Alfa Romeo modernizovala Stelvio i Giulii. Zvenku to ale téměř nepoznáte

přidejte názor
  • Sedan Giulia i SUV Stelvio se pro modelový rok 2020 dočkaly menší modernizace

  • Modernizované modely byly představeny nejprve v Číně

  • Exteriér se až na drobné detaily nemění

  • Novinkou je 2. stupeň autonomního řízení

Alfa Romeo po světové premiéře modernizovaných modelů Stelvio a Giulia odhaluje také verze pro Evropu a USA. O žádnou výraznou designovou evoluci se nejedná.

Exteriér v obou případech prodělal pouze minimální změny. Výrobce u Stelvia i Giulie nabízí nový kit v barvě karoserii pro verzi Sport a temný kit Dark Miron, jenž rozšiřuje blatníky, nástavce bočních prahů nebo zadní čelo karoserie. V nabídce jsou také nové barvy modrá Anodized, bílá Lunare a zelení Verde Visconti.

Nový je mimo jiné sportovní volant potažený jemnějšími materiály
Hlavní novinkou interiéru je standardně nabízený 8,8palcový dotykový displej

Zajímavější spád nabraly věci v interiéru, kde se nově objevuje standardně nabízený 8,8palcový dotykový displej. Jeho prostřednictvím lze ovládat také topeni, větráni a klimatizaci. Majitelé si mohou sami rozvrhnout menu podle toho, jaké funkce nejčastěji využívají. Vylepšením prošel také standardní 7palcový displej v přístrojovém štítu, který má nové rozvržení a vylepšenou grafiku. Středová konzola nyní nabízí větší odkládací prostory a majitelé zde mohou bezdrátově nabíjet své telefony. Mezi další změny patří přepracovaný volič samočinné převodovky a sportovní volant, který byl v minulosti kritizován za příliš ostré švy.

Alfa Romeo Stelvio QV vs. Giulia QV: Jak jsem si definitivně zamiloval klasický sedan
Přečtěte si také:

Alfa Romeo Stelvio QV vs. Giulia QV: Jak jsem si definitivně zamiloval klasický sedan

Alfa Romeo zapracovala také na asistenčních systémech. Soubor nových pomocníků, mezi něž například patří asistent jízdy v pruzích, asistent jízdy v kolonách, rozpoznávaní dopravních značek, varování před nechtěným opuštěním pruhu, aktivní sledování mrtvého úhlu nebo varování před čelní srážkou, nyní umožňuje autonomní jízdu 2. stupně.

  • Žádné názory
  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?