Abt začal nabízet chiptuning pro Škodu Kodiaq. Na Kodiaq RS ale nestačí

  • Škoda Kodiaq může mít nyní vyšší výkon

  • Tuner Abt nabízí čiptuning motorů 2.0 TSI a 2.0 TDI

  • Úprava se obešla bez optických modifikací

Nedávno obletěl internet upravený Kodiaq RS a jeho „rekordní“ jízda na Nordschleife. Příchod tohoto rychlého škodováckého SUV už byl avizován nějaký čas před tím, brzy se dočkáme jeho oficiálního odhalení. Někteří ale spatřují zásadní problém v tom, že má pod kapotou jen diesel. Konkrétně jde o motor 2.0 Bi-TDI laděný na 240 koní a 500 Nm.

Skoda Kodiaq Abt (1)
Pro Kodiaq se nějaký optický balíček ještě neprodává. Abt prozatím nabízí jen chiptuning pro zvýšení výkonu a točivého momentu
Skoda Kodiaq Abt (2)
Pokud chcete, benzinový Kodiaq 2.0 TSI může mít o 36 koní větší výkon, silnější diesel 2.0 TDI může nabídnout o 25 koní víc

Benzinový motor by se ale do rychlého auta, o kterém budou mnozí říkat, že je sportovní, hodil asi víc. Takový problém teď vyřešil německý úpravce ABT Sportsline, který představil tuningový balíček pro motor 2.0 TSI, kterým může být Kodiaq vybaven. Ze standardních 180 koní a 320 Nm se podařilo výkon dostat na 216 koní a točivý moment na 360 Nm. Jak se změnily parametry zrychlení a nejvyšší rychlosti, to Abt neuvádí.

Doporučujeme: Škoda Kodiaq GT se ukazuje na prvních fotkách. Zatím neoficiálně

Pořád to nejsou žádné světoborné údaje, ale takový nárůst znát asi trochu bude. Abt se v motoru příliš nehrabal a jen upravil řídící jednotku. Především musel zajistit, že auto dál bude plnit emise. Více úprav se Škoda Kodiaq nedočkala, navíc lze jen přikoupit sadu nových kol o rozměru 18 až 21 palců. Jen připomeneme, že Kodiaq 2.0 TSI má standardně pohon všech kol a automat DSG.

Aby toho ale nebylo úplně málo, Abt připravil tuningový balíček také pro standardní motor 2.0 TDI. Základní verze s parametry 150 k a 340 Nm se dočkala zvýšení hodnot na 180 k a 380 Nm. Ta silnější, která má 190 koní a 400 Nm, nyní po zásahu úpravce může mít až 215 k a 440 Nm.

Abt začal nabízet chiptuning pro Škodu Kodiaq. Na Kodiaq RS ale nestačí
Ohodnoťte tento článek!
4.5 (90%) 2 hlas/ů

PŘIDAT KOMENTÁŘ: