Volkswagen přiveze k Wörthersee hybridní Golfy GTI a GTE v tuningu

  • Volkswagen se bude zase u Wörthersee činit

  • Přiveze dva studentské koncepty Golfů GTI a GTE

  • Oba mají hybridní pohon a spoustu tuningových doplňků

Domnívali jste se, že osvětlené reproduktory v kufru byly v módě maximálně tak půl roku po premiéře prvního dílu dnes již kultovní tunerské série Rychle a Zběsile? A ejhle! Volkswagen dal studentům volné ruce k úpravě dvou Golfů a omladina se rozhodla, že osvětlený reproduktor v kufru je přesně to, co svět koncem května 2017 potřebuje.

Volkswagen Golf Worthersee (29)
Studentský koncept Golf GTI First Decade s hybridním pohonem má v kufru osvětlené reproduktory. To je ještě pořád moderní?
Volkswagen Golf Worthersee (10)
Druhý koncept se jmenuje GTE impulsE a spoléhá se výhradně na elektrický pohon. Připravili ho studenti ze Cvikova

Volkswagen toho přiveze na koncernový tuningový sraz k Wörthersee opravdu mnoho. Premiéru tam zažije třeba předprodukční koncept Volkswagenu Up! GTI, který zamíří do prodeje za necelý rok. Uznáváme, že s takovou kapesní raketou by mohla být i docela legrace. K dalším exponátům budou patřit právě studentské koncepty Golf GTI First Decade Hybrid a Golf GTE impulsE v karoserii kombi.

Doporučujeme: Podívejte se, jak zrychluje VW Golf, který umí 0-100 km/h za 2,1 s

Volkswagen Golf GTI First Decade spojuje motor 2.0 TSI o výkonu 300 kW (410 k) a točivém momentu 500 Nm v 4400 min-1 se vzadu uloženým elektromotorem o výkonu 12 kW. Hybrid pracuje na 48V elektrickém systému. Každý z motorů může fungovat samostatně, nebo se také zapojí do práce současně. Koncept umí jezdit jen na elektřinu.

Druhému konceptu Golf GTE impulsE v karoserii kombi pak zůstal pohon z produkčního Golfu GTE, tedy motor 1.4 TSI o výkonu 110 kW (150 k) a elektromotor. Celkový výkon soustavy je 150 kW (204 k). Kapacita akumulátoru ale byla pro potřeby konceptu zvýšena z 8,8 kWh na 16,8 kWh. Dojezd čistě na elektřinu se tedy zvýšil na dvojnásobek.

Volkswagen přiveze k Wörthersee hybridní Golfy GTI a GTE v tuningu
Ohodnoťte tento článek!
4.5 (90%) 4 hlas/ů

1 komentář

PŘIDAT KOMENTÁŘ: