen pri podtaceni a may do 80km. rychlosti a s jednou osobou v aute. Jinak cim vic mrzaciocich vecicek v autech je vzdy jen vytahovani penez z ridicovy kapsy.
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jarin
(neregistrovaný)
9. 5. 2018 18:20
U nás taky chlapi rikali...nez se svezli..ted uz se nevyjadruji
- Zobrazit celé vlákno Zobrazit celé vlákno
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Pavel
(neregistrovaný)
26. 6. 2018 4:45
Taková škodovka ta tam má elektronických kazítek mraky
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Aleš
(neregistrovaný)
18. 11. 2018 22:31
Tříválec je dobrej motor, ale potřebuju mít v autě alespoň dva!
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Martin K.
(neregistrovaný)
13. 12. 2018 23:57
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/fiasko-trivalcovych-motoru-pokracuje-ford-uznal-vadnost-skoro-45-tisic-jednotek/
Tak s temi tri valci vubec nesouhlasim. Ecoboost je v peknych problemech, rozvodove remeny v koncernovych malorazkach taky nebyly uplne v poradku.... downsizing je proste nesmysl a jen o snizeni nakladu pro automobilku. S realnou spotrebou nebo snizenim poruchovosti nema nic spolecneho.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
bat
(neregistrovaný)
14. 12. 2018 9:05
pan Žák do toho zapomněl zapojit politiku a bývalý režim. Tento současný taky stojí za pi** a euhujerové by měli nosit pleny.
- Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor Skok na další nový názor. K navigaci lze použít i klávesy N pro následující a P pro předchozí nový názor
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat
Jirka
(neregistrovaný)
15. 12. 2018 22:56
No já se chystám na chevrolet suburban 8.1 litrů benzín rok 2001. Poradnej motor a hodně velký auto pro rodinu.
-
Nahlásit moderátorům Nahlásit moderátorům jako SPAM
- Reagovat