Citroën C5 Aircross míří také do Evropy se svým „kouzelným“ podvozkem

  • Citroën C5 Aircross se bude prodávat také v Evropě

  • Zajímavostí má být nový podvozek s hydraulickými dorazy

  • C5 Aircross nabízí i široké možnosti individualizace

Když Citroën představil nový model C5 Aircross, byl určen prozatím jen do Číny. Nyní se ale začne prodávat i evropská verze. Technicky se nic zásadního nemění, tento crossover je dlouhý 4,5 m a využívá platformu EMP2, kterou najdeme třeba i v modelech DS 7 Crossoback nebo Peugeot 3008. Stejnou používají už také některé Opely.

Hlavním lákadlem nového Citroënu má být podvozek s hydraulickými dorazy, který nahrazuje dřívější velmi komplikované a drahé řešení s hydropneumatickým odpružením. Nový systém je prostorově méně náročný a podle automobilky má dosahovat prakticky stejných výsledků. To velmi rádi ověříme v rámci redakčního testu.

Doporučujeme: Citroen Grand C4 Picasso v dlouhodobém testu: Ohrožený druh

Pod kapotou se nekoná žádná velká revoluce, aspoň prozatím. Příští rok ale dorazí první sériový plug-in hybrid Citroënu. Benzinové i naftové motory mají výkon od 96 do 132 kW (130 až 180 koní) a k vybraným motorizacím lze objednat nový osmistupňový automat s hydrodynamickým měničem.

Myslelo se i na praktičnost. Zavazadlový prostor má v základním uspořádání objem 580 litrů, posunutím sedadel ho lze zvětšit na 720 litrů. Sklopením zadních sedaček pak vznikne 1630 litrů volného místa. Citroën C5 Aircross dostal také bohatou bezpečnostní a asistenční výbavu. Podrobnosti najdete v tiskové zprávě:

Otevřít tiskovou zprávu

Citroën C5 Aircross míří také do Evropy se svým „kouzelným“ podvozkem
Ohodnoťte tento článek!
5 (100%) 2 hlas/ů

PŘIDAT KOMENTÁŘ: