Volkswagen T-Roc používá techniku Golfu. Je to už čtvrté SUV od VW

  • T-Roc je již čtvrté SUV v nabídce značky Volkswagen

  • Používá techniku Golfu s platformou MQB

  • Pod kapotou budou tři diesely a tři benzinové motory

  • Prodej bude zahájen zřejmě až příští rok

Volkswagen konečně představil své již čtvrté SUV. Jmenuje se T-Roc. Pod dynamicky se tvářící rozkročenou karoserií se ukrývá platforma MQB a technika velice podobná té, kterou najdete v běžném Volkswagenu Golf.

Volkswagen T-Roc (31)
VW T-Roc je zamýšlený především jako stylovka, takže rekordy ve velikosti kufru trhat nebude
Volkswagen T-Roc (9)
Od konceptu se T-Roc příliš neproměnil. LED denní světla by se měla dodávat už v základní výbavě

Volkswagen T-Roc dostane tři motorizace TSI a tři motorizace TDI, standardně budou pohánět přední kola přes manuální převodovku. Na přání ale bude k dispozici pohon všech kol a sedmistupňový automat DSG. Přesnější data o motorech Volkswagen ještě nezveřejnil. Zřejmě si budeme muset počkat až na autosalon ve Frankfurtu.

VW T-Roc měří na délku 4234 mm, je tedy jen o 252 mm kratší než Tiguan. V základním uspořádání zadních dělených sedadel má kufr objem 445 litrů, po jejich sklopení se do T-Rocu vejde 1290 litrů zavazadel. Trhat rekordy v praktičnosti tedy T-Roc nebude, ale tohle má být především stylovka.

Doporučujeme: Kodiaq vs. Tiguan vs. Q2: Akcelerace vrcholného dieselu třikrát jinak

Volkswagen si dal záležet na interiéru. Rozšíří možnosti individualizace nad rámec koncernových zvyklostí. Klienti si budou moci vybrat poněkud divoké barevné a materiálové kombinace. Bohatá bude i bezpečnostní a asistenční výbava, ovšem jak už to tak bývá, ty nejlepší věci budou za příplatek.

VW T-Roc (4)
Už základní výbava bude poměrně bohatá a nebudou chybět moderní bezpečnostní systémy
Volkswagen T-Roc (32)
Volkswagen láká na širší možnosti individualizace a na odvážné pojetí barevných kombinací

Nicméně už základní verze dostane městský protikolizní systém se samočinným brzděním, hlídání chodců, samočinné brzdění po detekci nehody, systém pro hlídání opuštění jízdního pruhu a LED světla vzadu a denní svícení z LED vpředu. V základu by neměl chybět ani digitální multifunkční přístrojový štít před řidičem.

Volkswagen ještě nestanovil cenovku, ale T-Roc by se měl na evropském trhu pohybovat v kategorii okolo 20 000 eur, tedy zhruba půl milionu korun. Do prodeje se první exempláře dostanou asi až na jaře 2018.

Volkswagen T-Roc používá techniku Golfu. Je to už čtvrté SUV od VW
Ohodnoťte tento článek!
3.7 (74.4%) 25 hlas/ů

PŘIDAT KOMENTÁŘ: